Samenaankoop muntenmap voor Kemet krachttegels
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Samenaankoop muntenmap voor Kemet krachttegels
Ik kwam op BGG een prachtige oplossing tegen om het klaarleggen van de krachttegels bij Kemet danig te vergemakkelijken: plastieken hoezen voor muntverzamelingen!
http://geekdo.com/thread/1128883/kemet-setup-minet
Via de link bij de foto kan je het juiste model vinden, maar die van 10 stuks zijn reeds geruime tijd uitverkocht (http://www.ebay.com/itm/250674558100?cl ... rmvSB=true), maar ze zijn nog wel per 20 te bestellen + nogal wat verzending.
Ik ben nu op zoek naar Kemet eigenaars uit de buurt (Ideaal rond Turnhout, evt. A'pen indien verzending binnen België voor jou een optie is of we evt. overdracht kunnen regelen) om mee samen te leggen om de kostprijs naar beneden te halen tot 3,5€ voor 3 stuks (voldoende voor alle krachttegels).
Als iemand interesse heeft, gelieve hieronder te reply'en dan ziet iedereen snel of er nog volk nodig is of niet. We zijn al met 2, nog 3 extra deelnemers en de bestelling kan doorgaan.
http://geekdo.com/thread/1128883/kemet-setup-minet
Via de link bij de foto kan je het juiste model vinden, maar die van 10 stuks zijn reeds geruime tijd uitverkocht (http://www.ebay.com/itm/250674558100?cl ... rmvSB=true), maar ze zijn nog wel per 20 te bestellen + nogal wat verzending.
Ik ben nu op zoek naar Kemet eigenaars uit de buurt (Ideaal rond Turnhout, evt. A'pen indien verzending binnen België voor jou een optie is of we evt. overdracht kunnen regelen) om mee samen te leggen om de kostprijs naar beneden te halen tot 3,5€ voor 3 stuks (voldoende voor alle krachttegels).
Als iemand interesse heeft, gelieve hieronder te reply'en dan ziet iedereen snel of er nog volk nodig is of niet. We zijn al met 2, nog 3 extra deelnemers en de bestelling kan doorgaan.
Laatst gewijzigd door The Iced One op vr 26 aug 2016, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
Labels:
-
TimofKings
- Rooster Booster
Re: Samenaankoop muntenmap voor Kemet krachttegels - Turnhou
Dit interesseert me wel.
Ik heb de uitbreiding (zwarte krachttegels) dus zou ik er dan 4 nodig hebben?
Ik heb de uitbreiding (zwarte krachttegels) dus zou ik er dan 4 nodig hebben?
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Is Meijel (Nl, bij Eindhoven, ruim denkend) ook een optie? Of is dan verzending toch wel duur?
-
The Iced One
- Critico
@EEMBC: Ik heb geen idee wat verzending vanuit België naar Nederland kost. De muntbladen passen volgens mij gewoon in een grote A4-enveloppe en kunnen dus met de gewone post weg eventueel. Als het wat in kost zou schelen kan ik vanuit mijn werk in Hoogstraten gerust even in Castelre bij een postbus stoppen, dat is niet zo ver.
edit: even opgezocht, vanuit BE naar NL zou het 3,69 € verzending zijn. Van binnen NL zou het (als het gewicht onder de 20gr is) 0.73€ zijn en dat is 15min omrijden voor mij, wil ik gerust doen maar dan moet ik enkel nog aan NL postzegels geraken denk ik.
@Tim: Jij zou er inderdaad 4 nodig hebben, maar aangezien ik er 20 moet bestellen en de meesten er wss maar 3 nodig hebben, heb ik er nog 2 over waar ik zelf niets mee kan doen dus die zou jij dan ook kunnen overnemen als je wilt.
edit: even opgezocht, vanuit BE naar NL zou het 3,69 € verzending zijn. Van binnen NL zou het (als het gewicht onder de 20gr is) 0.73€ zijn en dat is 15min omrijden voor mij, wil ik gerust doen maar dan moet ik enkel nog aan NL postzegels geraken denk ik.
@Tim: Jij zou er inderdaad 4 nodig hebben, maar aangezien ik er 20 moet bestellen en de meesten er wss maar 3 nodig hebben, heb ik er nog 2 over waar ik zelf niets mee kan doen dus die zou jij dan ook kunnen overnemen als je wilt.
SPELHAMELS BEERSE:
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Dit zou ik dan wel weer kunnen regelen aangezien ik zowel Wim(the iced one) als Pieter zie en Pieter kan die dan weer meenemen richting Eindhoven.EEMBC schreef:Is Meijel (Nl, bij Eindhoven, ruim denkend) ook een optie? Of is dan verzending toch wel duur?
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
TimofKings
- Rooster Booster
Ok. Ik doe mee dan. Voor 4 stuks.
-
The Iced One
- Critico
Intussen op BGG ook een reactie gehad dus zijn we reeds met 5. Ik zie wel dat ik een telfoutje gemaakt had en dat we 6 personen nodig hebben (20/3 is 6,66 natuurlijk) wat betekent dat we nog één iemand nodig hebben.
Dat zou toch wel moeten lukken denk ik dus ik doe sowieso de bestelling al.
Dat zou toch wel moeten lukken denk ik dus ik doe sowieso de bestelling al.
SPELHAMELS BEERSE:
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Ik betaal graag die €1 extra aan NL postzegels als dat zo geregeld kan worden
Ik doe mee
-
Wim G.
- Garnaal
Als ik nog aan kan aan schuiven, dan zou dat fijn zijn, ik heb er dan ook 4 extra nodig, ivm Ta Seti.
-
Bellegar
- Veenboer
Mocht er nog plaats zijn, wil ik ook graag meedoen. Ik heb ook de expansion, dus ik zou er 4 moeten hebben.
Via Dirk en Pieter zouden ze denk ik van Turnhout bij mij kunnen komen... hoop ik...
Dat proces heb ik al vaker gebruikt
Via Dirk en Pieter zouden ze denk ik van Turnhout bij mij kunnen komen... hoop ik...
Dat proces heb ik al vaker gebruikt
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
The Iced One
- Critico
@Bellegar: sorry, ze zijn per 20 verpakt en we zijn reeds met 6... Er zijn er dus geen meer over.
Eventueel kan je zelf een nieuwe 'actie' opstarten via dit draadje, mogelijk zijn er nog wel geïnteresseerden en kom je zelf nog aan 5 extra deelnemers (of minder als je bereid bent zelf wat meer te betalen natuurlijk). En de hoeveelheid Kemet-eigenaars die niet actief zijn op bsm is volgens mij ook niet te onderschatten (er zitten er zo 2 in de huidige groep en ik ken er nog een andere, maar die had geen interesse). Eventueel Facebook proberen (bordspelfan ea).
Eventueel kan je zelf een nieuwe 'actie' opstarten via dit draadje, mogelijk zijn er nog wel geïnteresseerden en kom je zelf nog aan 5 extra deelnemers (of minder als je bereid bent zelf wat meer te betalen natuurlijk). En de hoeveelheid Kemet-eigenaars die niet actief zijn op bsm is volgens mij ook niet te onderschatten (er zitten er zo 2 in de huidige groep en ik ken er nog een andere, maar die had geen interesse). Eventueel Facebook proberen (bordspelfan ea).
SPELHAMELS BEERSE:
-
Bellegar
- Veenboer
Geen probleem, ik was al bang dat ik te laat zou zijn. Daar heb ik vaker last van

"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti
-
The Iced One
- Critico
Even een update: bestelling is volgens Ebay al 10 dagen 'In transit', lijkt me wel lang eigenlijk (zelfs met de boot duurt een tochtje US - EU toch geen 10 dagen?), maar we panikeren nog niet
Maar dit betekent hopelijk dat het nu niet lang meer kan duren...
Maar dit betekent hopelijk dat het nu niet lang meer kan duren...
SPELHAMELS BEERSE:
-
The Iced One
- Critico
Hier kan je best een apart draadje voor aanmaken Jovi, want dit wordt enkel gelezen door leden die interesse hebben in het oorspronkelijke onderwerp.Jovi schreef:Misschien weten jullie wel welke bakjes het meest praktisch zijn voor deze spellen hierboven, dat zou helemaal geweldig zijn!!
Over dat onderwerp gesproken. Ik vrees dat ik iedereen moet teleurstellen want na veel vijven en zessen met eBay blijkt dat de muntenmap niet geleverd wordt en heb ik mijn geld gelukkig eindelijk teruggestort gekregen. (eerst wilen ze niet terugstorten terwijl mijn pakje duidelijk vastzat in US, verkoper kon niet gecontacteerd worden enz. Heel gedoe)
Maar ik blijf wel zoeken naar een geschikt product, maar voorlopig staat dit dus even on hold...
Laatst gewijzigd door Bart op za 21 mei 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht van Jovi afgesplitst en verplaatst naar 'Doe het zelf'
Reden: bericht van Jovi afgesplitst en verplaatst naar 'Doe het zelf'
SPELHAMELS BEERSE:
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Jammer Wim. Maar misschien later. Dank voor de moeite