Aan al dan niet beoogd insinueren hangt ook een geurtje......AlliantieAJ schreef: Aan deze afhandeling hangt een geurtje en het is niet alleen afkomstig van een brand ...
Lisboa Vital Lacerda
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Lisboa Vital Lacerda
Labels:
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Geloof me vrij: ik wist dat je hierop ging reagerenErwin schreef:Aan al dan niet beoogd insinueren hangt ook een geurtje......AlliantieAJ schreef: Aan deze afhandeling hangt een geurtje en het is niet alleen afkomstig van een brand ...
Om mijn insinueren te kaderen: een betere communicatie zou veel helpen.
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
Nu is Philibert niet zomaar een reseller, maar een distribution hub. Ook voor andere KS campagnes doen zij regelmatig de Europese fulfillment.
We zullen even moeten afwachten wat er zal gebeuren. Vooralsnog geen reden om zorgen te maken. Plus... nog genoeg spellen in voorraad die gespeeld moeten worden.
We zullen even moeten afwachten wat er zal gebeuren. Vooralsnog geen reden om zorgen te maken. Plus... nog genoeg spellen in voorraad die gespeeld moeten worden.
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
Het ging dus niet alleen om een insinuatie, maar ook een provocatie?AlliantieAJ schreef:Geloof me vrij: ik wist dat je hierop ging reagerenErwin schreef:Aan al dan niet beoogd insinueren hangt ook een geurtje......AlliantieAJ schreef: Aan deze afhandeling hangt een geurtje en het is niet alleen afkomstig van een brand ...
Om mijn insinueren te kaderen: een betere communicatie zou veel helpen.
P.S.: Tijd voor een popcorn emoticon...
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
[/quote] Het ging dus niet alleen om een insinuatie, maar ook een provocatie?
[/quote]
Jij kan dus ook insinueren
Jij kan dus ook insinueren
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Shit, wanneer ik al voorspelbaar ben in de kleuterklas, wordt het de hoogste tijd om hier te vertrekken.AlliantieAJ schreef:Geloof me vrij: ik wist dat je hierop ging reagerenErwin schreef:Aan al dan niet beoogd insinueren hangt ook een geurtje......AlliantieAJ schreef: Aan deze afhandeling hangt een geurtje en het is niet alleen afkomstig van een brand ...
-
SigiScsi
- Fabrieksmanager
Toch even volgend belangrijk stukje uit de update van gisteren vermelden...
A full 20 foot container was picked up at our Kentucky warehouse this AM and it is scheduled to arrive in Antwerp on August 27. This will then make its way (after Customs clearance) to Philibert in Strasbourg and our good friends at Philibert will get the Lisboa games out to all French KS backers (those that Backed via both our Kickstarter and those who backed directly with Philibert as well). Philibert will also handle all Belgian backers and retailers. They will also send out the already-packed pallets to Giochix in Italy and to EGD Games in Spain, for both Spanish and Portuguese Backers.
Another full 20 foot container was picked up this morning in Kentucky and it is scheduled to arrive in Rotterdam on August 29. This one will then be picked up by Boosterbox in Enschede, the NL, and the good folks at Boosterbox will then fill orders for Backers in the NL, and many of the smaller countries in the EU. This container also contains full and already-packed pallets that will be forwarded on to Hobbity Games (Marek) in Poland and to the BoardGameGuru (Paul Lister) in London, UK.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Heeft iemand het al? Spannend!
-
SkippyNL
- Garnaal
Geen verzendbevestiging gehad, maar wel gisteren een pakketje met Lisboa in ontvangst mogen nemen 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
fonteintje
- Grote Dienaar
vandaag Lisboa ontvangen die besteld werden via Philibertnet
-
Ilse23
- Fabrieksmanager
- Persoonlijke Ondertitel: Omdat spelen moet!
Dan kan de mijne niet ver meer zijnfonteintje schreef: vandaag Lisboa ontvangen die besteld werden via Philibertnet

-
CrowdFinder
- Party Animal
Deze is terug te bestellen via Philibertnet, dus de KS editie (King's Favorite).
Net besteld! Had toevallig nog een 10 euro kortingscode over, dus mooi meegenomen.
Benieuwd ernaar.
Net besteld! Had toevallig nog een 10 euro kortingscode over, dus mooi meegenomen.
Benieuwd ernaar.
-
Aquarel83
- Grote Dienaar
Die van mij is onderweg! 
-
el_crosso
- Burgemeester
Wacht met smart op een bevestiging van Philibert 
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Spel toegekomen, helemaal in perfecte staat, ziet er fantastisch uit!