Méllon Magazine, nieuw gratis spellenmagazine

Waar en wat valt er te lezen in de spellenmagazines

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door henk.rolleman »

Ik haal ze altijd met 5 tegelijk en deel ze op m'n werkt uit.
En de reacties zijn positief :D
Emus
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Kwak!

Bericht door Emus »

@ Cab: waar haal jij hem op? Ik kom zelf uit Oudewater, dus als jij hem in de buurt haalt, moet dat voor mij ook niet te ver weg zijn :)
henk.rolleman
Geheim Genootschap
Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra

Bericht door henk.rolleman »

Het blad ligt weer in de spellenwinkels. Ik heb hem gisteren opgehaald.
Met o.a. recenties van de Kathedraal, Colloseum, Reef Encounter en Goa.
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

Ducosim heeft nu ook haar magazine vernieuwd. Ziet er schitterend uit. Op A4 met kleurenomslag en glossy papier!
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Boes schreef:Ducosim heeft nu ook haar magazine vernieuwd. Ziet er schitterend uit. Op A4 met kleurenomslag en glossy papier!
Maakt me nieuwsgierig, heb hem zelf nog niet binnen gekregen maar zie er naar uit.

Wat betreft Mellon's nieuwe editie:
Aardige editie, kon me alleen niet aan de indruk ontrekken dat er deze keer wel erg weinig moeite voor gedaan is.

Twee bladzijdes die ook al in Mellon 5 stonden, allerlei artikelen die al verouderd waren bijvoorbeeld over World of Warcraft TCG waarvan al weer een nieuwe oplage uit is etc.

Geen aandacht besteed aan spellen die het afgelopen half jaar zijn uitgekomen. Dit was gewoon de mei editie waar op twee pagina's na helemaal niks aan veranderd of toegevoed is volgens mij. Een paar pagina's over wat nieuws zou mooi geweest zijn.

Ben benieuwd naar de volgende editie, deze is nog door het oude team gemaakt naar mijn idee, kijken hoe de volgende echte nieuwe mellon er uit komt te zien!

Wel grappig het stukje over bordspellen website's. En de aandacht voor Reef Encounter vondt ik ook leuk. Vorsten van Florence had er van mij ook wel in mogen staan en 999 heeft ook verschillende nieuwe spellen die wat aandacht hadden kunnen krijgen en andere uitgevers ook wel.

Miste een artikel over een winkel of spellenclub, dit stond er voorheen toch wel in of was dat deze keer de pagina over de verschillende website's?

Haha, klinkt allemaal wat negatief, toch hoop ik dat het volgende blad weer een topper wordt en het blad een blijvertje is. Dit is de eerste editie die mij wat tegen valt en de donald duck of de playboy is waarschijnlijk ook niet elke week even leuk.

Heb deze keer geen mail gekregen trouwens, alle vorige keren wel.