Je hebt nog ruim 489 geek gold. Voldoende voor talloze badges..Bridget schreef:Ooit van gehoord, maar ik dacht dat het toen gestopt was.The Iced One schreef:Zeer nobel intiatief, maar meer geekgold dan je kan opmaken kan niet hoorDagmar schreef: Zijn er misschien ook nog mensen die ik blij kan maken met geekgold? Ik heb meer geekgold dan ik op kan maken en geef het graag weg:![]()
Ik vermoed dat je Games for GeekGold (g4gg) niet kent dan
Maar indien je het ook dan nog kwijt wilt, stel ik me graag kandidaat.
Hoe kan ik eigenlijk zien hoeveel GeekGold ik heb? Ik kan het nergens vinden op BGG.
BGG codes
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Pura Vida
- Kardinaal
Re: BGG codes
-
Kevin
- Hazelnoot Ridder
BGG codes
Nog codes voor wie wenst. Ik heb geen zin om de verdeling te managen dus laat even weten welke je gebruikt hebt zodat andere leden op de hoogte zijn. Veel plezier ermee.
3 X verbruikt.
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
3 X verbruikt.
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
-
marman
- Rooster Booster
Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht 
-
SuSuQie
- Regenmaker
Misschien heeft JeVo, the iced one of pura vida er nog een voor je. Even een pagina terugscrollen.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Stuur ff prive berichtje op BGG. Mijn aanbod van BSM badges staat.marman schreef: Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht![]()
-
marman
- Rooster Booster
Als het goed is heb ik je een bericht gestuurd via BggPura Vida schreef:Stuur ff prive berichtje op BGG. Mijn aanbod van BSM badges staat.marman schreef: Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht![]()
-
Pura Vida
- Kardinaal
Check je Geekstuff... zit 8 bij. Succes!marman schreef:Als het goed is heb ik je een bericht gestuurd via BggPura Vida schreef:Stuur ff prive berichtje op BGG. Mijn aanbod van BSM badges staat.marman schreef: Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht![]()
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wat?! Da's toch ongelooflijkmarman schreef: Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht![]()
De drie voorgaande posters (waaronder ik) hebben geen vraag voor een code gekregen, maar zodra er weer 3 publiekelijk verschijnen worden ze zonder boeh of bah of bedankje of melding gebruikt (zeker als het dan nog expliciet gevaagd wordt om het even te melden)? Hoe onbeleefd, ondankbaar, egoïstisch kan je zijn? Het zijn dan maar onnozele microbadge coupons, maar het gaat toch om het principe zeker?
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Pura Vida
- Kardinaal
Met je eens. Gaat nergens over en juist daarom irriteert het. Overigens kun je vrij snel zien wie de code jagers zijn en wie niet, want ieders geekstuff is gewoon open informatie. Niet-betalende leden van BGG met veel badges en geen "spent geekgold"The Iced One schreef:Wat?! Da's toch ongelooflijkmarman schreef: Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht![]()
![]()
De drie voorgaande posters (waaronder ik) hebben geen vraag voor een code gekregen, maar zodra er weer 3 publiekelijk verschijnen worden ze zonder boeh of bah of bedankje of melding gebruikt (zeker als het dan nog expliciet gevaagd wordt om het even te melden)? Hoe onbeleefd, ondankbaar, egoïstisch kan je zijn? Het zijn dan maar onnozele microbadge coupons, maar het gaat toch om het principe zeker?
-
marman
- Rooster Booster
Heb m'n BSM badge binnenPura Vida schreef:Check je Geekstuff... zit 8 bij. Succes!marman schreef:Als het goed is heb ik je een bericht gestuurd via BggPura Vida schreef:Stuur ff prive berichtje op BGG. Mijn aanbod van BSM badges staat.marman schreef: Alle 3 invalid/ al gebruikt... Dacht ik koop er een BSM badge van. Nou ja ach, hopelijk heeft diegene er leuke badges van gekocht![]()
Maar super geregeld zo
Ben ook niet zo'n actieve BGG gebruiker en wist amper wat geekgold was/is maar vind het heerlijk om daar en hier lekker rond te struinen en het laatste nieuws te lezen.
-
alrick
- Regenmaker
Hier heb ik er nog 3 in de aanbieding:
Use these coupon codes when purchasing your microbadges:
WRY3K8BEDHRUG04IN0ZJO0AF
Y4TP0ETSOM2HYAT0LIWQ31OS
1SIFGB6PPTHJ4KZ6G8ZPMR5J
succes ermee!
(gepost om 16: 40)
Use these coupon codes when purchasing your microbadges:
WRY3K8BEDHRUG04IN0ZJO0AF
Y4TP0ETSOM2HYAT0LIWQ31OS
1SIFGB6PPTHJ4KZ6G8ZPMR5J
succes ermee!
(gepost om 16: 40)
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.
-
Pura Vida
- Kardinaal
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hier nog een aantal voor de liefhebber:
1NGXKQIPNJFATKZUQZGCCECE
TEMBSFTIHGHFALHX2ALFTXN8
1CNFEF5I46MQSCKTS8JAJWWJ
Graag laten weten als je ze gebruikt.
1NGXKQIPNJFATKZUQZGCCECE
TEMBSFTIHGHFALHX2ALFTXN8
1CNFEF5I46MQSCKTS8JAJWWJ
Graag laten weten als je ze gebruikt.

-
SuSuQie
- Regenmaker
Daar ben ik het nou net niet helemaal mee eens. Gevalletje iedereen over een kam scheren.Pura Vida schreef: Met je eens. Gaat nergens over en juist daarom irriteert het. Overigens kun je vrij snel zien wie de code jagers zijn en wie niet, want ieders geekstuff is gewoon open informatie. Niet-betalende leden van BGG met veel badges en geen "spent geekgold"code jagers.
![]()
Maar je zou verwachten dat mensen nog enigszins normen/waarden/regels/verzoeken volgen als er gevraagd wordt om door te geven als er een gebruikt is.
Ik zit sinds 2009 op BGG. Dat zou goed moeten zijn voor 36 codes (3 bij elke jaarwisseling). En via PB 3 codes gekregen via dit forum nadat ook ik er tegen aan liep dat alles gebruikt was zonder te vermelden.
Ik heb ze even geteld en ik heb in totaal 37 badges. En ik heb nu ook een profiel plaatje op BGG omdat MADG0BLIN mij 8 geekgold heeft gedoneerd om die te kunnen kopen
-
Pura Vida
- Kardinaal
Eens. Ik was wat te algemeen en strak in mijn bewoordingen, zoals wel vaker. Sorry. En wat maakt t uit eigenlijk. Enige wat telt is dat die profielen er leuk uit zien, nietwaar? Dus als je nog een badge wil, laat maar weten... ik kom om in mijn geekgold...SuSuQie schreef:Daar ben ik het nou net niet helemaal mee eens. Gevalletje iedereen over een kam scheren.Pura Vida schreef: Met je eens. Gaat nergens over en juist daarom irriteert het. Overigens kun je vrij snel zien wie de code jagers zijn en wie niet, want ieders geekstuff is gewoon open informatie. Niet-betalende leden van BGG met veel badges en geen "spent geekgold"code jagers.
![]()
Maar je zou verwachten dat mensen nog enigszins normen/waarden/regels/verzoeken volgen als er gevraagd wordt om door te geven als er een gebruikt is.![]()
Ik zit sinds 2009 op BGG. Dat zou goed moeten zijn voor 36 codes (3 bij elke jaarwisseling). En via PB 3 codes gekregen via dit forum nadat ook ik er tegen aan liep dat alles gebruikt was zonder te vermelden.
Ik heb ze even geteld en ik heb in totaal 37 badges. En ik heb nu ook een profiel plaatje op BGG omdat MADG0BLIN mij 8 geekgold heeft gedoneerd om die te kunnen kopen