Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Interessante nieuwtjes en spannende geruchten uit de spellenwereld.
Spellen die binnenkort gaan verschijnen
Moderators:Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
darkman schreef:en ook nog een leuk stukje in de krant van het Noord Hollands Dagblad met als titel:
"Ik kan nog steeds over straat"
Kan het stukje helaas niet vinden op site van nhd.
Ja, er wordt behoorlijk wat media-aandacht aan gegeven. Gisteren was ik te horen bij de NOS headlines op 3FM, vanochtend live op radio RTV-NH en er worden vanmiddag opnames gemaakt voor de nieuwsuitzending van 17:00 op TV Noord-Holland. Het bovenstaande artikel staat tevens ook in de Gooi & Eemlander.
Hopelijk lukt het mij zo om mensen (meer) te enthousiasmeren spellen te spelen.
Leuk dat er zoveel aandacht voor is
Ik vond net op RTL-nieuws ook een bericht met foto van de prijsuitreiking.
Heeft iemand nog het nieuws op RTV Noord-Holland gezien?
Het wordt de rest van de avond nog elk uur herhaald.
Als iemand trouwens een artikel over het WK in een gedrukte krant ziet (behalve de Gooi & Eemlander / Noord Hollands dagblad) zou je dat hier willen melden? Dan koop ik 'm nog snel.
Wat gaaf dat je hebt gewonnen...Ik ben er helemaal trots op dat "onze" winnaar ook wereldkampioen is geworden!
Namens de hele club van Spellen aan Zee veel plezier van je wereld titel!
Ik zal het zo snel mogelijk laten vermelden op de site...
Opmerkelijk of Bizar Nieuws?
Bij Trouw valt het bericht nog onder de categorie nieuws, Volkskrant vindt het opmerkelijk en het AD gecategoriseerd het nieuws als BIZAR...
Hoe dan ook, Erwin gefeliciteerd met deze opmerkelijke en bizarre overwinning!