Wellicht moeten we dit jaar eens Koningsdag proberen. Na positieve ervaring met Koninginnedag kan dat een mogelijkheid zijn.Erwin schreef:Het wordt tijd dat jij en je vrouw weer eens gaan fietsen in Amersfoort en omstreken.Piet schreef:Je hebt het mooiste voor het laatste gehouden. Climax van de dag, dus.![]()
Ik weet nog wel ergens een speeltafel & een medespeler met de juiste soort lekkere dorst.
Zuiderspel 2014 - 23 maart - De ervaringen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Piet
- Beheerder
Re: Zuiderspel 2014 - 23 maart - De ervaringen
-
kimm
- Party Animal
Oh amai misser van formaat . ik bedoelde de Game master maar pende wat anders neer.syroit schreef:Vreemd dat ze bij 999 en spel van The Games Master hadden liggenkimm schreef:Na al dat rondkuieren zijn we beland op de stand van 999 games waar we Tzolkin gespeeld hebben.
Ik zal het maar wijten aan het wel zeer vermoeiende weekend!
-
Jonas2404
- Grote Dienaar
Zuiderspel was mijn eerste spellenbeurs en ik was meer dan aangenaam verrast.
Als je goed rondkeek kon je hier en daar een paar leuke koopjes doen en ik heb met plezier wat spelletjes kunnen testen. De sfeer zat er goed in. Ik vond het echt leuk om mensen tegen te komen die dezelfde hobby/passie delen als ik. Ik kan er, met mijn nieuwe aankopen, weer even tegenaan, maar mijn vrienden en ik hebben al afgesproken dat het Zuiderspel vanaf nu een jaarlijkse afspraak zal worden
Als je goed rondkeek kon je hier en daar een paar leuke koopjes doen en ik heb met plezier wat spelletjes kunnen testen. De sfeer zat er goed in. Ik vond het echt leuk om mensen tegen te komen die dezelfde hobby/passie delen als ik. Ik kan er, met mijn nieuwe aankopen, weer even tegenaan, maar mijn vrienden en ik hebben al afgesproken dat het Zuiderspel vanaf nu een jaarlijkse afspraak zal worden
-
Zuiderspel
- Grote Dienaar
"Zuiderspel kan vooruit in Koningshof"
Mooi artikel in het Eindhovens dagblad!

Mooi artikel in het Eindhovens dagblad!

-
kristofbe
- Grote Dienaar
Ik en mijn vriendin zaten aan tafel met jou, niet StofkeWTULTC schreef: Ik schoof aan bij Brugge. Naar dit spel was ik al een tijdje benieuwd. Het zou uurtje duren volgens de doos maar mede door de goede uitleg van Robér en mijn gezellig medespelers (Stofke en zijn vriendin, bekend van zijn spellensamenvattingen) duurde het inclusief uitleg nog geen uur. Ondanks dat ik nipt van Stofke (proficiat nog, niet alleen met je overwinning!) verloor was het een erg leuk spel om te spelen gezien de speelduur en dat het toch de nodige keuzemomenten had.
-
Klavertje4
- Grote Dienaar
In 2011 was Zuiderspel de eerste spellenbeurs waar ik me begaf.
Gelukkig heb ik hier eind 2013 een mooi vervolg aan kunnen geven door ook het Spellenspektakel en Spel aan dit beginnende lijstje toe te voegen.
Nu, begin 2014 was Zuiderspel wederom aan de beurt.
De locatie was een stuk groter dan de vorige, de akoestiek prima en één dag eigenlijk te kort.
Met vier spellen heb ik mogen kennismaken: Bruxelles, Lancaster, Terra Mystica en Kingdom builder.
Voor een bijzonder aantrekkelijke prijs heb ik het spel Cuba aan mijn collectie kunnen toevoegen. Verder qua aankopen mezelf gedragen aangezien er nog spellen van de vorige beurzen gespeeld moeten worden.
Verder nog een paar bekenden gezien en gesproken en een erg leuke dag gehad.
Vanaf hier dan ook dank voor de organisatie en de speluitleg.
Gelukkig heb ik hier eind 2013 een mooi vervolg aan kunnen geven door ook het Spellenspektakel en Spel aan dit beginnende lijstje toe te voegen.
Nu, begin 2014 was Zuiderspel wederom aan de beurt.
De locatie was een stuk groter dan de vorige, de akoestiek prima en één dag eigenlijk te kort.
Met vier spellen heb ik mogen kennismaken: Bruxelles, Lancaster, Terra Mystica en Kingdom builder.
Voor een bijzonder aantrekkelijke prijs heb ik het spel Cuba aan mijn collectie kunnen toevoegen. Verder qua aankopen mezelf gedragen aangezien er nog spellen van de vorige beurzen gespeeld moeten worden.
Verder nog een paar bekenden gezien en gesproken en een erg leuke dag gehad.
Vanaf hier dan ook dank voor de organisatie en de speluitleg.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dat was voor mij ook het geval. Vet cool, en daardoor zal zuiderspel altijd het jubileum zijn om aan te geven dat ik toen ben "begonnen" met de bordspelhobby. jongens wat vliegt de tijd. "begonnen" omdat ik natuurlijk daarvoor ook al wel een een bordspel speelde maar mij lang niet zo intensief verdiepte in alles bordspel als vanaf dat punt.Klavertje4 schreef:In 2011 was Zuiderspel de eerste spellenbeurs waar ik me begaf.
Thanks zuiderspel!?