Dat lijkt me inderdaad vervelend, heb ik persoonlijk nog niet meegemaakt. Ik vind deze juist enkel leuk omwille van de korte speelduur. Veel speciaals is het niet dus mag het zeker niet te lang duren, een uur is veel te lang. Als deze elke keer als ik hem speel een half uur zou duren zou ik hem niet vaak meer spelen vrees ikErwin schreef:Wanneer de stenen een hekel hebben aan blauw en er veel wordt gejat kan een pot ook een uur duren (en dit is een speelduur die dit simpele dobbelspel niet kan hebben). Zal niet vaak gebeuren, maar ik maakte het helaas een keer mee.dirk schreef:Bij ons is die meestal gespeeld op 10 max 15 minuten ?! Ik weet niet hoe lang jullie er over gedaan hebben maar dat vind ik toch niet echt lang
Ducosimbeurs 13 december 2014
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ducosimbeurs 13 december 2014
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
K_Nudde
- Grote Dienaar
Ik denk dat ons potje met 4 personen bijn 3 kwartier duurde.
-
Xildur
- Munchkin
Mooi dat Istanbul beviel. Jij speelde tegen de twee dames toch?p2w schreef:Doordat de treinen niet naar Utrecht reden en mijn vriendin in Amersfoort moest zijn ben ik alleen naar de beurs gegaan. De organisatie zag er goed uit, alleen erg jammer dat het heel rustig was. Gelukkig veel spellen kunnen spelen door aan te sluiten bij andere medespelers. Noorderwind is niet mijn spel; istanbul vond ik wel erg leuk.
Een leuke dag gehad, maar wat drukker was de dag ten goede gekomen.
-
p2w
- Grote Dienaar
Klopt!Xildur schreef:Mooi dat Istanbul beviel. Jij speelde tegen de twee dames toch?p2w schreef:Doordat de treinen niet naar Utrecht reden en mijn vriendin in Amersfoort moest zijn ben ik alleen naar de beurs gegaan. De organisatie zag er goed uit, alleen erg jammer dat het heel rustig was. Gelukkig veel spellen kunnen spelen door aan te sluiten bij andere medespelers. Noorderwind is niet mijn spel; istanbul vond ik wel erg leuk.
Een leuke dag gehad, maar wat drukker was de dag ten goede gekomen.
Denk wel dat dit spel vooral leuk is bij meer dan 2 spelers. Dus nog bedenken of ik het ook zelf ga kopen
-
MichielH
- Professor Pimpel
Dat herken ik ja. Ik heb lol in het kaarten combospel, maar mijn vrouw wint het meestal. Wordt nog altijd gespeeld bij ons, wel met de versie van een jaar of tien geleden.rober schreef:Babel....... Zodra je over het directe conflict in het spel begint, dan begint de vrouwelijke kant van de tafel meestal ernstig te glunderen en de mannelijke kant van de tafel kijkt dan ineens wat verschrikt in het rond.