D&D 5e groep/spelers gezocht Eindhoven

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Danagir
Meeple

D&D 5e groep/spelers gezocht Eindhoven

Bericht door Danagir »

Goedendag,

na een drukke periode ben ik weer op zoek naar een leuk mixed groepje om D&D 5e mee te spelen. Zelf ben ik 34 jaar en heb ong 10j ervaring als DM en als speler, maar ben er nog niet uit of ik wil DMen of als speler wil zijn, wel ongveer 1 a 2x per maand. Ook kan ik bij mij thuis hosten als het nodig is in Waalre.

Bij interesse, stuur maar een bericht.
Groetjes Mike
Danagir
Meeple

Re: D&D 5e groep/spelers gezocht Eindhoven

Bericht door Danagir »

Hallo, nog steeds op zoek naar mensen voor D&D 5e. Al een bestaand groepje rond eindhoven, of zelf een groepje maken is allemaal mogelijk. Zelf wil ik de rol als speler hebben, ben zelf 10+ jaar ervaren, ook als dm.

Ik zie graag een reactie.
Gegroet Mike
WL83
PIONier

Bericht door WL83 »

Hee Mike,

Ruimschoots aan de late kant, maar nooit geschoten altijd mis. Ik ben ook op zoek naar een nieuw groepje. Speel al een jaartje of 15, waarvan een jaar of 6 als dm.
Zowel spelen als dm'en vind ik leuk, dus mocht je nog op zoek zijn, laat iets weten. Omgeving Eindhoven is prima.

Groet,

Willem
Zimy
Uno

Bericht door Zimy »

Hoi Mike, Willem,

Geen idee of jullie nog op zoek zijn, maar mocht dat nog zo zijn heb ik ook wel interesse.

Ik ben al een tijd geleden naar deze regio (Bergeijk) verhuist en zou graag ook hier in de buurt met een groepje willen gaan spelen. Ik ben nu 38 en speel al bijna 20 jaar en daar plak ik graag nog wat jaartjes aan.

Dus mochten jullie nog iets willen starten dan hoor ik het graag.

Groet,
Yoerik
Plaats reactie