Het Dorp en de Kerkdienst

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

shifter
Professor Pimpel

Het Dorp en de Kerkdienst

Bericht door shifter »

Na de spelregels diverse keren te hebben gelezen, blijft de kerkdienst een voor mij onduidelijk geschreven verhaal. ik zit dus ook met een tweetal vragen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

1) Wanneer niemand de kerkactie uitvoert, betekend dit dus dat er alleen 4 zwarte monniken in de zak zitten ?

2) Ik heb begrepen op, dat de familieleden op de ramen blijven staan na een kerkdienst, maar hoe gaat dit dan in zijn werk bij een volgende kerkdienst... komen er dan ev. nog meer familieleden bij, welke vervolgens ook mee tellen voor de 2 prestigepunten.

Alvast bedankt,

Labels:
Ugur
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Lord of Complaints
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Het Dorp en de Kerkdienst

Bericht door Ugur »

1) Klopt, dus kun je de trekking in dat geval wel achterwege laten :wink:

2) Klopt ook, en familieleden die er aan het eind van het spel nog staan leveren de punten op van het raam waar ze op staan.
Justice, like lightning, ever should appear to few men's ruin, but to all men's fear.
kimm
Party Animal

Bericht door kimm »

1) Klopt , maar later in het spel is het dus mogelijk dat er nog familieleden van spelers in de zak zitten. Indien deze er niet uit zijn getrokken of gekocht!

2) Klopt de familieleden op de ramen blijven staan , je kan dus met meerdere familieleden in op de kerkramen staan. Zolang je ze er niet afneemt om hen dood te laten gaan blijven ze staan en zijn ze punten waard op het einde van het spel.
shifter
Professor Pimpel

Bericht door shifter »

Bedankt. Het is helder nu.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk