Fabled Fruit - komt er een NL-versie?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
roubosga
- El Capitan
Fabled Fruit - komt er een NL-versie?
Dit lijkt mij een ontzettend leuk familiespel, maar... weet iemand of dit misschien door een Nederlandse uitgever vertaald en uitgegeven gaat worden?
Vaak heb ik niet eens in de gaten dat een spel Engelse tekst heeft, maar een familiespel speel je vaak met kinderen die de Engelse taal nog niet (helemaal) machtig zijn.
Vaak heb ik niet eens in de gaten dat een spel Engelse tekst heeft, maar een familiespel speel je vaak met kinderen die de Engelse taal nog niet (helemaal) machtig zijn.
Labels:
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Fabled Fruit
Geen idee, maar zou leuk zijnroubosga schreef:Dit lijkt mij een ontzettend leuk familiespel, maar... weet iemand of dit misschien door een Nederlandse uitgever vertaald en uitgegeven gaat worden?
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Ben er ook op aan het wachten !!maxitaxi777 schreef:Geen idee, maar zou leuk zijnroubosga schreef:Dit lijkt mij een ontzettend leuk familiespel, maar... weet iemand of dit misschien door een Nederlandse uitgever vertaald en uitgegeven gaat worden?
Vaak heb ik niet eens in de gaten dat een spel Engelse tekst heeft, maar een familiespel speel je vaak met kinderen die de Engelse taal nog niet (helemaal) machtig zijn.. Spel staat ook mijn interesselijstje en Engels vind ik nog niet eens een drama, maar Duits (die editie is een stuk goedkoper) is toch onhandig. Nederlands zou uiteindelijk natuurlijk het beste zijn!
De eerste Friedemann Friese die ik dan toch eens leuk vind !!!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
kersje86
- Party Animal
Ergens te verkrijgen op SpSp? Vond het op moment in essen niet veel aan, maar nu heb ik toch spijt
Laatst gewijzigd door kersje86 op vr 11 nov 2016, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
roubosga
- El Capitan
Zoals je naam al doet vermoeden, mag je deze niet missen.kersje86 schreef:Ergens te verkrijgen op SpSp... Vond het op moment in essen niet veel aan, maar nu heb ik toch spijt
-
kersje86
- Party Animal
Idd! Stom! Alleen voor die reden had ik hem al moetenmeenemenroubosga schreef:Zoals je naam al doet vermoeden, mag je deze niet missen.kersje86 schreef:Ergens te verkrijgen op SpSp... Vond het op moment in essen niet veel aan, maar nu heb ik toch spijt
-
stefaan
- Caballero
Op boardgamegeek gaf de uitgever zelf deze reactie:
"To avoid too many rumors:
Several Dutch publishers are interested to release a Dutch version of Fabled Fruit. We let you know, when there is a decision.
Thank you for your interest in our game and even more thank you for your patience!
Best regards,
Henning"
"To avoid too many rumors:
Several Dutch publishers are interested to release a Dutch version of Fabled Fruit. We let you know, when there is a decision.
Thank you for your interest in our game and even more thank you for your patience!
Best regards,
Henning"
-
kersje86
- Party Animal
Ergens in een online winkel al te koop? De engelse versie dan.
-
comfused
- Meeple
In Essen de EN versi gekocht bij Stronghold Games.
Top spel !
Zeker voor in de familie lijkt me dit leuk.
Je speelt je sessies zo lang je wilt.
En het klaarzetten is zo gebeurd.
Top spel !
Zeker voor in de familie lijkt me dit leuk.
Je speelt je sessies zo lang je wilt.
En het klaarzetten is zo gebeurd.
-
kersje86
- Party Animal
jaloers! Kan hem nog steeds nergens vinden 
-
Els76
- Veenboer
Ik heb het net besteld bij Time2Game (BE), zeer benieuwd, ziet er heel erg mooi en leuk uit.
Laatste 10 gespeeld:

-
kersje86
- Party Animal
Te laat... Uitverkocht alweer...
-
sinead
- Stamhoofd
Het lijkt er op dat Fabled Fruit binnenkort in een Nederlandse versie ('Fabelfruit') door White Goblin Games zal worden uitgebracht. De Duitse uitgever heeft in ieder geval een afbeelding van de Nederlandse boxcover op BGG geplaatst.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Top nieuws !!!!sinead schreef: Het lijkt er op dat Fabled Fruit binnenkort in een Nederlandse versie ('Fabelfruit') door White Goblin Games zal worden uitgebracht. De Duitse uitgever heeft in ieder geval een afbeelding van de Nederlandse boxcover op BGG geplaatst.
Pluimke voor de Goblins
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
el_crosso
- Burgemeester