Bordspellencruise vragenuurtje

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bordspellencruise vragenuurtje

Bericht door mazinho »

Afbeelding

Een forumgebruiker stuurde me een privébericht met vragen over mijn ervaringen met bordspellencruise All Games On Deck. Ik had ze per bericht kunnen beantwoorden, maar bellen leek me makkelijker. Zo hebben we elkaar ruim een half uur gesproken en ik dénk dat ze er enthousiast van werd.

Misschien zijn er meer BSM’ers die serieus overwegen 31 mei 2025 op bordspellencruise te gaan. Mét een reismaatje of alleen (want dat kan ook). Ben jij zo iemand en wil je ervaringen van vorig jaar horen? Of wat vragen stellen over zo’n reis? Bij genoeg serieuze animo, organiseer ik via Skype een “IS-EEN-BORD-SPELLEN-CRUISE-IETS-VOOR-MIJ VRAGENUURTJE”. Datum en tijdstip nader te bepalen. Zal een door-de-weekse avond zijn vanaf 20:00.

Animo? Reageer dan met een kort bericht.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Laatst gewijzigd door mazinho op wo 10 jul 2024, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Re: Bordspellencruise vragenuurtje

Bericht door WTULTC »

Mocht er nog iemand zijn die alleen wil gaan en ook voor de optie binnenhut all in gaat en man is neem dan contact met mij op. Wellicht kunnen we elkaars hutmaatje zijn en dat scheelt voor ons samen aardig wat in de kosten.
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Bordspellencruise vragenuurtje

Bericht door mazinho »

WTULTC schreef:Mocht er nog iemand zijn die alleen wil gaan en ook voor de optie binnenhut all in gaat en man is neem dan contact met mij op. Wellicht kunnen we elkaars hutmaatje zijn en dat scheelt voor ons samen aardig wat in de kosten.
Leuk! Weet dat als je zelf niemand vindt, de organisatie ook kan kijken of ze een hutmaatje voor je hebben. “Solospelers” kunnen zich inschrijven en aangeven dat ze graag een hut en bijbehorende kosten willen delen. Vorig jaar zijn er zo leuke nieuwe spelcontacten ontstaan. Sommige Solospelers gaan dit jaar opnieuw mee en delen opnieuw de hut met de match van vorig jaar. Zo leuk!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Plaats reactie