Ik denk dat ik ook voor de andere Groningers mag spreken dat we de volgende keer graag proberen te komen.Dierik schreef:Heb ik je toch mooi je 3333ste bericht ontlokt.grunnboy schreef:Beetje off topic idd. De reden dat ik het vraag is omdat ik een evenement als Spiel of het Spellenspektakel ook leuk vind omdat je dan andere BSMers ontmoet. Vandaar mijn vraag.Dierik schreef:Beetje off/topic, maar die gaat er zeker komen in het voorjaar van 2013. Zal waarschijnlijk in maart worden. Exacte datum volgt nog.grunnboy schreef:Ik vind het heel jammer dat ik niet kon. Wordt er op korte en lange termijn nog een BSM dag gehouden? Staat dat in de planning?Maar tegen die tijd moeten we maar even wat regelen i.v.m. carpoolen of zo. Er moet toch een keer een Groningse delegatie aanwezig zijn op BSM.con.
SpellenSpektakel 2012
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: SpellenSpektakel 2012
Labels:
-
Dierik
- Erelid
grunnboy schreef:Ik denk dat ik ook voor de andere Groningers mag spreken dat we de volgende keer graag proberen te komen.Dierik schreef:Heb ik je toch mooi je 3333ste bericht ontlokt.grunnboy schreef:Beetje off topic idd. De reden dat ik het vraag is omdat ik een evenement als Spiel of het Spellenspektakel ook leuk vind omdat je dan andere BSMers ontmoet. Vandaar mijn vraag.Dierik schreef:Beetje off/topic, maar die gaat er zeker komen in het voorjaar van 2013. Zal waarschijnlijk in maart worden. Exacte datum volgt nog.grunnboy schreef:Ik vind het heel jammer dat ik niet kon. Wordt er op korte en lange termijn nog een BSM dag gehouden? Staat dat in de planning?Maar tegen die tijd moeten we maar even wat regelen i.v.m. carpoolen of zo. Er moet toch een keer een Groningse delegatie aanwezig zijn op BSM.con.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Nice!henk.rolleman schreef:Dierik schreef:Op nu.nl een leuke foto van ene hero (wie zou dat nu zijn)![]()
http://www.nufoto.nl/fotos/314072/spell ... hoven.html
Hier een linkje naar meerdere foto's![]()
http://www.nufoto.nl/gebruikers/fotohero/

-
BaSL
- Team Bordspelmania
Piet schreef:Het zou BasL geweest kunnen zijn.16 Feet Pauly schreef:... en de vader ook zo enthousiast...

-
Pedro777
- Condottiërre
Jep, Ik vind deze echt wel plezant. Dominion en Agricola in één spel. Een vriend van mij kocht het spel en hij nam ondertussen de regels door. Blijkt wel dat we een aantal dingen volledig verkeerd gespeeld hebben. Ik kijk er dus naar uit om hem nog eens te spelen. Maar die lay-out... die is echt lelijk.grunnboy schreef:Zijn er ook mensen die Andermans Veren hebben gespeeld en wat is jullie indruk van dit spel?
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Daar is Friedemann zelf verantwoordelijk voor vrees ik.Pedro777 schreef:Jep, Ik vind deze echt wel plezant. Dominion en Agricola in één spel. Een vriend van mij kocht het spel en hij nam ondertussen de regels door. Blijkt wel dat we een aantal dingen volledig verkeerd gespeeld hebben. Ik kijk er dus naar uit om hem nog eens te spelen. Maar die lay-out... die is echt lelijk.grunnboy schreef:Zijn er ook mensen die Andermans Veren hebben gespeeld en wat is jullie indruk van dit spel?
-
kristofbe
- Grote Dienaar
Gisteren stond bij ons Spellenspektakel in de agenda!! Om 9u50 stonden we al voor de deuren en van een massahysterie was geen sprake! Een aangename drukte zal ik het noemen. Toen de deuren open gingen kregen we het trechtereffect. 1 persoon scande de volledige kudde. Tegen al mijn verwachtingen in ging dit zeer snel. Het was de eerste keer dat ik in het beursgebouw kwam (mijn vorige edities waren in Zwolle) en ik had direct een positief gevoel. Het tapijt op de vloer bracht enorm veel warmte en sfeer in de zaal. Alles werd zeer professioneel aangepakt: deftige stoelen en tafels (behalve bij The Game Master --> te kleine tafels), goede catering, verspreiding van de verkoopstands, temperatuur in de zaal was ok .... Werkpunten: Meer uitgevers aantrekken en prijzen kunnen economischer,... Vooral de inkomprijs vind ik tamelijk hoog. Spellenspektakel zou 7 à 8€ moeten kosten + gratis toiletten. Spel kost 2,5€ en de toiletten zijn daar gratis. Spiel kost iets meer, maar is 100 keer groter dan Spellenspektakel.
Maar voor mij en mijn vriendin heeft Spellenspektakel een goede beurt gemaakt!!
Gespeeld: Flash Point, Neuroshima Hex en Voluspa
Gekocht: City of Horror, Neuroshima Hex, Jambo, Survive, het magische labyrint, Carcassonne Junior en Memoir Equipment Pack
Maar voor mij en mijn vriendin heeft Spellenspektakel een goede beurt gemaakt!!
Gespeeld: Flash Point, Neuroshima Hex en Voluspa
Gekocht: City of Horror, Neuroshima Hex, Jambo, Survive, het magische labyrint, Carcassonne Junior en Memoir Equipment Pack
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Hij stond voor Spiel op 33,70 met de aanvulling dat er op het Spellenspektakel nog 10% af zou gaan. Ik heb 'm daarom bij Adriaensen besteld.P.T. schreef:Yep. Voor Spiel stond hij nog op 34. Toen gepreordered bij hun en uiteindelijk maar 30 betaald duscymric schreef:Tzolk'in : €30
Voor de liefhebbers van geldverspilling stond die voor een euro of 40 ook nog bij de Gamefreak.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Daar is Friedemann zelf verantwoordelijk voor vrees ik.[/quote]pleunie.william schreef: Jep, Ik vind deze echt wel plezant. Dominion en Agricola in één spel. Een vriend van mij kocht het spel en hij nam ondertussen de regels door. Blijkt wel dat we een aantal dingen volledig verkeerd gespeeld hebben. Ik kijk er dus naar uit om hem nog eens te spelen. Maar die lay-out... die is echt lelijk.
Vast niet, dan waren alle kaartjes groen geweest.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
De organisatie heeft voor zover ik kan zien nog geen officiële reactie gegeven op het evenement (bezoekersaantallen, sentiment, feedback van standhouders, herhaling ja dan wel nee, enzovoort), klopt dat?
-
Dierik
- Erelid
Klopt volgens mij inderdaad. Dat er volgend jaar een nieuw Spellenspektakel komt heb ik al wel mondeling van Frank gehoord.cymric schreef:De organisatie heeft voor zover ik kan zien nog geen officiële reactie gegeven op het evenement (bezoekersaantallen, sentiment, feedback van standhouders, herhaling ja dan wel nee, enzovoort), klopt dat?
Standhouders die ik gesproken heb waren zonder uitzondering positief dus dat zit denk ik wel goed.
Ik begreep trouwens via facebook dat Coca een griepje heeft opgelopen, Frank heb ik niet gesproken. In de loop van deze week verwacht ik wel een officiële reactie.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Een slotbericht met bezoekersaantallen was leuk geweest.cymric schreef:De organisatie heeft voor zover ik kan zien nog geen officiële reactie gegeven op het evenement (bezoekersaantallen, sentiment, feedback van standhouders, herhaling ja dan wel nee, enzovoort), klopt dat?
De rest zal wel onderdeel zijn van een serieuze evaluatie. Die hoeft niet met haast te worden uitgevoerd.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Dierik schreef:Klopt volgens mij inderdaad. Dat er volgend jaar een nieuw Spellenspektakel komt heb ik al wel mondeling van Frank gehoord.cymric schreef:De organisatie heeft voor zover ik kan zien nog geen officiële reactie gegeven op het evenement (bezoekersaantallen, sentiment, feedback van standhouders, herhaling ja dan wel nee, enzovoort), klopt dat?
Standhouders die ik gesproken heb waren zonder uitzondering positief dus dat zit denk ik wel goed.
Ik begreep trouwens via facebook dat Coca een griepje heeft opgelopen, Frank heb ik niet gesproken. In de loop van deze week verwacht ik wel een officiële reactie.

Volgens mij heeft hij nog steeds deze lach op zijn gezicht!
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Inderdaad. Ik vroeg me alleen af of ik iets over het hoofd had gezien.Erwin schreef:De rest zal wel onderdeel zijn van een serieuze evaluatie. Die hoeft niet met haast te worden uitgevoerd.
-
BaSL
- Team Bordspelmania

Drie BSM'ers op een foto: als demonstrateur, als BSM promotor en als bezoeker!
De laatste foto's inmiddels op facebook geplaatst - zie hier: https://www.facebook.com/bordspelmania/photos_albums