Great Western Trail
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Great Western Trail
Hier ook binnen en de 2 nieuwe stationstegels zijn een leuke bonus idd
.
Labels:
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Ik kan pas vrijdag in de brievenbus kijken maar ben benieuwd. Welke nieuwe stationstegels??maxitaxi777 schreef: Hier ook binnen en de 2 nieuwe stationstegels zijn een leuke bonus idd.
-
rober
- Standaard moderator
Hier zijn ze ook binnen.
Nu het spel eens gaan spelen.
Nu het spel eens gaan spelen.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
SvAtje
- Standaard moderator
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Coole stationstegels!!SvAtje schreef: Binnen een week ontvangen. Prima service van 999games.
-
Xstream
- Sojaboon
Ik heb 'm sinds kort ook. Vind 'm geweldig! 
-
Edwin84
- Elfenkoning
Na een paar keer spelen: hebben jullie ook het idee dat de strategie om je veel op cowboys en de koeien markt te richten sterker is dan andere mogelijkheden in het spel?
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Absoluut niet! Dat is een vaker gemaakte misvatting. Het is wel een eenduidige, duidelijke strategie; de overige zijn misschien wat moeilijker. Als je telkens met nieuwe spelers speelt dan kan de cowboy wel snel dominant zijn omdat nieuwe spelers het spel nog moeten leren.Edwin84 schreef: Na een paar keer spelen: hebben jullie ook het idee dat de strategie om je veel op cowboys en de koeien markt te richten sterker is dan andere mogelijkheden in het spel?
Het hangt ook van veel factoren af, welke gebouwen heb je (A/B kanten), op welke plaats liggen de gebouwen, op welke plaatsen bouwen je tegenstanders, welke tactieken spelen je tegenstanders, welk tempo zit erin het spel (snel is goed voor cowboy) ...
-
Edwin84
- Elfenkoning
Dan ligt het aan onze spelersgroep.
Heb bouw strategie en stationschefs al geprobeerd maar het spel is te snel voorbij. Komt omdat iedereen langs naar Kansas raced.
Heb bouw strategie en stationschefs al geprobeerd maar het spel is te snel voorbij. Komt omdat iedereen langs naar Kansas raced.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Dat kan zijn ja, als bijv. 3 spelers volop cowboy spelen is het moeilijk natuurlijk ... maar dan hebben ze ook veel concurrentie ...Edwin84 schreef: Dan ligt het aan onze spelersgroep.
Ik heb al een keertje met een halve treinstrategy (voorbij bocht maar wel alle stationsbonustegels), aangevuld met een hoop doelkaarten, tipi's en hazards een hele mooie score gehaald ...
Er is wel geen bouwstrategie op zichzelf, de auteur heeft dit zelf aangegeven dat de gebouwen ter ondersteuning zijn van de andere strategieën ...
Je moet ook maar eens tellen op het bord. De treinstrategy duurt lang om op te bouwen maar de beloningen worden in verhouding behoorlijk goedkoop en je kan ook op het einde van het spel op San Francisco bouwen door x-aantal plaatsen terug te gaan.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Ik heb een nieuwe tegel gekregen voor de verkeerde rode tegel, maar heb er geen stationstegels bij gekregen ... gemaild naar 999 Games, kreeg de melding terug dat dat een vergissing was. Normaal worden er geen extra stationstegels of promo stationstegels meegestuurd met die verkeerd gedrukte tegel.AlliantieAJ schreef:Coole stationstegels!!SvAtje schreef: Binnen een week ontvangen. Prima service van 999games.
Maar heb toch van redelijk wat mensen vernomen dat zij dat wel hebben aangekregen ... rare commerciële zet van 999 Games, denk ik dan.
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
Ik had ook verwacht de extra tegels te krijgen, maar ook alleen de vervangende. Lijkt inderdaad redelijk random te zijn geweest.

-
Xstream
- Sojaboon
Die zat er bij mij ook bij inderdaad. Apart verhaal.ozymandias schreef:Ik heb een nieuwe tegel gekregen voor de verkeerde rode tegel, maar heb er geen stationstegels bij gekregen ... gemaild naar 999 Games, kreeg de melding terug dat dat een vergissing was. Normaal worden er geen extra stationstegels of promo stationstegels meegestuurd met die verkeerd gedrukte tegel.AlliantieAJ schreef:Coole stationstegels!!SvAtje schreef: Binnen een week ontvangen. Prima service van 999games.
Maar heb toch van redelijk wat mensen vernomen dat zij dat wel hebben aangekregen ... rare commerciële zet van 999 Games, denk ik dan.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
999 Games was blijkbaar te klantvriendelijk met het uitdelen van de promo tegelijk met de vervangende tegel. Dit mocht om een of andere reden niet van de Duitse uitgever. De promo moet op een andere (mij nu nog niet bekende) manier worden uitgedeeld. Wellicht iets voor het Spellenspektakel?
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Grappig dat ze dat niet op voorhand wisten ... communicatie wordt dit genoemd, toch?Erwin schreef: 999 Games was blijkbaar te klantvriendelijk met het uitdelen van de promo tegelijk met de vervangende tegel. Dit mocht om een of andere reden niet van de Duitse uitgever. De promo moet op een andere (mij nu nog niet bekende) manier worden uitgedeeld. Wellicht iets voor het Spellenspektakel?