Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja dat kan je zien aan de tekst van de link, maar zegt nog niks over betrouwbaarheid. Ik snap wel dat mensen niet zomaar op een linkje klikken. En zeker niet van iemand die voor het eerst iets plaatst. Een beetje meer introductie enzo zou helpen. Ja we weten wie Goliath is, maar ik kan ook zeggen dat ik namens 999 games een onderzoekje doe en er een linkje bij plaatsen toch?
Hartelijk dank voor je repliek. Daar ik nog nét niet tevreden ben met je antwoord, zal ik wat meer uitwijden in mijn vraagstelling.
Beste ééndags poster. In je queeste antwoorden te vergaren voor je nader vrij te geven onderzoek, kun je ons als respondenten voeden met achtergrond en informatie omtrent het doel? Welke study geniet je en wat wil je vanuit de grond van je onderzoeken? Kun je dit antwoord in motiverend schrift zetten, zodat we niet voor de 100ste keer een post van iemand die hier niets komt brengen, maar enkel komt halen hoeven te lezen.
Dit wordt een grappig draadje zo... gebruikers van BSM uiten wat zorgen, op humoristische wijze ook nog mag ik wel zeggen, en de reactie is kortaf en zonder verdere informatie. Sterker: de zinnetjes lijken bijna AI gegenereerd, want ze kloppen tekstueel niet. Ik ga dus inderdaad een potje monopoly spelen. Doe je mee, Mickey?
Afstudeeronderzoek van mijn hbo CE opleiding meneer Micky, maar dit forum heeft me tot nu toe helaas nog maar 2 extra respondenten opgeleverd boven alle antwoorden die ik al had, jammer, maar het is aan jullie. De enquête duurt circa 3/4min om in te vullen en je kan nog wat winnen ook.
Wat mij betreft een terechte oproep om wat meer info te delen over het doel van de enquête en hoe de gegevens verwerkt worden. Die mag me gerust via PM bezorgd worden, dan werk ik de originele post bij met de extra context.
Ik denk dat dit topic ondertussen baat heeft bij een (tijdelijk) slotje.