Via ons contactformulier kregen wij enige tijd geleden de vraag of wij de spelregels van het spel De Schat en de sleutel konden opsporen.
Dit was ons helaas op dat moment niet gelukt, maar inmiddels heeft de persoon ze gevonden en deze ons toegestuurd.
Bij deze zijn de spelregels dan ook toegevoegd als bijlage mocht iemand anders ze eens zoeken.
De schat en de sleutel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
atarki
- Rooster Booster
Re: De schat en de sleutel
Meestal kun je het beste bij de uitgever navragen of ze de regels voor je hebben.
Dat heb ik in dit geval ook gedaan, Jumbo reageerde supersnel en binnen een dag had ik al een pdf bestand met de regels.
Dat heb ik in dit geval ook gedaan, Jumbo reageerde supersnel en binnen een dag had ik al een pdf bestand met de regels.
Wat spelen we vandaag?
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Netjes 
-
nxua
- Uno
Hartstikke bedankt voor het hosten van de handleiding!
Ik had het spel, maar de handleiding was ik kwijtgeraakt en kon dankzij jullie moeite, na twintig jaar het spel weer spelen met mijn kids en vrouw ( 3 en 5 de kleinste mocht steeds de koning verplaatsten)

Ik had het spel, maar de handleiding was ik kwijtgeraakt en kon dankzij jullie moeite, na twintig jaar het spel weer spelen met mijn kids en vrouw ( 3 en 5 de kleinste mocht steeds de koning verplaatsten)
-
Dierik
- Erelid
Zoals je hierboven kunt zien ben je niet de eerste.nxua schreef:Hartstikke bedankt voor het hosten van de handleiding!