Spellenspektakel 2008

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Anneke
Matroos

Bericht door Anneke »

Gaat 999 games Keltis, Dominion en Stenen Tijdperk eigenlijk niet demonstreren? Ik zie ze niet op de lijst staan.
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door henk.rolleman »

Anneke schreef:Gaat 999 games Keltis, Dominion en Stenen Tijdperk eigenlijk niet demonstreren? Ik zie ze niet op de lijst staan.
Het Stenen Tijdperk na mijn weten wel. van Dominion en Keltis weet ik het niet zeker.
Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Anneke schreef:Gaat 999 games Keltis, Dominion en Stenen Tijdperk eigenlijk niet demonstreren? Ik zie ze niet op de lijst staan.
Volgens 1 van hun laatste nieuwsbrieven wel.
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Leuk nieuws voor de (potentiële) liefhebbers van Powerboats: na een jaar afwezigheid zal Cwali ook weer aanwezig zijn met een eigen stand!
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Leuk om te horen.

Het succes van de beurs wordt aantrekkelijker als er meer standhouders zijn. Wie weet komen er dan weer meer bezoekers, die weer meer standhouders aantrekken waardoor je een mooie positieve spiraal in gang zet. Hoe meer verscheidenheid in het spellenaanbod, hoe leuker en interessanter de beurs wordt.
Knipoog
Garnaal

Bericht door Knipoog »

Dagmar schreef:...Hoe meer verscheidenheid in het spellenaanbod, hoe leuker ...
Nou tot op zekere hoogte hoor :D
Een 7 is een GOED cijfer voor een spel.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Van de voorpagina van deze website:

"Tijdens het Spellenspektakel gaan ontwerper Peter Struijf en tekenaar Melchior van Rijn, beide van het Geode Games team, hun spel Kraków 1325 AD demonstreren. Alle drie dagen zijn zij aanwezig in de stand van Boosterbox en zullen ze met genoegen jouw exemplaar van Kraków 1325 AD signeren! Kraków 1325 AD is het eerste spel van de nieuwe Nederlandse speluitgever, Geode Games. Het spel is eind oktober 2008 op de internationale beurs Spiel in Essen gepresenteerd."
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Is er al meer bekend over die enorme flyeractie rond Zwolle? Of is die komen te vervallen?
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

cymric schreef:Is er al meer bekend over die enorme flyeractie rond Zwolle? Of is die komen te vervallen?
Ik neem aan dat je SSP-magazine bedoelt, dat in een oplage van 50.000 stuks zou verschijnen. Helaas is dit niet doorgegaan vanwege een te laag animo bij de uitgevers om in dit blad te adverteren :cry:

Er wordt overigens op veel plaatsen wel aandacht besteed aan het SSP. Ik werd zelf vorige week gebeld of ik wilde meewerken aan een tv-programma voor TV-Oost waarin aandacht aan het SSP zou worden geschonken. Omdat ik vind dat er veel betere promotors van de spellenwereld rondlopen dan ikzelf heb ik hen doorverwezen naar Armand Servais en/of Ronald Hoekstra. Ik ben wel benieuwd wie het uiteindelijk gedaan heeft eigenlijk......... 8)
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Dierik schreef: Er wordt overigens op veel plaatsen wel aandacht besteed aan het SSP.
Worden websites over spellen dit jaar niet in de promotiecampagne meegenomen? Ik zie namelijk nergens informatie over de beurs. Ik weet uit eigen ervaring dat ik geen persberichten e.d. heb ontvangen.
cymric
Wu Feng
Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant

Bericht door cymric »

Is er dan wel een promotiecampagne? Ik verkeerde namelijk in de veronderstelling dat er naast het SpSp een speelgoedbeurs zou zijn, dit om families met kinderen te lokken. In plaats daarvan zie ik nu dat er een miniaturen- en modellenbouwbeurs parallel zal lopen. (De synergie tussen die twee ontgaat mij enigszins.) Ook zijn er geen namen van grote partners op de voorpagina van het evenement te vinden: vorig jaar stond Jetix daar nog.
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com

Bericht door Rubik »

Dierik schreef:Omdat ik vind dat er veel betere promotors van de spellenwereld rondlopen dan ikzelf heb ik hen doorverwezen naar Armand Servais en/of Ronald Hoekstra. Ik ben wel benieuwd wie het uiteindelijk gedaan heeft eigenlijk......... 8)
Ik heb (nog) niets gehoord...

Ronald
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com

Bericht door Rubik »

Erwin schreef:Worden websites over spellen dit jaar niet in de promotiecampagne meegenomen? Ik zie namelijk nergens informatie over de beurs. Ik weet uit eigen ervaring dat ik geen persberichten e.d. heb ontvangen.
Ze kunnen wat dat betreft nog heel wat leren van de organisatie van Spiel.
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Rubik schreef:Ze kunnen wat dat betreft nog heel wat leren van de organisatie van Spiel.
Misschien liet de overdracht van kennis en contacten van de oude 999-organisatie naar Libema wel te wensen over? De laatste keer dat een en ander publicitair echt goed liep, organiseerde Wim de Boer de beurs nog (en da's alweer enkele jaartjes geleden).

Het is ook mogelijk dat wij een minder interessante doelgroep zijn.
Het zij zo.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Erwin schreef: Het is ook mogelijk dat wij een minder interessante doelgroep zijn.
Het zij zo.
Ik ben werkzaam in PR & Reclame, maar je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben om in te zien dat bovenstaande absoluut niet het geval kan zijn. Ik zou dolgraag de promotie coordineren rond 't Spellenspektakel, of de PR & Reclame verzorgen van een leuke, Nederlandse spellenuitgever :-)