Oh de bezoeker BSM-er herken ik niet, maar heb wel een vermoeden. Hij zit trouwens wel met doping te spelen als ik zijn drinkfles moet gelovenBaSL schreef:
Drie BSM'ers op een foto: als demonstrateur, als BSM promotor en als bezoeker!
De laatste foto's inmiddels op facebook geplaatst - zie hier: https://www.facebook.com/bordspelmania/photos_albums
SpellenSpektakel 2012
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: SpellenSpektakel 2012
Labels:
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Piet
- Beheerder
Vreemd. Ik heb haar nochtans een setje van het Spelers en Drinkers-medicijn van Spellenclub Incognito cadeau gedaan. Dan kan je toch niet ziek zijn.Dierik schreef:Ik begreep trouwens via facebook dat Coca een griepje heeft opgelopen,...
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
Kingdom Builder is ook met twee spelers zeer de moeite waard. Ik heb er in ieder geval al zeker ca. 20 potjes met twee opzitten. Met meer spelers kun je elkaar wel meer dwarszitten, maar ook met twee is het soms al een hele puzzel om je huisjes daar te krijgen waar je ze wilt.Johanna schreef:Ons laatste spel werd Kingdom Builder, een spel dat ook op mijn lijstje stond om te proberen. We vonden het allebei een erg leuk spel, maar hebben onze bedenkingen over de speelbaarheid met 2 spelers en in de praktijk spelen we het meest met z'n 2en... Als iemand ons daar meer over kan vertellen, houden we ons aanbevolen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Integendeel, daarvan ga je zweven.Piet schreef:Vreemd. Ik heb haar nochtans een setje van het Spelers en Drinkers-medicijn van Spellenclub Incognito cadeau gedaan. Dan kan je toch niet ziek zijn.
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
Nee hoor, ik ben helemaal van "het nieuwe spellen spelen" (vrij naar M. Ducrot).16 Feet Pauly schreef:Oh de bezoeker BSM-er herken ik niet, maar heb wel een vermoeden. Hij zit trouwens wel met doping te spelen als ik zijn drinkfles moet geloven...
-
Johanna
- Caballero
Dank je Peter Hein. Dit kan ik weer serieus meenemen in mijn overweging: wel of niet kopen...Peter Hein schreef:Kingdom Builder is ook met twee spelers zeer de moeite waard. Ik heb er in ieder geval al zeker ca. 20 potjes met twee opzitten. Met meer spelers kun je elkaar wel meer dwarszitten, maar ook met twee is het soms al een hele puzzel om je huisjes daar te krijgen waar je ze wilt.Johanna schreef:Ons laatste spel werd Kingdom Builder, een spel dat ook op mijn lijstje stond om te proberen. We vonden het allebei een erg leuk spel, maar hebben onze bedenkingen over de speelbaarheid met 2 spelers en in de praktijk spelen we het meest met z'n 2en... Als iemand ons daar meer over kan vertellen, houden we ons aanbevolen.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Volgens de organisatie was het SpSp 'een groot succes' met 'duizenden bezoekers'. Ja, okee, maar hoeveel duizenden bezoekers...? 
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
BaSL schreef:'t Heeft niet geholpen.. Hij werd 3e.
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
Er waren 5.000 goodie-bags. Deze waren zondagmiddag nog niet op. Ik heb ergens opgevangen dat er zaterdag 1.800 bezoekers waren en dat het zondag vergelijkbaar was. Dus ik schat ergens tussen de 3.500 en 5.000 dus.cymric schreef:Volgens de organisatie was het SpSp 'een groot succes' met 'duizenden bezoekers'. Ja, okee, maar hoeveel duizenden bezoekers...?
-
cymric
- Wu Feng
Zover was ik ook gekomen. Indien correct, is dat een forse aderlating ten opzichte van de voorgaande edities, en mag het knap worden genoemd dat het evenement in deze harde tijden nog zwarte cijfers schrijft. Je vraagt je dan onbewust verder af of het geheel dan nog over voldoende puf beschikt om vol te houden laat staan significant uit te breiden: het is een lastige catch-22. Vooralsnog is de aankondiging voor de 20e editie heel snel gekomen, beslist een goed teken, maar helemaal gerust op de toekomst ben ik nu ook weer niet.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Het bezoekersaantal lijkt wat tegen te vallen, maar een forse daling ten opzichte van de topjaren was sowieso te verwachten. Zes jaar afwezigheid heeft nou eenmaal een prijskaartje. Met 4.000 – 5.000 bezoekers starten ze hoger dan de klassieke Spellenspektakels (voordat de Brabantse familiespelers in grote hoeveelheden naar de beurs kwamen).cymric schreef:Zover was ik ook gekomen. Indien correct, is dat een forse aderlating ten opzichte van de voorgaande edities, en mag het knap worden genoemd dat het evenement in deze harde tijden nog zwarte cijfers schrijft. Je vraagt je dan onbewust verder af of het geheel dan nog over voldoende puf beschikt om vol te houden laat staan significant uit te breiden: het is een lastige catch-22. Vooralsnog is de aankondiging voor de 20e editie heel snel gekomen, beslist een goed teken, maar helemaal gerust op de toekomst ben ik nu ook weer niet.
Het droeftoeteren mag wat mij betreft wel een beetje minder. Er zit voldoende puf voor uitbreiding in deze beurs.
-
Vogeltje
- Garnaal
Helaas kon ik zelf niet komen, maar de berichten zijn over het algemeen positief.
Ik denk dat de organisatie vooral blij moet zijn met vele positieve berichten.
Daar hebben ze meer aan dan nu al hoge bezoekersaantallen, waarbij het merendeel van de reacties negatief is (denk ik).
Positieve berichten zullen in de toekomst waarschijnlijk tot hogere bezoekersaantallen leiden.
Ik zie met vertrouwen het voortbestaan tegemoet en hoop er volgend jaar wel bij te kunnen zijn.
Ik denk dat de organisatie vooral blij moet zijn met vele positieve berichten.
Daar hebben ze meer aan dan nu al hoge bezoekersaantallen, waarbij het merendeel van de reacties negatief is (denk ik).
Positieve berichten zullen in de toekomst waarschijnlijk tot hogere bezoekersaantallen leiden.
Ik zie met vertrouwen het voortbestaan tegemoet en hoop er volgend jaar wel bij te kunnen zijn.
-
cymric
- Wu Feng
Fingers crossed, dan maar.Erwin schreef:Het droeftoeteren mag wat mij betreft wel een beetje minder. Er zit voldoende puf voor uitbreiding in deze beurs.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Als dat droeftoeters troost biedt, wees mijn gast.cymric schreef:Fingers crossed, dan maar.