Kickstarter: Euphoria: Build a Better Dystopia
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Kickstarter: Euphoria: Build a Better Dystopia
Kan me ooms creditcard lenen en ga dus ook zeker backen
! Hopelijk halen we nog lekker wat stretchgoals!
Labels:
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Ik ga deze toch eens van naderbij bekijken, de review dus.
Het materiaal, de goals en het concept zien er alvast heel leuk uit.
Ook de prijs is een echte plus.
Het materiaal, de goals en het concept zien er alvast heel leuk uit.
Ook de prijs is een echte plus.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Terwijl je bij de rabobank juist een gratis creditcard krijgt bij je studentenrekeningFilosoof schreef:Ach, eens je een kredietkaart hebt gebruik je die meer dan je denkt. Ik denk dat ik tussen de 150 en 200 transacties per jaar heb.
In België heeft o.a. Bpost een prepaid kredietkaart, maar daar zitten ook kosten op. Maar die zijn wel goedkoper.
Een andere manier is gewoon een kredietkaart lenen van kennissen, dat deed ik ook als student.
Wel een interessant spel zeg, maar weet nog niet of ik wel back.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Echt16 Feet Pauly schreef:Terwijl je bij de rabobank juist een gratis creditcard krijgt bij je studentenrekeningFilosoof schreef:Ach, eens je een kredietkaart hebt gebruik je die meer dan je denkt. Ik denk dat ik tussen de 150 en 200 transacties per jaar heb.
In België heeft o.a. Bpost een prepaid kredietkaart, maar daar zitten ook kosten op. Maar die zijn wel goedkoper.
Een andere manier is gewoon een kredietkaart lenen van kennissen, dat deed ik ook als student..
Wel een interessant spel zeg, maar weet nog niet of ik wel back.
Edit: op de site lees ik alleen dat je hem erbij kan nemen voor € 3,60 per kwartaal?
-
16 Feet Pauly
- Critico
Oh dat is dan in de loop der tijd verandert, de ratten!!?maxitaxi777 schreef:Echt16 Feet Pauly schreef:Terwijl je bij de rabobank juist een gratis creditcard krijgt bij je studentenrekeningFilosoof schreef:Ach, eens je een kredietkaart hebt gebruik je die meer dan je denkt. Ik denk dat ik tussen de 150 en 200 transacties per jaar heb.
Een andere manier is gewoon een kredietkaart lenen van kennissen, dat deed ik ook als student..
Wel een interessant spel zeg, maar weet nog niet of ik wel back., is dat nu nog steeds het geval? Dan is het een kwestie van ophalen want ik heb een Rabo studentenrekening.
Edit: op de site lees ik alleen dat je hem erbij kan nemen voor € 3,60 per kwartaal?
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
Moet zeggen dat de designer wel open staat voor voor zaken en mensen wil helpen met ervaringen uit zijn vorige kickstarter.
http://www.stonemaiergames.com/kickstarter/
Mooie en duidelijke website.
http://www.stonemaiergames.com/kickstarter/
Mooie en duidelijke website.
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Ik ben nog aan het twijfelen. Het ziet er een zeer interessant spel uit, maar heb nog nooit Kickstarter geprobeerd. Ik zie wel dat er maar 44 uren te gaan zijn. Dat wordt spannend!
-
16 Feet Pauly
- Critico
Dat wordt snel beslissen jabionicman schreef:Ik ben nog aan het twijfelen. Het ziet er een zeer interessant spel uit, maar heb nog nooit Kickstarter geprobeerd. Ik zie wel dat er maar 44 uren te gaan zijn. Dat wordt spannend!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Zat in hetzelfde schuitje maar ik ben om, mijn eerste Kickstarterpledge is werkelijkheidbionicman schreef:Ik ben nog aan het twijfelen. Het ziet er een zeer interessant spel uit, maar heb nog nooit Kickstarter geprobeerd. Ik zie wel dat er maar 44 uren te gaan zijn. Dat wordt spannend!
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
Ik denk dat je met deze wel goed zit. Het is een kickstarter met duidelijke communicatie, iemand die ervaring heeft met kickstarter en al een mooi product heeft gemaakt.maxitaxi777 schreef:Zat in hetzelfde schuitje maar ik ben om, mijn eerste Kickstarterpledge is werkelijkheidbionicman schreef:Ik ben nog aan het twijfelen. Het ziet er een zeer interessant spel uit, maar heb nog nooit Kickstarter geprobeerd. Ik zie wel dat er maar 44 uren te gaan zijn. Dat wordt spannend!!
Bovendien geen problemen met invoerrechten, douane en een goede verzending/verpakking via Amazon.de
Voor die 49$ / 59$ kan je niet sukkelen denk ik.
Leuke nieuwe stretchgoal trouwens, die wordt nog gebroken.
-
arne
- Burgemeester
Ik heb ook meegedaan. Die supreme uitbreiding is wel redelijk belachelijk, dus daar ga ik vriendelijk voor bedanken.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Haha klopt, wat moet ik nou met extra dobbelstenen en onafgemaakte extra kaartjes...arne schreef:Ik heb ook meegedaan. Die supreme uitbreiding is wel redelijk belachelijk, dus daar ga ik vriendelijk voor bedanken.
-
bionicman
- Hazelnoot Ridder
Ik heb uiteindelijk ook besloten om te pledgen. Mijn allereerste keer en hopelijk niet de laatste keer!maxitaxi777 schreef:Zat in hetzelfde schuitje maar ik ben om, mijn eerste Kickstarterpledge is werkelijkheidbionicman schreef:Ik ben nog aan het twijfelen. Het ziet er een zeer interessant spel uit, maar heb nog nooit Kickstarter geprobeerd. Ik zie wel dat er maar 44 uren te gaan zijn. Dat wordt spannend!!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Goede keuze denk ikbionicman schreef:Ik heb uiteindelijk ook besloten om te pledgen. Mijn allereerste keer en hopelijk niet de laatste keer!maxitaxi777 schreef:Zat in hetzelfde schuitje maar ik ben om, mijn eerste Kickstarterpledge is werkelijkheidbionicman schreef:Ik ben nog aan het twijfelen. Het ziet er een zeer interessant spel uit, maar heb nog nooit Kickstarter geprobeerd. Ik zie wel dat er maar 44 uren te gaan zijn. Dat wordt spannend!!
-
janeway
- Rooster Booster
Deze game was voor mij ook mijn eerste kickstarter maar nadat ik had gezien wat voor game het was en de hoeveelheid tijd die erin gestoken werd + geen verzendkosten had ik zoiets van wat kan er fout gaan
dus als iemand nog twijfelt ik zou het gewoon doen