Plattegrond + Standhouders - SpSp 2006
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Boes
- Garnaal
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
(@Cab: excuses voor dit off topic zijspoortje).Hellspawn schreef:Volgens mij halen alle nederlandse internetwinkels (of ze er nu wel/niet een gewone winkel er naast hebben) hert ergens vandaan en volgens mij ben ik nog nooit een bronvermelding tegen gekomen.
En ik weet wat ze een flink aantal beschrijvingen zelf van het engels naar het nederlands hebben vertaald.
Dus wat jouw probleem nou is?
Mijn probleem is heel simpel: schending van auteursrecht. De verwijzing naar andere winkels is niet relevant. Andere winkels hadden namelijk wel het fatsoen om vooraf om toestemming te vragen. De verwijzing naar vertalingen is ook niet relevant, het gaat immers om het illegaal gebruik van Nederlandstalige teksten.
Als je wilt zien hoe het netjes kan: http://www.spellenwereld.nl
(die spelen duidelijk in een hogere divisie dan een vage Haagse webshop met een levertijd van 10 dagen of meer).
-
cab
- Burgemeester
Geeft niksErwin schreef:
(@Cab: excuses voor dit off topic zijspoortje).
Maargoed on topic, weet er iemand of er al bekend is of queen games ook komt?
Verder, klopt het dat die jongens van Fragor games er het hele weekend zijn. Heb ze een mailtje gestuurd maar nog geen reactie van ze gekregen. Heb het spel Hameln bij ze besteld om op te sturen, hoopte dat ze het nu misschien voor me konden meenemen naar eindhoven, scheelt weer in de verzendkosten
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
cab
- Burgemeester
-
syroit
- Phoenix
Ik heb zelf een behoorlijke collectie (9) van DoW, dus voor mij is het niet zo'n groot gemis. Ook omdqt ik ze op Spiel gezien heb.cab schreef:Dat hodin er niet is vind ik een groot gemis, hoop dat er toch nog een flink aantal spellen van oa days of wonder wel gewoon uit te proberen zijn op de beurs trouwens!
-
jeroenh
- Professor Pimpel
Ik heb vrijdag met de mensen van Queen-gesproken. De mensen van Queen, die normaal gesproken op het spellenspektakel rondlopen zouden sowieso niet aanwezig zijn i.v.m. een andere beurs in Duitland.
Daarnaast hadden zij ook geen idee hoe en of hun spellen gedemonstreerd zouden worden. Zij hoopten er nog op, dat iemand van 999games even langs zou komen....
Daarnaast hadden zij ook geen idee hoe en of hun spellen gedemonstreerd zouden worden. Zij hoopten er nog op, dat iemand van 999games even langs zou komen....
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Ik heb donderdag even met de eigenaar gepraat. Ik kreeg de indruk dat hij van zijn distributeur 999 Games verwacht dat ze op de beurs voldoende aandacht aan de spellen van Queen Games besteden.jeroenh schreef:Ik heb vrijdag met de mensen van Queen-gesproken. De mensen van Queen, die normaal gesproken op het spellenspektakel rondlopen zouden sowieso niet aanwezig zijn i.v.m. een andere beurs in Duitland.
Volgens mij komt hij ook nog even naar Eindhoven. De rest van de firma staat op de beurs in Stuttgart.
-
Boes
- Garnaal
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Stuttgart is een belangrijke beurs voor Duitse uitgevers, dus ook voor Queen Games. Laatstgenoemde mag er daarnaast op vertrouwen dat zijn Nederlandse distributeur (999 Games) op het Spellenspektakel voldoende aandacht aan zijn spellen besteedt.Boes schreef:Is het dan kort door de bocht gezegd dat Stuttgart (ook nog ná Essen) belangrijker is dan Spellenspektakel ('de grootste van de Benelux')? Of Spsp te weinig geld opleverd?
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
-
syroit
- Phoenix
Dat zou niet moeten, aangezien 999 vermoedelijk ook wat verdient, mag je er vanuit gaan dat ze er aandacht aan besteden.Peter Hein schreef:Is dit een suggestie naar een zekere distributeur toe of lees ik nu teveel in je reactie?Erwin schreef:Queen Games mag er daarnaast op vertrouwen dat zijn Nederlandse distributeur (999 Games) op het Spellenspektakel voldoende aandacht aan zijn spellen besteedt.
-
BenNevis
- Veenboer
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant