Hallo allen,
Ik ben Joost, 45 jaar.
Ik speel eigenlijk heel weinig spelletjes. Ik speel ze met mijn ouders en zus zo nu en dan eens.
Dan vooral Catan of Ticket to ride. Ik vind dat erg leuk om te spelen, maar ik zou graag eens nieuwe spelletjes willen ontdekken. Zelf heb ik amper spelletjes, want ken niet zo 1,2,3 spelletjesliefhebbers in de buurt.
Het zou me leuk lijken om eens de maand/2 maand/3 maand op een zaterdag of zondag met een standaardclubje een spelletjesdag te houden. Ik hou vooral van Strategische spelletjes of van Partyspellen.(quizspellen ook)
Interesse? Laat maar weten.
Bordspelers/Clubje regio N-W Overijssel/Noordoostpolder/Z-W Drenthe
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
- Uno