White Goblin Games neemt zes nieuwe titels mee naar Essen
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: White Goblin Games neemt zes nieuwe titels mee naar Esse
Hier is meer info te vinden over Singapore.

Labels:
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Ik vat het waarschijnlijk te serieus op, en ook al bedoel je het grappig: de suggestie vind ik helemaal niet grappig. Ik walg van sockpuppetry16 Feet Pauly schreef:Sow cymric meerdere accountshahaha ja zo kan ik mezelf ook wel ophemelen. hehehehe LOL
![]()
![]()
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Relax Cymric: ik denk dat we allemaal weten hier dat juist JIJ dat niet zou doen omdat je altijd al je goudeerlijke mening geeft... 
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Seabie
- El Capitan
Inderdaad, voor mij was het behoorlijk duidelijk dat het een grap was. En ach, we kennen Pauly inmiddels ook wel, toch????!?!!!1?///

-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
haha gekke man!!cymric schreef:Ik vat het waarschijnlijk te serieus op, en ook al bedoel je het grappig: de suggestie vind ik helemaal niet grappig. Ik walg van sockpuppetry16 Feet Pauly schreef:Sow cymric meerdere accountshahaha ja zo kan ik mezelf ook wel ophemelen. hehehehe LOL
![]()
![]()
. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om meerdere accounts aan te maken om mezelf op te hemelen.
Oh??? ik dacht het wel jaSeabie schreef:Inderdaad, voor mij was het behoorlijk duidelijk dat het een grap was. En ach, we kennen Pauly inmiddels ook wel, toch????!?!!!1?///![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Als je hier stopt met schieten op de persoon, ga ik hier graag in mee.16 Feet Pauly schreef:Oh??? ik dacht het wel jaIk bedoel het niet slecht. Maar ja humor boven alles he!!
-
Seabie
- El Capitan
Ik zie nergens geschoten worden, eerder een beetje gekietel. En dat moet toch kunnen.Erwin schreef:Als je hier stopt met schieten op de persoon, ga ik hier graag in mee.

-
meijerc
- Burgemeester
Ik ben erg benieuwd naar Panic Station. Hoop het te kunnen spelen op Spiel.
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Daar denkt mijn jongens van 8 en 4 heel anders overKwebie schreef:op Dweebies na, allemaal toppers
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zeker proberen.meijerc schreef:Ik ben erg benieuwd naar Panic Station. Hoop het te kunnen spelen op Spiel.
-
r56ygf
- Stamhoofd
Er kunnen pre-orders gemaakt worden op http://www.whitegoblingames.nl/spiel er worden dan ook mini-uitbreidingen bij de spellen verstrekt. 
Ik wil eigenlijk enkel Lost Temple en Singapore bestellen, maar betaal helaas niet met Paypal. Misschien wil iemand samen een bestelling plaatsen (misschien voor het hele pakket dat dan voordeliger is), dan hoor ik het graag.
Ik wil eigenlijk enkel Lost Temple en Singapore bestellen, maar betaal helaas niet met Paypal. Misschien wil iemand samen een bestelling plaatsen (misschien voor het hele pakket dat dan voordeliger is), dan hoor ik het graag.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Op BGG merkte ik op dat over 2 weken de regels komen voor de spellen.
Mijn handen jeuken om te bestellen maar heb toch besloten te wachten totdat de regels voor handen zijn om te bepalen of ik ze aanschaf.
Mijn interesse gaat uit naar Singapore en Panic Station.
Mijn handen jeuken om te bestellen maar heb toch besloten te wachten totdat de regels voor handen zijn om te bepalen of ik ze aanschaf.
Mijn interesse gaat uit naar Singapore en Panic Station.
-
cymric
- Wu Feng
Een wijs besluit. Als ik bedenk hoeveel spellen uiteindelijk blijvertjes zijn, en hoezeer het publiek op Spiel een poot wordt uitgedraaid (de prijzen zijn echt hard gegaan de afgelopen jaren), ... Echt, die paar weken tot maanden kunnen er nog gemakkelijk bij.Misth schreef:Mijn handen jeuken om te bestellen maar heb toch besloten te wachten totdat de regels voor handen zijn om te bepalen of ik ze aanschaf.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Heel vaak blijven spellen ook na Essen nog wel voor handen. Ze druppelen zelfs nu nog binnen aangezien ik Dominant Species en The King Commands pas vorig weekend heb aangeschaft.cymric schreef:Een wijs besluit. Als ik bedenk hoeveel spellen uiteindelijk blijvertjes zijn, en hoezeer het publiek op Spiel een poot wordt uitgedraaid (de prijzen zijn echt hard gegaan de afgelopen jaren), ... Echt, die paar weken tot maanden kunnen er nog gemakkelijk bij.Misth schreef:Mijn handen jeuken om te bestellen maar heb toch besloten te wachten totdat de regels voor handen zijn om te bepalen of ik ze aanschaf.
Leuk, gezellig en lekker is het wel om al die nieuwe spellen te spelen, aan te raken en dan is de verleiding soms groot dat je een spel aanschaft die na één of twee keer spelen de kast niet meer uitkomt.
Wat ik altijd wel doe is een gedegen onderzoek naar welke spellen ik interesse in heb en door de mate van interesse (met +, ++ of +++) en met prioriteit (Buy, Play, Look) bepaal ik dan een lijstje voor mijzelf. Hierop staan nu al 52 spellen maar daarvan maar 15 met +++. Ik heb tenslotte maar 1 dag
-
cymric
- Wu Feng
Ik citeer uit mijn Survival Guide: 
Wees realistisch. Als je één dag naar Essen gaat en er pronken 20 titels op je must try-lijst, geef ik je op een briefje mee dat je dat écht niet gaat lukken. Je zult moeten wachten tot er tafeltjes vrij zijn, de uitleg moeten aanhoren, op anderen moeten wachten die minder snel spelen, enzovoort. Wees érg blij als je op één dag vijf tot zeven ‘grote’ titels hebt kunnen proberen en daarnaast ook nog tijd hebt gehad om rustig naar koopjes te zoeken en gewoon een beetje rond te kijken.