Viticulture Essential Edition (Pre-Order basis, slechts 14da
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
JensVerwaest
- Party Animal
Viticulture Essential Edition (Pre-Order basis, slechts 14da
Gedurende 14 dagen is er een nieuwe editie van Viticulture te koop als pre-order via de Stonemaier Games website.
Het is een Mix tussen de base game en enkele Tuscany toevoegingen.
http://stonemaier-games.myshopify.com/p ... l-campaign
Mss interessant voor de mensen die hem al een tijdje zochten. Shipping valt ook mee.
(Lijkt zelfs EU-friendly te zijn)
Wie zowel de Viticulture essential Edition wil én ook de Tuscany Expansion, kan de code COMPLETE ingeven op het einde van je order, en krijg je $15 korting. (102$ shipped naar België)
Het is een Mix tussen de base game en enkele Tuscany toevoegingen.
http://stonemaier-games.myshopify.com/p ... l-campaign
Mss interessant voor de mensen die hem al een tijdje zochten. Shipping valt ook mee.
(Lijkt zelfs EU-friendly te zijn)
Wie zowel de Viticulture essential Edition wil én ook de Tuscany Expansion, kan de code COMPLETE ingeven op het einde van je order, en krijg je $15 korting. (102$ shipped naar België)

Labels:
-
Tyrael
- Veenboer
Re: Viticulture Essential Edition (Pre-Order basis, slechts
- Het project is inderdaad EU-friendly dus geen belastingen en invoerrechten
- Alles (Viticulture Essential, Tuscany en de metalen lira) kost 124 dollar ttz 113 euro.
- Alles (Viticulture Essential, Tuscany en de metalen lira) kost 124 dollar ttz 113 euro.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het zal best een goed spel zijn, maar 124 dollar!? Da's best veel. Ik pas.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Nee de essentials editie is 53 euro Inc verzenden. Daardoor juist betaalbaar. Het basisspel met uitbreiding was juist niet te doen.Mac-S schreef:Het zal best een goed spel zijn, maar 124 dollar!? Da's best veel. Ik pas.
In de essentials editie zit het basisspel met de belangrijkste modules uit de uitbreiding. Modules die eigenlijk in het basisspel hadden moeten zitten, omdat niemand zonder ze speelt.
-
Tyrael
- Veenboer
Reden dat ik Tuscany erbij heb besteld is omdat het 12 expansies aanbiedt en niet meer zal worden geprint in die huidige vorm.
Met Viticulture Essentials alleen zit je ook goed hoor.
Met Viticulture Essentials alleen zit je ook goed hoor.
-
freeze
- Stamhoofd
bedankt voor de tip... of toch niet
gaat me waarschijnlijk weer geld kosten... 
-
JensVerwaest
- Party Animal
Ik ben idd niet verantwoordelijk voor eventuele financiële putten/katers 

-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik wou je net de rekening sturenJensVerwaest schreef:Ik ben idd niet verantwoordelijk voor eventuele financiële putten/katers
-
JensVerwaest
- Party Animal
Haha, oef, net op tijd!grunnboy schreef:Ik wou je net de rekening sturenJensVerwaest schreef:Ik ben idd niet verantwoordelijk voor eventuele financiële putten/katers

-
mezzamorphis
- Party Animal
Klinkt erg interessant. Ga het in de gaten houden.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Ik vind het ook héél interessant ... alleen zal het voor mij (bij eventuele aankoop) een blinde aankoop zijn. Ik laat me leiden door de goede commentaren op verschillende fora en recensies.
Ik had m'n vrouw beloofd niets meer aan te schaffen tot zeker het spellenspektakel ... maar zo'n beperkte oplage ... moet ik die links laten liggen?
Zou het inderdaad zijn, dat deze maar beperkt wordt uitgebracht? Of is deze pre-order gewoon om te zien hoe groot de interesse is, om het eventueel later in produktie te steken voor het grote publiek?
Ik had m'n vrouw beloofd niets meer aan te schaffen tot zeker het spellenspektakel ... maar zo'n beperkte oplage ... moet ik die links laten liggen?
Zou het inderdaad zijn, dat deze maar beperkt wordt uitgebracht? Of is deze pre-order gewoon om te zien hoe groot de interesse is, om het eventueel later in produktie te steken voor het grote publiek?
-
olavf
- El Capitan
Is er iemand die zijn 2e editie wil vervangen door deze? Ik heb namelijk wel interesse in de 2e editie. PB me.
-
MeepleMaker
- Garnaal
Vermits de productie al in volle gang is lijkt het me een gewone pre-order aan verminderde prijs. Als je Viticulture wou kopen lijkt het me de ideale moment - denk niet dat je hem ooit nog goedkoper gaat kunnen aanschaffen. Persoonlijk vind ik Viticulture een leuk spel, waarin zeker het spelmateriaal bijdraagt aan de spelvreugde. Dus als je daar ook belang aan hecht is er geen reden om te twijfelen. Vind je thema en spelmateriaal niet belangrijk zijn er zeker betere spellen op de markt.ozymandias schreef:Ik vind het ook héél interessant ... alleen zal het voor mij (bij eventuele aankoop) een blinde aankoop zijn. Ik laat me leiden door de goede commentaren op verschillende fora en recensies.
Zelf heb ik de collector's edition waar ik erg blij mee ben. Maar Tuscany vind ik niet echt een must-have buiten de nieuwe visitor's kaarten. Daarom is het wel erg goed dat ze die meenemen naar de nieuwe versie. De metalen munten zijn wel erg leuk. Ik heb bij mijn collector's edition nog een extra set besteld en gebruik ze ook regelmatig bij andere spellen.
-
ozymandias
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: Body & Soul
Bedankt voor deze mooie uitleg ... apprecieer ik ten zeerste.KASSEI schreef:Vermits de productie al in volle gang is lijkt het me een gewone pre-order aan verminderde prijs. Als je Viticulture wou kopen lijkt het me de ideale moment - denk niet dat je hem ooit nog goedkoper gaat kunnen aanschaffen. Persoonlijk vind ik Viticulture een leuk spel, waarin zeker het spelmateriaal bijdraagt aan de spelvreugde. Dus als je daar ook belang aan hecht is er geen reden om te twijfelen. Vind je thema en spelmateriaal niet belangrijk zijn er zeker betere spellen op de markt.ozymandias schreef:Ik vind het ook héél interessant ... alleen zal het voor mij (bij eventuele aankoop) een blinde aankoop zijn. Ik laat me leiden door de goede commentaren op verschillende fora en recensies.
Zelf heb ik de collector's edition waar ik erg blij mee ben. Maar Tuscany vind ik niet echt een must-have buiten de nieuwe visitor's kaarten. Daarom is het wel erg goed dat ze die meenemen naar de nieuwe versie. De metalen munten zijn wel erg leuk. Ik heb bij mijn collector's edition nog een extra set besteld en gebruik ze ook regelmatig bij andere spellen.
Viticulture + Tuscany = +/- 90€ (102 USD)