Uitbreiding Stenen Tijdperk

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Pedro777
Condottiërre

Re: Uitbreiding Stenen Tijdperk

Bericht door Pedro777 »

16 Feet Pauly schreef:
Pedro777 schreef:
Marcello schreef:
PS wens me geluk op 4 september 2011, want dan doe ik mee met het NK Dominion
Dan zullen we elkaar daar mss treffen!
Ik denk van wel... alhoewel we niet van elkaar weten hoe we eruit zien kan ik pedro 777 misschien wel spotten, er doen meen ik maar 4 belgen mee...

Jullie worden tot gehakt gemaald!!! :D hahahaha. normaal speel ik niet competitief, waarschijnlijk zondag ook niet.
Goh, dat kan best zijn dat ik tot gehakt gemalen wordt :lol:

Mss treffen we elkaar wel aan een tafel. In ieder geval al succes morgen.
Afbeelding

Labels:
Leto
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Leto »

Moest een mens nog aan een kopie van Stenen Tijdperk geraken ... Nergens meer te vinden ...
Afbeelding
Gebruiker 3696

Bericht door Gebruiker 3696 »

Leto schreef:Moest een mens nog aan een kopie van Stenen Tijdperk geraken ... Nergens meer te vinden ...
Momenteel in promotie (stel je er niet teveel van voor) bij ludibay.net en philibertnet.com onder de Franse naam l'age de pierre (Filosofia).

Verder kan je natuurlijk ook naar de Duitse en Engelse markt kijken, je vindt er vast wel eentje (en het spel is toch volledig taalonafhankelijk).
Leto
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud

Bericht door Leto »

Filosoof schreef:
Leto schreef:Moest een mens nog aan een kopie van Stenen Tijdperk geraken ... Nergens meer te vinden ...
Momenteel in promotie (stel je er niet teveel van voor) bij ludibay.net en philibertnet.com onder de Franse naam l'age de pierre (Filosofia).

Verder kan je natuurlijk ook naar de Duitse en Engelse markt kijken, je vindt er vast wel eentje (en het spel is toch volledig taalonafhankelijk).
Had ik nog niet bij stilgestaan dat het volledig taalonafhankelijk is, heerlijk zo'n games ;)
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Stone Age – Mit Stil zum Ziel
Die Hütte ist gebaut und die Nahrung gejagt. Des Abends sitzen unsere Steinzeit Bewohner am Feuer und betrachten die Stammesmutter. Etwas ist anders, etwas ist neu! Getuschel aus allen Ecken: „Warum hängt denn der Zahn dort?“ „Schatz, ich will auch sowas an meinem Fell!“ „Verschwendung! Den bräuchte ich an meinem Speer!“ In Stone Age - Mit Stil zum Ziel, taucht ein neues Element auf, der Schmuck. Und mit dem Schmuck kamen die Händler. Die Spieler können nun Schmuck erhalten und Ihre Rohstoffe in Bessere tauschen. Eine neuer Platz im Dorf, neue Karten und neue Hütten erweitern die Welt von „Stone Age“, nun auch für 5 Spieler! Stone Age – Mit Stil zum Ziel - die lange erwartete Erweiterung für Stone Age.
Een korte beschrijving van distributeur Schmidt Spiele.
atarki
Rooster Booster

Bericht door atarki »

Nu ook op Boardgamegeek met voorlopig alleen afbeelding van de doos:
http://boardgamegeek.com/boardgameexpan ... s-the-goal
Wat spelen we vandaag?