EK Pool 2016
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
rober
- Standaard moderator
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Re: EK Pool 2016
Alleen als ze die Pepe in de eerste wedstrijd doormidden schoppen!rober schreef:Força Lusitanos !!!!!!!!
Oeps... zei ik dat hardop?
En dan nog niet trouwens
-
rober
- Standaard moderator
Wie is Pepe?EEMBC schreef:Alleen als ze die Pepe in de eerste wedstrijd doormidden schoppen!rober schreef:Força Lusitanos !!!!!!!!
En dan nog niet trouwensIk ga voor de Rode Duivels!
Tot zover deze bekentenis van mijn betrokkenheid.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
maartend
- Critico
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
De achterneef van Conchita Wurst.rober schreef:Wie is Pepe?EEMBC schreef:Alleen als ze die Pepe in de eerste wedstrijd doormidden schoppen!rober schreef:Força Lusitanos !!!!!!!!
-
rober
- Standaard moderator
Oh die.Erwin schreef:De achterneef van Conchita Wurst.rober schreef:Wie is Pepe?EEMBC schreef:Alleen als ze die Pepe in de eerste wedstrijd doormidden schoppen!rober schreef:Força Lusitanos !!!!!!!!
Tot zover deze bekentenis van mijn betrokkenheid bij het andere EK waar Nederland eigenlijk wel goed scoort (maar toch net iets slechter dan België)
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Oh ja, het EK. Voor het eerst in m'n leven zonder Nederland. Dan ben ik voor Kroatië. Moet je ook nu al alles voor na de groepsfase inzetten of kan dat later ook nog? En ik wil best wat GG of een promo inzetten, hoe werkt dat?
Keep Exploring Games
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Ik heb 100 GG geleverd voor de prijzenpot. Ik ga er overigens van uit dat ik dat alles terugwin. Putin zal zijn boys hoogstpersoonlijk motiveren en dan is Moedertje Rusland onverslaanbaar!
-
Benny
- Grote Dienaar
Het is duidelijk dat je in het Noorden woont.terjul schreef:Wij zijn deze keer voor Rusland! Je moet toch wat hé...![]()
Mijn zoontje probeert zelfs een Panini album vol te krijgen. Dat wordt heel moeilijk deze keer, want er zijn bijna geen mensen om mee te ruilen
Hier bij ons, zijn ze daar allemaal gek van.
Zowel groot als klein.
Er worden massa's ruilbeurzen georganiseerd.
Het is niet te geloven.
-
terjul
- Burgemeester
Benny schreef:Het is duidelijk dat je in het Noorden woont.terjul schreef:Wij zijn deze keer voor Rusland! Je moet toch wat hé...![]()
Mijn zoontje probeert zelfs een Panini album vol te krijgen. Dat wordt heel moeilijk deze keer, want er zijn bijna geen mensen om mee te ruilen
Hier bij ons, zijn ze daar allemaal gek van.
Zowel groot als klein.
Er worden massa's ruilbeurzen georganiseerd.
Het is niet te geloven.
Maar ja.... jullie mogen van mij ook eens een keertje mee maken hoe het is om deel te nemen aan het EK
-
EEMBC
- Hazelnoot Ridder
Ik wil met alle plezier ook wel GG leveren, maar ik weet niet hoe. Ik weet niet eens of ik er heb (wel een account op BGG) en wat je er mee kunt...
En een promo en/of spel, hoe doe je dat?
-
Robertopellizini
- Genius
Ga op boardgamegeek naar My Geek -> Profile. Klik dan ok tabblad Geekstuff en je ziet hoeveel geekgold je hebt.EEMBC schreef:Ik wil met alle plezier ook wel GG leveren, maar ik weet niet hoe. Ik weet niet eens of ik er heb (wel een account op BGG) en wat je er mee kunt...
Om te doneren, ga dan naar deze link: https://www.boardgamegeek.com/user/Bordspelmania . Klik op het driehoekje (pijltje naar beneden) onder de naam en naast het envelopje. Daar vind je de optie Give Geekgold. Klik daarop en je kunt invullen hoeveel je doneert (met evt. een berichtje erbij, zoals EK pool). Je ziet daarboven nogmaals herhaalt hoeveel geekgold je zelf hebt te besteden.
Als je een promo en/of spel wilt doneren (als inzet voor wie het spel win(-t/-nen), dan moet je dat maar aan mij doorgeven. Wat betreft verzending moet je dan ook even aangeven wat je wil. Als het een groot spel is (dwz. stukje meer waard dan verzending), dan kun je eventueel vragen of de winnaar van je spel de verzendkosten zelf voor z'n rekening neemt. Of je kunt het ook zelf doen. Ook kun je overdracht op een speldag regelen (ideaal vooral voor promo's). Wat je het liefste hebt. Je hoeft niks te doneren, maar alles wat je wil inleggen om de pot leuker en aantrekkelijker te maken is uiteraard van harte welkom!
Ervaring leert dat er meestal een klein aantal spellen (3-4 max.) wordt aangeboden en dat de overige prijzen geekgold-prijzen zijn.
-
faramaz
- Locomotief
Engeland wint het dit jaar 
-
Joel22
- Stamhoofd
Ik heb geen geekgold. Trouwens ik snap ook helemaal het nut daarvan niet. Iemand? Je kan er microbatches ofzo mee kopen? En hoe kom je eraan?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
GeekGold is de virtuele valuta van BoardGameGeek. Je kan er je profiel mee pimpen (avatar, badges) of AdBlock kopen. Hoe kom je er aan: content leveren. Links, foto's recensies, etc. Het is een leuk dingetje als je veel op BGG zit. Nodig is het niet.Joel22 schreef:Ik heb geen geekgold. Trouwens ik snap ook helemaal het nut daarvan niet. Iemand? Je kan er microbatches ofzo mee kopen? En hoe kom je eraan?