Gek van de koers

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Aras
Geheim Genootschap

Re: Gek van de koers

Bericht door Aras »

Wij zitten weer voor de buis
Afbeelding
Oscar
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Alles op Oscar
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Oscar »

Ook ik ben blij dat het wielerseizoen weer is begonnen, ben één van die Nederlanders die wel van wielrennen houd.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Oscar schreef:Ook ik ben blij dat het wielerseizoen weer is begonnen, ben één van die Nederlanders die wel van wielrennen houd.
:thumbup:
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Kan niet wachten op 30 Juni, gelukkig heb je als ontwikkelaar 2 schermen voor je neus ;-)
1 om te tikken en de ander om live stream te kijken ;-)
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

Piet schreef: Leuke anekdote van vorige week op BSM.con: we gingen een hapje eten met Bart51, Misth, spellenclubapeldoorn en een andere Bart. Bart51 vraagt wie Milaan-San Remo won. Vragende blikken op de gezichten van Misth en spellenclubapeldoorn. Wat is Milaan-San Remo? Zelfs de Italiaanse kok van het restaurantje wist nauwelijks waar het over ging.
Ja sorry :roll: Robert en ik zijn meer technisch minded :lol:
spellenclubapeldoorn
Phoenix

Bericht door spellenclubapeldoorn »

Wist wel wat Milaan-San Remo was. Alleen had geen idee dat dat die dag was.....

Ach het belangrijkste was dat het eten heerlijk was ;-)
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Het seizoen is mooi begonnen, woensdag nog dwars door vlaanderen gekeken met een mooie nederlandse overwinning voor een belgische ploeg. Rabobank bakt nog niks van het voorseizoen terwijl vacansoleil al hele mooie dingen heeft laten zien. Ben erg benieuwed naar de komende weken of Gilbert een beetje op niveau kan komen.

Voor de tour ben ik minder enthousiast als andere jaren, mede doordat ik verwacht dat een heel aantal renners niet voluit zullen gaan met het oog op de olypische spelen. Daarnaast is het parcours ook wat minder zwaar, waarschijnlijk ivm diezelfde olypische spelen. Daarentegen kijk ik wel uit naar de Giro en met de Vuelta zit contador weer op de fiets volgens mij dus die verwacht ik daar.

Hoop op een opstanding van nieuw talent in de grote rondes, Jurgen van de Broeck zou leuk zijn. Een Nederlander nog leuker maar die verwacht ik nog niet sterk genoeg.

De voorjaarsklassiekers eerst maar eens, ben erg benieuwd wie de man van dit voorjaar zal worden, durf er nog niet echt een favoriet uit te halen. Dwars door vlaanderen had voor het eerst in tijden geen belg op het podium, hoop voor onze zuiderburen dat dat geen voorteken is. Voor NL hoop ik dat het podium juist wel een voorteken is :lol:
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

cab schreef:De voorjaarsklassiekers eerst maar eens, ben erg benieuwd wie de man van dit voorjaar zal worden, durf er nog niet echt een favoriet uit te halen. Dwars door vlaanderen had voor het eerst in tijden geen belg op het podium, hoop voor onze zuiderburen dat dat geen voorteken is. Voor NL hoop ik dat het podium juist wel een voorteken is :lol:
Nederland was wel weer eens toe aan een mooie overwinning op Vlaamse bodem. Ik vond het ook echt verdiend voor Terpstra.
Vandaag kan ik jammer genoeg niet kijken, maar misschien ben ik op tijd thuis van mijn werk om de laatste kilometers te zien. Het zou ook kunnen dat ik langs de weg moet blijven staan omdat de koers langskomt (op mijn trip woon-werk kom ik langs Harelbeke).
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Piet schreef:Het zou ook kunnen dat ik langs de weg moet blijven staan omdat de koers langskomt (op mijn trip woon-werk kom ik langs Harelbeke).
Als ik dit hoor wordt ik toch wel een beetje jaloers Piet :silent:
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Na tijden discussie over het nieuwe parcours is het vandaag zover! De ronde van Vlaanderen, drie Nederlandse ploegen, nu nog een NL winnaar :mrgreen:

Grote kanshebbers Boonen en Cancellara. Daarachter kanshebbers als Sagan, Chavanel, Breschel. Eventueel Devolder. Affijn, we gaan het zien, vorig jaar was het voor mij ook een complete verrassing.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Als mijn gezondheid volgend jaar wat beter is ga ik er proberen bij te zijn. Hoog tijd voor een BSM-cycling.con :lol:
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Dierik schreef:Als mijn gezondheid volgend jaar wat beter is ga ik er proberen bij te zijn. Hoog tijd voor een BSM-cycling.con :lol:
Tsja, ik zit in mijn tentamenperiode, vroeger wel geweest. Hopelijk in de toekomst weer! Spellenweekendje in een groepsaccomodatie en onderbreken voor de koers lijkt me een puik plan Dierik!
grunnboy
Bronzen Meeple

Bericht door grunnboy »

Weg favoriet. Ben benieuwd wat Fabian Cancellara heeft opgelopen.
Afbeelding
NielsZW
Hazelnoot Ridder

Bericht door NielsZW »

grunnboy schreef:Weg favoriet.
Stieken toch Terpstra voor mij.
grunnboy schreef:Ben benieuwd wat Fabian Cancellara heeft opgelopen.
Hoop niets ernstigs want na de Nederlanders toch een plekje in mijn hart.
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Langevelt maakt ook een flinke smak op de straat. Toeschouwers.......
Afbeelding