Spielbox 2013/5
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Yorick
- Jakkiebak!
Re: Spielbox 2013/5
Mun topic wordt gekaapt haha.
-
maartend
- Critico
Beetje. Ik gun je datvding echter zeer.Yorick schreef:Mun topic wordt gekaapt haha.
-
Yorick
- Jakkiebak!
Oke, ja dat was vrij duidelijk. Bedankt
.
-
maartend
- Critico
Ik zou zeggen, doe hem een bod.
Nogmaals, ik ben niet van plan je in de weg te zitten.
Nogmaals, ik ben niet van plan je in de weg te zitten.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Nobel gedrag van wie zijn uitbreiding gratis wil wegschenken aan iemand die hij niet kent. Maar ik vind het niet meer dan logisch om een kleine vergoeding te vragen (bovenop verzendingskosten), deze uitbreiding komt samen met een alles behalve gratis abonnement op Spielbox.Filosoof schreef:Got the message. Ik geef hem wel weg. Vrienden genoeg die Carcassonne hebben en spelen.maartend schreef:Oke jongens, wie begint.
Ik bied nada, noppes, niente. Verzendkosten.
Hoger zal ik ook niet gaan.
Ik zal ook zeker niet achter iemand zijn rug om gaan bieden en ben van mening dat we hem aan de eerste moeten laten
Mocht die hem niet nemen, dan komt nr.2.
Wat denken jullie daar van?
Uiteraard kunnen belangstellenden steeds een nummer van Spielbox nabestellen...
-
Yorick
- Jakkiebak!
Ik hoef ze ook absoluut niet gratis hoor
.
Bij spielbox zijn ze alleen best duur vind ik. 6 euro en dan komen daar ook nog verzendkosten bij, welke vrij hoog zijn. Dus ik probeer het gewoon hier
Bij spielbox zijn ze alleen best duur vind ik. 6 euro en dan komen daar ook nog verzendkosten bij, welke vrij hoog zijn. Dus ik probeer het gewoon hier
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Mee eens. Een uitbreiding in een betaald tijdschrift heeft de aanbieder iets gekost. Niks mis met het vragen van een nette tegenwaarde.Bart schreef:Nobel gedrag van wie zijn uitbreiding gratis wil wegschenken aan iemand die hij niet kent. Maar ik vind het niet meer dan logisch om een kleine vergoeding te vragen (bovenop verzendingskosten), deze uitbreiding komt samen met een alles behalve gratis abonnement op Spielbox.
Uiteraard kunnen belangstellenden steeds een nummer van Spielbox nabestellen...
Ik heb wel moeite met sluwe handelaartjes die op beurzen gratis promo’s verzamelen om ze daarna voor grof geld te verkopen.
Ik zag op Spiel iets wat me ook niet beviel. Boardgamegeek verkocht promo’s voor 5 euro, terwijl je die dingen normaal voor 5 dollar inclusief verzending kunt kopen. Bah, nare uitzuigerpraktijken.
-
Bart
- Beheerder
BGG biedt inderdaad al enige tijd uitbreidingen aan die o.a. eerder wel op beurzen of bij Spielbox te krijgen waren. Standaardprijs bij BGG is $5. De makkelijke omzetting $5 = €5 wordt wel door meerdere bedrijven, waaronder iTunes, courant gebruikt.Erwin schreef:Ik zag op Spiel iets wat me ook niet beviel. Boardgamegeek verkocht promo’s voor 5 euro, terwijl je die dingen normaal voor 5 dollar inclusief verzending kunt kopen. Bah, nare uitzuigerpraktijken.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen: 5 dollar inclusief (!) verzendkosten is van een andere planeet dan 5 euro voor het product zelf.Bart schreef:BGG biedt inderdaad al enige tijd uitbreidingen aan die o.a. eerder wel op beurzen of bij Spielbox te krijgen waren. Standaardprijs bij BGG is $5. De makkelijke omzetting $5 = €5 wordt wel door meerdere bedrijven, waaronder iTunes, courant gebruikt.
Afgezien daarvan heb ik bij iTunes nooit gemerkt dat de europrijzen van App's gelijk zijn aan de bedragen in dollars.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Ja! Goed dat iemand het zegt, vieze uitzuigers zijn het. Beetje met een hele stand daar beursruimte in staan nemen om filmpjes met soms akelig lange en lelijke gozerts te schieten. Dan ook nog eens een bedrag van 5 euro vragen voor stukjes karton, met het slappe excuus dat die vijf euro ten goede komt van een site met alle info over bordspellen die je wensen kan? Bah!Erwin schreef: Ik zag op Spiel iets wat me ook niet beviel. Boardgamegeek verkocht promo’s voor 5 euro, terwijl je die dingen normaal voor 5 dollar inclusief verzending kunt kopen. Bah, nare uitzuigerpraktijken.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
kezuskrijst schreef:Ja! Goed dat iemand het zegt, vieze uitzuigers zijn het. Beetje met een hele stand daar beursruimte in staan nemen om filmpjes met soms akelig lange en lelijke gozerts te schieten. Dan ook nog eens een bedrag van 5 euro vragen voor stukjes karton, met het slappe excuus dat die vijf euro ten goede komt van een site met alle info over bordspellen die je wensen kan? Bah!Erwin schreef: Ik zag op Spiel iets wat me ook niet beviel. Boardgamegeek verkocht promo’s voor 5 euro, terwijl je die dingen normaal voor 5 dollar inclusief verzending kunt kopen. Bah, nare uitzuigerpraktijken.

-
Bart
- Beheerder
OK, je hebt een punt als het ene met en het andere zonder verzendkosten is.Erwin schreef:Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen: 5 dollar inclusief (!) verzendkosten is van een andere planeet dan 5 euro voor het product zelf.Bart schreef:BGG biedt inderdaad al enige tijd uitbreidingen aan die o.a. eerder wel op beurzen of bij Spielbox te krijgen waren. Standaardprijs bij BGG is $5. De makkelijke omzetting $5 = €5 wordt wel door meerdere bedrijven, waaronder iTunes, courant gebruikt.
Afgezien daarvan heb ik bij iTunes nooit gemerkt dat de europrijzen van App's gelijk zijn aan de bedragen in dollars.
Afgezien daarvan, betaal je in de US iTunes-store $1,29 voor een lied, bij de Europese iTunes kost dit €1,29. Maar dit geheel terzijde en off-topic.
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Yorick,Yorick schreef:Hallo,
Ik zie dat spielbox 5 van 2013 de extra carcassonne: The Wind Roses bevat. Indien er iemand abbonnee is en deze promo niet hoeft hou ik me aanbevolen om over te namen.
Ik heb de carcassonne Wind Rose voor je te koop.
Voor 2,50 euro + verzendkosten stuur ik hem naar je op.
Ik heb alle discussie gevolgd hier in het draadje,
Ik veil hem niet, en hou me aan de volgorde van het draadje.
Dus als Yorick past, vraag ik het de volgende.
En als niemand hem wil hebben voor deze bijdrage in mijn abonnement,
dan hou ik hem zelf.
Ik hoor (op volgorde) van jullie.
JeVo
edit: typo
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
maartend
- Critico
Ik zou hem dan heel graag willen als Yorik niet gaat.JeVo schreef:Yorick,Yorick schreef:Hallo,
Ik zie dat spielbox 5 van 2013 de extra carcassonne: The Wind Roses bevat. Indien er iemand abbonnee is en deze promo niet hoeft hou ik me aanbevolen om over te namen.
Ik heb de carcassonne Wind Rose voor je te koop.
Voor 2,50 euro + verzendkosten stuur ik hem naar je op.
Ik heb alle discussie gevolgd hier in het draadje,
Ik veil hem niet, en hou me aan de volgorde van het draadje.
Dus als Yorick past, vraag ik het de volgende.
En als niemand hem wil hebben voor deze bijdrage in mijn abonnement,
dan hou ik hem zelf.
Ik hoor (op volgorde) van jullie.
JeVo
edit: typo
En wel vanwegde de dubbele reden die ik heb.
Hij is vorig jaar uitgebracht bij Spiel dmv een geocaching hunt.
En laat dat nou net mijn andere grote hobby zijn ; geocaching.
-
Xildur
- Munchkin
En het waren er 5 voor €20 volgens mij.Tjoek schreef:kezuskrijst schreef:Ja! Goed dat iemand het zegt, vieze uitzuigers zijn het. Beetje met een hele stand daar beursruimte in staan nemen om filmpjes met soms akelig lange en lelijke gozerts te schieten. Dan ook nog eens een bedrag van 5 euro vragen voor stukjes karton, met het slappe excuus dat die vijf euro ten goede komt van een site met alle info over bordspellen die je wensen kan? Bah!Erwin schreef: Ik zag op Spiel iets wat me ook niet beviel. Boardgamegeek verkocht promo’s voor 5 euro, terwijl je die dingen normaal voor 5 dollar inclusief verzending kunt kopen. Bah, nare uitzuigerpraktijken.