De 'De Tafel Plakt!' Spiel 2018 Koopwijzer staat online!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
dominique
- Hazelnoot Ridder
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: De 'De Tafel Plakt!' Spiel 2018 Koopwijzer staat online!
Het was spannend afwachten... doet ie het, of doet ie het niet... ?
Maar gelukkig, Dominique Plakt weer!
Maar gelukkig, Dominique Plakt weer!
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
hmmm... eerlijk.... ben ik gestopt lezen na het 2e spel van Jumping Turtle Games....
Op zich wel jammer.... heb jarenlang de onafhankelijke en messcherpe recensies van de tafel plakt met heel veel plezier gelezen en daardoor zelfs ook spellen gekocht!
Op zich wel jammer.... heb jarenlang de onafhankelijke en messcherpe recensies van de tafel plakt met heel veel plezier gelezen en daardoor zelfs ook spellen gekocht!
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Dan ben je nog best ver gekomen. 
Maar toch vind ik het een vage opmerking die in de lucht laat hangen wat je precies bedoelt en waarom.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar toch vind ik het een vage opmerking die in de lucht laat hangen wat je precies bedoelt en waarom.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Ik vind mijn post best duidelijk...
Er is een relatie tussen jumping turtle games en de tafel plakt.
Prima, mooi voorbeeld hoe een spellenhobby kan uitgroeien, maar zou het (helaas moet ik zeggen!) geen onafhankelijke koopwijzer meer willen noemen....
Er is een relatie tussen jumping turtle games en de tafel plakt.
Prima, mooi voorbeeld hoe een spellenhobby kan uitgroeien, maar zou het (helaas moet ik zeggen!) geen onafhankelijke koopwijzer meer willen noemen....
-
Benny
- Grote Dienaar
Mmm, dat was me nog niet opgevallen,
en dat kan me eerlijk gezegd ook niet schelen.
Zolang het maar goed geschreven is,
kan ik er met volle teugen van genieten.
Een spelletje kopen op basis van één of andere recensie,
heb ik nog nooit gedaan.
en dat kan me eerlijk gezegd ook niet schelen.
Zolang het maar goed geschreven is,
kan ik er met volle teugen van genieten.
Een spelletje kopen op basis van één of andere recensie,
heb ik nog nooit gedaan.
-
Gebruiker 3696
Ik ben ervan overtuigd dat Dominique nog steeds objectief is, maar hij heeft inderdaad alle spellen van JTG wel al allemaal gespeeld. Dan is het niet meer dan logisch dat je daar het eerst aan denkt of juist iets meer over wil en kan zeggen.
Bovendien speelt Dominique die spellen ook echt graag. Als je al eens met hem aan tafel hebt gezeten, ga je meteen begrijpen wat ik bedoel. Hij fleurt gewoon op van een leuk familiespelletje: beetje bluffen, beetje pesten, maar vooral veel plezier maken.
En ja, hij neigt misschien veel naar JTG, maar heeft niet iedereen een favoriete uitgever en/of auteur? Roepen er niet heel veel dat de nieuwe Feld of Rosenberg weer fantastisch is (zonder die gespeeld te hebben)?
Elk lijstje is subjectief en moet je ook zo lezen. Zaak is of jouw smaak gelijk loopt, of jij je kan vinden in de suggesties.
Is dat niet het geval, dan stoor je je wellicht al sneller aan die subjectieve kant.
Zoals met elke blog: je moet het niet lezen, je moet het niet volgen. Net zoals je het niet eens moet zijn met een (dus ook niet met mijn) mening.
Veel plezier in Essen alleszins.
Bovendien speelt Dominique die spellen ook echt graag. Als je al eens met hem aan tafel hebt gezeten, ga je meteen begrijpen wat ik bedoel. Hij fleurt gewoon op van een leuk familiespelletje: beetje bluffen, beetje pesten, maar vooral veel plezier maken.
En ja, hij neigt misschien veel naar JTG, maar heeft niet iedereen een favoriete uitgever en/of auteur? Roepen er niet heel veel dat de nieuwe Feld of Rosenberg weer fantastisch is (zonder die gespeeld te hebben)?
Elk lijstje is subjectief en moet je ook zo lezen. Zaak is of jouw smaak gelijk loopt, of jij je kan vinden in de suggesties.
Is dat niet het geval, dan stoor je je wellicht al sneller aan die subjectieve kant.
Zoals met elke blog: je moet het niet lezen, je moet het niet volgen. Net zoals je het niet eens moet zijn met een (dus ook niet met mijn) mening.
Veel plezier in Essen alleszins.