Regio Eindhoven-Weert-Hamont

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
DoomCow
PIONier

Regio Eindhoven-Weert-Hamont

Bericht door DoomCow »

Hallo,
Ik wil een d&d groep starten hier in de omgeving van Budel. Ik heb al geruime ervaring met one-shots D&D in Eindhoven, en ik heb daar ook al als DM een aantal one-shots gehost, en niet alleen in d&d. Maar ik wil ook wel eens een langer verhaal spelen. Dus vandaar deze oproep. Mijn suggestie is dat ik de DM-rol op mij neem en dat we (in eerste instantie) eens per maand spelen, bij voorkeur in het weekend. Laat me weten als er interesse is, dan probeer ik een leuke groep te vormen. Ik hoop aan het eind van de komende zomer een speelgroep te hebben
Thejob
Uno

Re: Regio Eindhoven-Weert-Hamont

Bericht door Thejob »

Hoi hoi,
Ik heb op zich zeker interesse! alhoewel ik niet zo snel vooruit kan plannen tot het einde van komende zomer.
Welk systeem ga je hanteren? 2014, 2024 of hybrid? En in welke leeftijdscategorie zoek je je spelers?
groetjes
DoomCow
PIONier

Bericht door DoomCow »

Hey TheJob, dank je voor de interesse.

Ik zit zelf te denken om voornamelijk de 2014 regelset te gebruiken, maar ik sta ook op en voor een hybride (of zelfs bijna volledige 2024) variant, maar dat wel in overleg met de andere spelers. Leeftijd doe ik niet zo moeilijk over. Een minimum leeftijd van 20 kan makkelijker zijn met vervoer/speelduur, maar verder heb ik weinig poroblemen (ik ben zelf ook al 44).

Eind zomer heb ik genoemd om een duidelijk streefpunt te hebben voor deze oproep.
DungeonGuy
Joker

Bericht door DungeonGuy »

Hoi hoi,

Ik ben eventueel geïnteresseerd in een nieuwe groep. Ik ben een aantal jaar geleden gestopt met het spelen van D&D maar het begint weer te kriebelen. Ik zou graag weer willen aansluiten bij een nieuwe groep.
Mijn naam is Chris en ik ben 42 jaar woon in Helmond. Ik speelde altijd 5e eigenlijk sinds het begin 2014. Dat is het systeem wat ik kan. Ik sta ook open om iets nieuws te leren.

Ik hoor graag wanneer je denkt genoeg mensen te hebben.
Plaats reactie