Ik ben onvermoeibaar, al is het maar omdat ik in 2024 de volgende fase van dit experiment in wil gaan. Er zijn de afgelopen maanden vast nieuwe forumgebruikers bijgekomen die dit draadje nog niet kennen en hopelijk doorgewinterde forumgebruikers die moed en/of zin verzameld hebben om iets bij te dragen.
Ik kijk naar jullie uit!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Speler achter het spel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
-
- Veenboer
Re: Speler achter het spel
Nou dan ben ik nummer 10 volgens mij en kun je door naar de volgende fase. ik ben Hilbert Elzen wonend in het mooie Westland. Ik ben 49 jaar, ben getrouwd en heb 2 kinderen.
Vroeger altijd veel spellen gespeeld. Monopoly, heel veel Risk, Stratego.
Na Catan kwam een bevriend stel met allemaal andere spellen aan die ze in Duitsland kochten. Zo in aanraking gekomen met het virus dat jullie allemaal wel bekend is.
Ben nu in het bezit van veel teveel spellen die ik te weinig speel omdat het thuisfront het virus nog niet heeft gekregen. Mijn vrouw speelt af en toe wel een spelletje mee maar de jongens krijg ik niet aan tafel. Die denken dat ik alleen maar spellen van 4 uur speel waar ik juist totaal niet van ben.
Favoriete spellen zijn Bloodrage, Roll for the Galaxy, Pandemic Legacy (als totaal denk ik de mooiste spelervaring) maar ook kleinere kortere (kaart)spellen doen het goed.
Maar er is meer in het leven dan spellen!
Zo heb ik meerdere hobbies. Ik mag graag achter een drumstel plaatsnemen. Ben absoluut geen goede drummer maar vind het erg leuk en word er steeds beter in. Verder is tennis een van mijn hobbies.
1x per jaar geef ik ook nog 3 weken een les op school. Het onderwerp: bordspellen. We gaan dan met 12 kinderen 3 weken lang een uurtje bordspellen verkennen en spelen. Erg leuk om te doen. Dit doe ik samen met de eigenaar van dit draadje Mazinho
Met hem zit ik ook in een bordspelgroep die 1x per maand speelt en struinen we ook beurzen af zoals je op bijgaande foto ziet van Spiel dit jaar
Denk dat dit wel het belangrijkste is om te weten

-
- Professor Pimpel
@Kris, zit je ook op BGA? Daar is een groep "hypermobiel gamen" met allemaal EDS-ers erin.KrisZeeland schreef: Door mijn beperking (Hypermobiliteitsyndroom), heb ik maar heel beperkt energie en maak ik buitenshuis gebruik van een rolstoel. Een hobby die je thuis kan doen, is voor mij dus echt ideaal. Door de weeks werk ik vanuit huis als Kunstenaar en Creatief Inspirator.
Laatst gewijzigd door SuSuQie op wo 15 nov 2023, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- mazinho
- Gouverneur
- Contacteer:
Speler achter het spel
Hallo trouwe en nieuwe forumgebruikers. Ik heb de afgelopen maanden weer heel wat nieuwe bordspelers persoonlijk leren kennen. Bijvoorbeeld op de eerste bordspellencruise van de Benelux, tijdens een dagje Amsterdice en bij een bezoek aan het nieuwe pand van 999 Games in Almere. Met veel plezier las ik de persoonlijke verhalen in dit draadje. Het meest recente verhaal is van november 2023. Wie pakt het stokje over van Hilbert en schrijft hier het volgende verhaal?
- mazinho
- Gouverneur
- Contacteer:
Het kan niet anders of er zijn sinds Hippe mensen bijgekomen die zich hier wat uitgebreider willen voorstellen. Wie kruipt er in de pen?