Castles of Burgundy: special edition op Gamefound
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
SuSuQie
- Regenmaker
Castles of Burgundy: special edition op Gamefound
Ik las hier over een nieuwe speciale editie van Castles of Burgundy
https://gamefound.com/projects/draft/47 ... ken-realms
Een editie met 3D kastelen en nieuwe artwork op de hex-tiles.
Persoonlijk vind ik de 20th Anniversary Edition mooier, maar er zijn binnen BSM vast liefhebbers voor deze "gepimpte" versie.
https://gamefound.com/projects/draft/47 ... ken-realms
Een editie met 3D kastelen en nieuwe artwork op de hex-tiles.
Persoonlijk vind ik de 20th Anniversary Edition mooier, maar er zijn binnen BSM vast liefhebbers voor deze "gepimpte" versie.
Labels:
-
sinead
- Stamhoofd
Re: Castles of Burgundy: special edition op Gamefound
Ik ben zo'n liefhebber en ga hem zeker backen! Prijs van 95 euro valt me ook nog niet tegen gezien alles wat je er voor krijgt.
-
Joel22
- Stamhoofd
Komt deze ook op Crowdfinder? 
-
olavf
- El Capitan
Nee, Gamefound is een Europees crowdfundingplatform.Joel22 schreef: Komt deze ook op Crowdfinder?![]()
-
jsmid6
- Jakkiebak!
Uhh, wat heeft dat er mee te maken?olavf schreef:Nee, Gamefound is een Europees crowdfundingplatform.Joel22 schreef: Komt deze ook op Crowdfinder?![]()
Meestal is er iemand die group pledges op Crowdfinder organiseert voor Awaken Realms campagnes dus het zou me niet verbazen dat die er wel komt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Harleyman
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat Gamefound een Europees crowdfundingsplatform is, heeft er inderdaad niets mee te maken. Het is namelijk afhankelijk van de spellenuitgever of die groepsaankopen aanbiedt, én dan wel of, of er mogelijkheden zijn t.a.v. de verzendkosten + VAT. En daarbij maakt het dus ook geen verschil of het dan weer een Europese dan wel een niet-Europese uitgever is. Voor deze gaat er trouwens ook een CF aankomen voor de liefhebbers, weet ik uit betrouwbare bron.jsmid6 schreef:Uhh, wat heeft dat er mee te maken?olavf schreef:Nee, Gamefound is een Europees crowdfundingplatform.Joel22 schreef: Komt deze ook op Crowdfinder?![]()
Meestal is er iemand die group pledges op Crowdfinder organiseert voor Awaken Realms campagnes dus het zou me niet verbazen dat die er wel komt.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
-
Aras
- Geheim Genootschap
Staat op crowdfinder; https://www.crowdfinder.be/project/1033 ... al-edition
ARCS trouwens ook; https://www.crowdfinder.be/project/1032-arcs
ARCS trouwens ook; https://www.crowdfinder.be/project/1032-arcs
-
SuSuQie
- Regenmaker
Ze zitten ondertussen bijna op 9,500 backers, samen al goed voor meer dan 1 miljoen euro!!!
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Wijn in Burgundy (logisch ook)!
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Hoewel Burgundy in mijn Top-3 spellen staat en mijn meest gespeelde spel is (meer dan 300 keer), sla ik deze Gamefound editie waarschijnlijk over. Dit is wat mij betreft echt pure waanzin voor een spel als Burgundy. Ik heb in 2011, toen het spel uitkwam, het gekocht voor nog geen 20 euro. Ik ben ook een van de weinigen geloof ik die totaal geen moeite had met de kleuren en componenten. Dikkere tegels waren leuk geweest, maar niet mega-noodzakelijk. Miniatuur-kastelen op je bord zodat je zicht geblokkeerd wordt, metalen munten, acryllische tegels, meerdere (zware) opbergdozen, meer dan 120 euro.... het gaat mij een beetje ver bij een spel als dit.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
Edwin84
- Elfenkoning
Wel mee eens. Ik hou altijd wel van een Deluxe editie. Met name voor spellen die ik destijds gemist had met saaie kaarten die een mooi nieuw artwork krijgen en blokjes voor grondstoffen en discs als werkers die voor beter speelstukken worden ingeruild. Maar niet alles moet miniaturen worden en overgeproduceerd. De dozen worden ook twee tot drie keer zo groot als een gemiddelde doos. Daar heb ik geeneens ruimte voor.Bored Gaymer schreef: Hoewel Burgundy in mijn Top-3 spellen staat en mijn meest gespeelde spel is (meer dan 300 keer), sla ik deze Gamefound editie waarschijnlijk over. Dit is wat mij betreft echt pure waanzin voor een spel als Burgundy. Ik heb in 2011, toen het spel uitkwam, het gekocht voor nog geen 20 euro. Ik ben ook een van de weinigen geloof ik die totaal geen moeite had met de kleuren en componenten. Dikkere tegels waren leuk geweest, maar niet mega-noodzakelijk. Miniatuur-kastelen op je bord zodat je zicht geblokkeerd wordt, metalen munten, acryllische tegels, meerdere (zware) opbergdozen, meer dan 120 euro.... het gaat mij een beetje ver bij een spel als deze.
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Ik vind het een goed spel, maar vond het er helemaal niet aantrekkelijk uit zien en dat is nu wél het geval. 85€ (zonder de miniatuur kastelen die idd geen meerwaarde zijn) is veel geld, maar er zitten ook verscheidene uitbreidingen bij wat die prijs mogelijk toch rechtvaardigt. En het is nu eenmaal een trend dat spellen (net als alles) duurder worden.Bored Gaymer schreef: Ik ben ook een van de weinigen geloof ik die totaal geen moeite had met de kleuren en componenten.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Obelix
- Garnaal
Je neemt me de woorden uit de mond.Bored Gaymer schreef: Hoewel Burgundy in mijn Top-3 spellen staat en mijn meest gespeelde spel is (meer dan 300 keer), sla ik deze Gamefound editie waarschijnlijk over. Dit is wat mij betreft echt pure waanzin voor een spel als Burgundy. Ik heb in 2011, toen het spel uitkwam, het gekocht voor nog geen 20 euro. Ik ben ook een van de weinigen geloof ik die totaal geen moeite had met de kleuren en componenten. Dikkere tegels waren leuk geweest, maar niet mega-noodzakelijk. Miniatuur-kastelen op je bord zodat je zicht geblokkeerd wordt, metalen munten, acryllische tegels, meerdere (zware) opbergdozen, meer dan 120 euro.... het gaat mij een beetje ver bij een spel als deze.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Best een aardig spel, maar ik heb het al jaren niet meer gespeeld. Reden genoeg om deze pimpexplosie te negeren. Bovendien spreekt deze uitvoering mij visueel niet aan.
-
SuSuQie
- Regenmaker
Dit is wat mij betreft een schoolvoorbeeld van dat nieuw/gepimpt niet altijd beter is.
Overigens is dat bij mensen net zo, google maar eens "botox gone wrong"....
Overigens is dat bij mensen net zo, google maar eens "botox gone wrong"....