Plattegrond + Standhouders - SpSp 2006

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

Peter Hein schreef:
Erwin schreef:Queen Games mag er daarnaast op vertrouwen dat zijn Nederlandse distributeur (999 Games) op het Spellenspektakel voldoende aandacht aan zijn spellen besteedt.
Is dit een suggestie naar een zekere distributeur toe of lees ik nu teveel in je reactie? :wink:
Als je behoefte hebt aan stemmingmakerij kun je inderdaad meer lezen dan ik bedoelde.
De Struikrover
Hazelnoot Ridder

Bericht door De Struikrover »

Waar ik echter wel bang voor ben, is dat iedere uitgever straks zegt dat je hun spellen bij andere winkels, spellenclubs e.d. kan spelen, maar dat deze daar niet officieel voor gevraagd worden en we dus straks alleen de "populaire" spellen kunnen spelen. Of is dit een gekke gedachte...
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

De Struikrover schreef:Waar ik echter wel bang voor ben, is dat iedere uitgever straks zegt dat je hun spellen bij andere winkels, spellenclubs e.d. kan spelen, maar dat deze daar niet officieel voor gevraagd worden en we dus straks alleen de "populaire" spellen kunnen spelen. Of is dit een gekke gedachte...
Als het een trend word dat ze zelf niet naar de beurs komen is dit geen ongegronde angst. We zullen wel zien overmorgen of de eerste verschijnselen er van al zichtaar zijn of dat het mee valt. Kan helaas maar één dag dus kijken of ik tijd genoeg heb en hoe het allemaal loopt!
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

De Struikrover schreef:Waar ik echter wel bang voor ben, is dat iedere uitgever straks zegt dat je hun spellen bij andere winkels, spellenclubs e.d. kan spelen, maar dat deze daar niet officieel voor gevraagd worden en we dus straks alleen de "populaire" spellen kunnen spelen. Of is dit een gekke gedachte...
Zal wel loslopen. Een uitgever die de Nederlandse markt serieus neemt en professioneel benadert, zal zijn spellen niet volledig bij winkels en clubs onderbrengen.
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

Op het 'binnenterras (standnr. 24) staat dit jaar Ducosim. Hier kan iedereen nieuwe en oude topspellen spelen en wordt uitleg gegeven over Ducosimbeurzen en andere activiteiten.
Erwin
Nieuwsreporter

Bericht door Erwin »

Boes schreef:Op het 'binnenterras (standnr. 24) staat dit jaar Ducosim. Hier kan iedereen nieuwe en oude topspellen spelen en wordt uitleg gegeven over Ducosimbeurzen en andere activiteiten.
Ducosim demonstreert o.m. Hameln van Fragor.
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Heb inmiddels contact gehad met de gasten van Fragor, ze hebben helaas mijn pre order van hameln niet bij zich en moet dus gewoon verzendkosten betalen :( Maargoed ze zijn er wel, ook voor demo's van Hameln zeiden ze. Dus staan ze zo nu en dan in de docusim stand of staat dat er buiten :?: Ze vroegen hoe ik wist dat ze naar de beurs kwamen dus heb gezegd dat ik dat van ene Erwin had gehoord :P

Krijg al zin in morgen, aan de late kant maargoed beter laat dan nooit :!:
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

cab schreef:Dus staan ze zo nu en dan in de docusim stand of staat dat er buiten :?
Zou mooi zijn! Maar ze zullen wel een eigen mooi Schots tafeltje hebben. In de ducosim staat wel een mooi exemplaar te wachten om te worden gespeeld!
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Boes schreef:
cab schreef:Dus staan ze zo nu en dan in de docusim stand of staat dat er buiten :?
Zou mooi zijn! Maar ze zullen wel een eigen mooi Schots tafeltje hebben. In de ducosim staat wel een mooi exemplaar te wachten om te worden gespeeld!
Een tafeltje met een fles whiskey :twisted: Lekker borrelen en spelen :!: