Vandaar dat ik ook in het Holiday Inn hotel verblijf. Loopafstand beurs en centrum. Toegangskaartjes en ontbijt inbegrepen. Pakket voor slechts 99 euro voor 2 personen. Heb je een compleet leuk weekend voor.WTULTC schreef:Wat nog een voordeel van SpSp is tov Spel is dat het gelijk valt met GLOW in Eindhoven. Na afloop van de beurs kun je gratis als het donker is door de binnenstad in Eindhoven een prachtige lichtkunstroute lopen van zo'n 5 km (de route is een week te lopen). Dit jaar zal op het stadshuisplein naar verwachting het topstuk staan. Natuurlijk is de bewegende projectie op de kerk ook geweldig.
Spellenspektakel vs Spel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spellenspektakel vs Spel
Everybody has the right to play...
Labels:
-
Vogeltje
- Garnaal
Ik zou dan juist weer het SpSp aanraden voor een dag met kinderen van deze leeftijd.Seabie schreef:In hoeverre is de beurs ook leuk voor kleine kinderen van bijna 3 jaar oud?
Gezellig even met ze rondlopen en een spelletje spelen.
Daarna de kinderen naar de opvang waar ze het reuze naar hun zin hebben (tenminste die van ons wel), zodat je ook zelf nog wat leuke titels kunt bekijken.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ze is nog wel op een leeftijd dat ze het in haar eentje bij de opvang nog wel erg spannend zou vinden. Het gaat me dus vooral om de activiteiten die we samen kunnen doen (waarbij ik me natuurlijk enorm aanpas). Hoe zit het daarmee?Vogeltje schreef:Ik zou dan juist weer het SpSp aanraden voor een dag met kinderen van deze leeftijd.Seabie schreef:In hoeverre is de beurs ook leuk voor kleine kinderen van bijna 3 jaar oud?
Gezellig even met ze rondlopen en een spelletje spelen.
Daarna de kinderen naar de opvang waar ze het reuze naar hun zin hebben (tenminste die van ons wel), zodat je ook zelf nog wat leuke titels kunt bekijken.

-
Vogeltje
- Garnaal
Ik vraag me af of één van beide beurzen wel geschikt is voor een kind van bijna 3.
Onze jongste was bijna 3 toen we hem voor het eerst meenamen, maar hij heeft toen wel redelijk veel tijd bij de kinderopvang doorgebracht.
Wat ik me nog kan herinneren is dat we toen bij Haba wel redelijk wat konden spelen en verder vond hij het reuze-speedcups erg leuk, boom-boom balloon ook en het memory van Rielekst.
Er zijn vast en zeker spellen te vinden voor deze leeftijd, maar of je hiermee voldoende tijd kunt vullen weet ik niet.
Onze jongste was bijna 3 toen we hem voor het eerst meenamen, maar hij heeft toen wel redelijk veel tijd bij de kinderopvang doorgebracht.
Wat ik me nog kan herinneren is dat we toen bij Haba wel redelijk wat konden spelen en verder vond hij het reuze-speedcups erg leuk, boom-boom balloon ook en het memory van Rielekst.
Er zijn vast en zeker spellen te vinden voor deze leeftijd, maar of je hiermee voldoende tijd kunt vullen weet ik niet.
-
david.vanuffelen
- Grote Dienaar
Bedankt voor de tip!WTULTC schreef:Wat nog een voordeel van SpSp is tov Spel is dat het gelijk valt met GLOW in Eindhoven. Na afloop van de beurs kun je gratis als het donker is door de binnenstad in Eindhoven een prachtige lichtkunstroute lopen van zo'n 5 km (de route is een week te lopen). Dit jaar zal op het stadshuisplein naar verwachting het topstuk staan. Natuurlijk is de bewegende projectie op de kerk ook geweldig.