📱 MyScoreTracker - App om uw bordspelscores bij te houden

Bord- en kaartspellen voor op je PC & apps voor je smartphone

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
MyScoreTracker
PIONier
Contacteer:

📱 MyScoreTracker - App om uw bordspelscores bij te houden

Bericht door MyScoreTracker »

Hallo allemaal,

Als ontwikkelaar en liefhebber van bordspellen heb ik MyScoreTracker gemaakt, een mobiele app waarmee u eenvoudig punten kunt bijhouden en de scores van uw spellen kunt volgen.

🎯 Waarom MyScoreTracker?
✅ Snel punten toevoegen
✅ Flexibele beheer van spelers en spellen
✅ Gedetailleerde geschiedenis & statistieken
✅ Intuïtieve en aanpasbare interface

🔗 Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... oretracker
🔗 iOS: https://apps.apple.com/fr/app/myscoretr ... orm=iphone

📺 Korte preview: https://www.youtube.com/watch?v=E9Oj0sNlK2U

Heeft u feedback of suggesties? Ik hoor het graag! 😊

Fijne dag en veel speelplezier! 🎲
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Re: 📱 MyScoreTracker - App om uw bordspelscores bij te houden

Bericht door humske »

je enthousiasme en entrepeneurschap wordt gewaardeerd.

ik vraag me wel af of de markt niet al verzadigd is met de mogelijkheden die er nu al zijn?
Wat zijn de unique selling points waarop jouw app anders is dan diegene die er al zijn zoals de bgg app en bgstats?

in het filmpje ziet het eruit alsof er geen koppeling is met bgg, aangezien je handmatig de spelnaam intoetst en spelersnamen ook. Is er in de app wel een database zodat je de reeds gespeelde spellen nog een keer kan aanklikken of moet je steeds het spel zelf handmatig invoeren ? En zo nog veel meer vragen aangezien ik de functionaliteiten van andere apps ken :).
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
MyScoreTracker
PIONier
Contacteer:

Bericht door MyScoreTracker »

Hallo,

Dank u voor uw bericht! 🙂

Als fervent speler en ontwikkelaar vond ik geen puntentelling- of scorevolgapplicatie die bij mij paste.

De apps die ik heb geprobeerd waren ofwel te complex, niet intuïtief, te duur, misten functies, zaten vol advertenties en trackers, of werden niet meer onderhouden.

MyScoreTracker en BGStats zijn twee vrij verschillende applicaties, met verschillende benaderingen en doelen, hoewel ze enkele functies delen.

BGStats is een uitstekende applicatie, zeer rijk aan geavanceerde statistieken, het volgen van spellen en gegevens met betrekking tot games. Aan de andere kant wil MyScoreTracker eenvoudiger, sneller te leren, intuïtiever en toegankelijker zijn (ook qua prijs). Het legt meer de nadruk op een vlotte ervaring tijdens het spel zelf, met een zeer aanpasbare interface.

Ik denk trouwens dat de twee applicaties complementair kunnen zijn, afhankelijk van de behoeften en gewoonten van elke speler.

Een verbinding met BGG wordt overwogen, maar op dit moment is dat niet mijn prioriteit.

Met vriendelijke groet!
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

Dank voor de antwoorden op de vragen. De vraag die nog overblijft: is er dan wel een database van speltitels en spelers zoals
de speltitel die je opvoert zodat je slechts 1x carcassonne op de juiste manier schrijft? En je dus niet straks toch vertroebelende statistieken hebt omdat je de ene keer het zo schrijft en de volgende keer zus (en hetzelfde met spelersnamen)?

Het is me nu duidelijk wat de verschillen zijn in ieder geval en ik snap ergens wel dat bg stats te moeilijk kan aanvoelen als je alleen scores wil bijhouden en daarvan statistieken hebben. Persoonlijk zou ik ze niet complementair vinden, want BG stats doet alles al en is al veel verder in de ontwikkeling. Ik ben zelf op die boot gestapt toen het nog gratis of heel goedkoop was. tegelijkertijd: wat is een paar euro op al die euro's die je uitgeeft als je een nieuw spel koopt. Maar goed, die discussie hoeven we hier niet te voeren. Het is mooi dat er nu een alternatief voor score bijhouden bij is gekomen voor diegenen die dat willen :).

Succes met dit project verder!
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
Plaats reactie