De schat en de sleutel

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

De schat en de sleutel

Bericht door P.T. »

Via ons contactformulier kregen wij enige tijd geleden de vraag of wij de spelregels van het spel De Schat en de sleutel konden opsporen.

Dit was ons helaas op dat moment niet gelukt, maar inmiddels heeft de persoon ze gevonden en deze ons toegestuurd.

Bij deze zijn de spelregels dan ook toegevoegd als bijlage mocht iemand anders ze eens zoeken.
schat_en_de_sleutel_spelregels.pdf
(1.4 MiB) 2598 keer gedownload

Labels:
atarki
Rooster Booster

Re: De schat en de sleutel

Bericht door atarki »

Meestal kun je het beste bij de uitgever navragen of ze de regels voor je hebben.
Dat heb ik in dit geval ook gedaan, Jumbo reageerde supersnel en binnen een dag had ik al een pdf bestand met de regels.
Wat spelen we vandaag?
P.T.
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Test

Bericht door P.T. »

Netjes :thumbup:
nxua
Uno

Bericht door nxua »

Hartstikke bedankt voor het hosten van de handleiding!

Ik had het spel, maar de handleiding was ik kwijtgeraakt en kon dankzij jullie moeite, na twintig jaar het spel weer spelen met mijn kids en vrouw ( 3 en 5 de kleinste mocht steeds de koning verplaatsten)

:thumbup:
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

nxua schreef:Hartstikke bedankt voor het hosten van de handleiding!

Ik had het spel, maar de handleiding was ik kwijtgeraakt en kon dankzij jullie moeite, na twintig jaar het spel weer spelen met mijn kids en vrouw ( 3 en 5 de kleinste mocht steeds de koning verplaatsten)

:thumbup:
Zoals je hierboven kunt zien ben je niet de eerste. :) Veel plezier ermee en kom vooral nog eens terug hier voor ander spellennieuws. :wink: