Ik heb laatst de Duitse uitvoering van In de Voetsporen van Marco Polo gekocht.
Nu heb ik inmiddels een pdf van de NL handleiding kunnen vinden, maar nog niet van de bijlage (of bijblad o.i.d.) en de overzichtskaarten. Ik kom er in het Duits ook wel uit, maar wil als ik het met anderen speel wel graag Nederlandse spelregels bij de hand hebben.
Iemand die hiervan nog een pdf weet te vinden?
NL handleiding In de Voetsporen van Marco Polo
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Traquan
- Stamhoofd
-
spanny
- Veenboer
Re: NL handleiding In de Voetsporen van Marco Polo
Ik zal het even scannenTraquan schreef: Ik heb laatst de Duitse uitvoering van In de Voetsporen van Marco Polo gekocht.
Nu heb ik inmiddels een pdf van de NL handleiding kunnen vinden, maar nog niet van de bijlage (of bijblad o.i.d.) en de overzichtskaarten. Ik kom er in het Duits ook wel uit, maar wil als ik het met anderen speel wel graag Nederlandse spelregels bij de hand hebben.
-
spanny
- Veenboer
Re: NL handleiding In de Voetsporen van Marco Polo
spanny schreef:Ik zal het even scannenTraquan schreef: Ik heb laatst de Duitse uitvoering van In de Voetsporen van Marco Polo gekocht.
Alstublieft,
Laatst gewijzigd door Bart op zo 15 jan 2017, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd o.w.v. copyright
Reden: link verwijderd o.w.v. copyright
-
Traquan
- Stamhoofd