Favoriete spel uit de Gipf-reeks
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Favoriete spel uit de Gipf-reeks
Wat is jullie favoriete spel in de Gipf-reeks?
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Labels:
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Aanvulling op de poll: binnenkort komt het zesde spel in de Gipf-reeks uit. Het spel heet Pünct en je kunt het op 25 september al uitproberen tijdens de speldag van Spelgroep Phoenix van 12.00 tot 24.00 in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 4 te Leiden.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
William en/of Pleunie
- Sojaboon
-
Linda
- Locomotief
Ik heb GIPF gestemd! Waarschijnlijk gewoon omdat dat mijn kennismaking met het project is geweest. De andere spellen vind ik namelijk ook goed m.u.v. TAMSK, met die zandlopers, ik heb het meerdere kansen gegeven maar het kan mij niet boeien zoals de andere spellen van het project 
Wie heeft er geluk nodig... :P
-
Wim
- Jakkiebak!
-
Linda
- Locomotief
-
unborn chikken voice
- Grote Dienaar
-
Mathijs Booden
- PIONier
Heb YINSH gestemd. 't Was kiezen tussen Yinsh en Dvonn: Yinsh vind ik net wat beter omdat het toegankelijker is, het is het spel dat ik als instap gebruik om nieuwe gipfers te werven (met wisselend succes).
Maar ze zij allemaal leuk, ook tamsk! Tamsk heeft als bijkomend voordeel dat het er het intellectueelst uitziet, leuk om in een drukke ruimte te spelen ;-)
Maar ze zij allemaal leuk, ook tamsk! Tamsk heeft als bijkomend voordeel dat het er het intellectueelst uitziet, leuk om in een drukke ruimte te spelen ;-)
-
snowfalcon
- Jakkiebak!
Pas geleden was ik in een spellenzaak, waarbij de eigenaren klaagden dat weinig mensen de prijs (+/- 25 euro) wilden betalen voor deze spellen. Het gevoel was dat je weinig materiaal en inhoud krijgt voor het spel. Dat terwijl mensen wel bereid zijn een spel te kopen voor +/- 17 euro, dat bijna louter bestaat uit kartonnen kaartjes (lost cities).
Heel raar maar dat gevoel heb ik bij deze spellen ook.
Maar gelukkig smaken verschillen.
Heel raar maar dat gevoel heb ik bij deze spellen ook.
Maar gelukkig smaken verschillen.
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Ik heb gekozen voor Dvonn: dit speelt heel lekker weg en het blijft intrigeren hoewel alle spellen van GIPF dat wel hebben.
Een buitenstaander weet trouwens niet wat hij ziet als hij Zertz voor het eerst ziet: ringen en knikkers zonder logica!

Een buitenstaander weet trouwens niet wat hij ziet als hij Zertz voor het eerst ziet: ringen en knikkers zonder logica!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
samsonov13
- Locomotief
-
ErwinC
- Matroos
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Voor een eerste indruk over Pünct: kijk eens op www.spelgroepphoenix.nl bij het spelverslag van 25 september.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
En dat is weer mooie reclame voor jouw spelgroep: zit jij in hun PR?Tamara_Bakker schreef:Voor een eerste indruk over Pünct: kijk eens op www.spelgroepphoenix.nl bij het spelverslag van 25 september.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator