Hey iedereen. Beginnend met een aanwezigheid op Spel 2015 in Antwerpen zal ik voor Portal Games demo's geven en als tussenpersoon fungeren voor Ignacy Trzewiczek.
Op deze manier hopen we om jullie nog meer en vaker te doen genieten van onze spellen en de verhalen die ze vertellen.
Je mag altijd contact met mij opnemen via mail!
Portal Games in de 'Lagere Landen'
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
VetruvianGamer
- Matroos
-
Flash
- Wu Feng
Re: Portal Games in de 'Lagere Landen'
Mooi dat Portal wel aanwezig zal zijn op Spel, spijtig dat ze er dit jaar niet zijn op het SpellenSpektakel.
-
VetruvianGamer
- Matroos
We zullen ons uiterste best doen om op de volgende editie van SpellenSpektakel wel aanwezig te zijn! We vinden het uiteraard zelf ook jammer dat het dit jaar niet zal lukken.Flash schreef:Mooi dat Portal wel aanwezig zal zijn op Spel, spijtig dat ze er dit jaar niet zijn op het SpellenSpektakel.
Boardgames that Tell Stories
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Geen idee of ik die vraag wel hier aan jou moet stellen, maar weet je misschien hoe ik aan de 'oude' versie van Neuroshima Hex! Uranopolis kan komen?

-
VetruvianGamer
- Matroos
Ik heb het even voor je nagevraagd en helaas zijn deze niet meer te krijgen.Seabie schreef:Geen idee of ik die vraag wel hier aan jou moet stellen, maar weet je misschien hoe ik aan de 'oude' versie van Neuroshima Hex! Uranopolis kan komen?
Boardgames that Tell Stories