Euphoria op Kickstarter

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Maarten&Gaatske
Stamhoofd

Euphoria op Kickstarter

Bericht door Maarten&Gaatske »

Wij gaan ervan uit dat jullie weleens van Kickstarter hebben gehoord, die crowdfundingsite. Wij, Maarten en Gaatske, kijken met regelmaat op die site of er leuke bord- en/of kaartspellen gebacked kunnen worden. Regelmatig zien we idd leuke projecten, maar vanwege de vaak hoge verzendkosten plus het risico van het betalen van invoerrechten, kiezen we ervoor om niet te backen.

Nu is er een project, die wij backen, waar de verzend- en inklaringskosten bij de prijs inbegrepen zijn. Het spel is erg populair om te backen. Wijzelf zijn er erg enthousiast over, en willen het nog snel hier onder de aandacht brengen. Er zijn nog een paar dagen te gaan voordat het project eindigt. Het gaat om het spel 'Euphoria'. Voor meer informatie over het spel zelf, verwijzen wij naar de site. De prijs waar het om gaat, bij een massief spel als deze, is maar $49. Alle stretchgoals zullen gehaald worden, en het spel krijgt daardoor een flinke upgrade, waaronder enkele Kickstarter Exclusives.

De verschijningsdatum is december dit jaar en zal zover bij ons bekend, niet te verkrijgen zijn op Spiel 2013.

Bij interesse hieronder het adres:

http://www.kickstarter.com/projects/jam ... r-dystopia

ps. Wij hebben er geen baat bij door het onder de aandacht brengen van dit spel. Wij willen ervoor zorgen dat niemand straks spijt heeft als die het spel mis heeft gelopen, wanneer de halve spellenwereld ermee wegloopt.... :wink:
Ik haat spellen.

Labels:
vdbmalmsteen
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Euphoria op Kickstarter

Bericht door vdbmalmsteen »

Hier op het forum is er wel degelijk interesse voor:

zie http://www.bordspelmania.eu/bordspellen ... t=euphoria
Afbeelding
Scaramouche
Regenmaker

Bericht door Scaramouche »

Hé moppersmurf,
Er was al een topic over Euphoria hoor: Euphoria Kickstarter
Ik heb deze ook gebacked trouwens. Het thema spreekt me erg aan en na het zien van het recensie-filmpje was ik wel om.
Maarten&Gaatske
Stamhoofd

Bericht door Maarten&Gaatske »

Verhip, idd, op een plek waar wij niet gekeken hebben. Goed, dan kan nog meer aandacht geen kwaad, lijkt ons, hahaha.

Als er maar geen moderator komt die nu een slotje hangt aan dit berichtje! :lol:

Dat mag wel wanneer het project eindigt over een paar dagen.
Ik haat spellen.