Wat gaat PS games doen op het SPSP
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
alrick
- Regenmaker
Wat gaat PS games doen op het SPSP
Nu het spellenspektakel steeds dichterbij begint te komen, blijft het wel een beetje stil m.b.t. de deelnemers. Krijgen we nog leuke nieuwe spellen te zien van PS-games? Deze uitgever pakt toch meestal ook wel groot uit in Eindhoven. Wat Doet Identity games voor leuks? Van QWG komen steeds wel nieuwtjes naar buiten, maar waar blijven de anderen?
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Als maker van een website met nieuws over spellen kan ik je verzekeren dat de PR-machine van PS Games weer op volle toeren draait. Met andere woorden: je hoort of ziet niks.

Na enig speurwerk op hun website komen de volgende nieuwe titels in beeld: Nederlandstalige versies van Fiji en Arche Opti Mix.
Na enig speurwerk op hun website komen de volgende nieuwe titels in beeld: Nederlandstalige versies van Fiji en Arche Opti Mix.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Een korte update: ik kreeg vandaag zowaar een digitale nieuwsbrief van PS Games met informatie over nieuwe spellen. In deze nieuwsbrief kondigt men o.a. het kaartspel Legendes van Camelot (dit is het spel van Z-Man Games) en het World of Warcraft bordspel aan.
Onder het motto "alle begin is moeilijk" bevat deze nieuwsbrief ook nog een passage over de Nederlandse Spellenprijs. PS Games meldt (één dag na bekendmaking van de uitslag!!!!) dat Heersers der Woestijn is genomineerd en dat men op www.spellenprijs.nl een stem kan uitbrengen. Tja, sommige berichten moet je niet te lang laten slingeren.....
Onder het motto "alle begin is moeilijk" bevat deze nieuwsbrief ook nog een passage over de Nederlandse Spellenprijs. PS Games meldt (één dag na bekendmaking van de uitslag!!!!) dat Heersers der Woestijn is genomineerd en dat men op www.spellenprijs.nl een stem kan uitbrengen. Tja, sommige berichten moet je niet te lang laten slingeren.....
-
alrick
- Regenmaker
-
cab
- Burgemeester
-
MarcusII
- Sojaboon
-
Henk_Glimlach
- Veenboer
Das mooi nieuws. Kan ik proberen me hele spelersgroep ook nog is aan het wow kaartspel te krijgen.MarcusII schreef:Ik kan bevestigen dat PS Games wel aanwezig zal zijn.alrick schreef:Volgens Gé Rucht is het zelfs maar de vraag of PS op het Spellenspektakel aanwezig zal zijn.
Groeten,
Marcus
Helaas mislukte dit met Chizo maar dat is offtopic
Ik heb de nare gewoonte om bijna altijd te verliezen. Mijn medespelers vinden dat jammer genoeg nooit erg.
-
martinehlert
- Meeple
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Bedoel je daarmee dat PS misschien toch niet op het SpSp staat of dat de stand kleiner is en ze dus minder demo-crew nodig hebben of dat het allemaal toch op het laatste moment rond is gekomen? Je ziet: je veroorzaakt toch onrust.
Zou je de post iets verder kunnen toelichten?
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
martinehlert
- Meeple
-
cab
- Burgemeester
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
cab
- Burgemeester
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Het volgend bericht komt van de site van PS games:
Ik moet zeggen dat ze zelf nogal vaag zijn, maar op een-of-andere-manier zijn ze er wel.PS Games schreef:Het Spellenspektakel 2006 26 okt 2006
Komend weekend is het weer zover: het Spellenspektakel 2006 in het Beursgebouw te Eindhoven.
Ook deze keer zijn er weer diverse nieuwe bord- en kaartspellen die de revue zullen passeren! Daarnaast zijn er veel aanbiedingen: ben er op tijd bij en grijp die kans om tegen lage prijzen een leuk spel te bemachtigen!
Naast nieuwe spellen en aanbiedingen worden er diverse toernooien georganiseerd op het Spellenspektakel!
Hieronder een overzicht van de toernooien vanuit PS-Games (klik op de naam van het toernooi voor meer informatie):
Zaterdag 28 oktober 2006:
* Magic the Gathering: Gameforce ? 1400,- Toernooi
* Yu-Gi-Oh! TCG: Pharaoh Tour Arena
Zondag 29 oktober 2006:
* Pokémon: Pre Release Dragon Frontiers Toernooi
* NK Munchkin 2006
* Magic the Gathering: Dutch Open Legacy Toernooi
PS-Games wenst u veel plezier op het Spellenspektakel en succes bij de toernooien!