Als je behoefte hebt aan stemmingmakerij kun je inderdaad meer lezen dan ik bedoelde.Peter Hein schreef:Is dit een suggestie naar een zekere distributeur toe of lees ik nu teveel in je reactie?Erwin schreef:Queen Games mag er daarnaast op vertrouwen dat zijn Nederlandse distributeur (999 Games) op het Spellenspektakel voldoende aandacht aan zijn spellen besteedt.
Plattegrond + Standhouders - SpSp 2006
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Waar ik echter wel bang voor ben, is dat iedere uitgever straks zegt dat je hun spellen bij andere winkels, spellenclubs e.d. kan spelen, maar dat deze daar niet officieel voor gevraagd worden en we dus straks alleen de "populaire" spellen kunnen spelen. Of is dit een gekke gedachte...
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
cab
- Burgemeester
Als het een trend word dat ze zelf niet naar de beurs komen is dit geen ongegronde angst. We zullen wel zien overmorgen of de eerste verschijnselen er van al zichtaar zijn of dat het mee valt. Kan helaas maar één dag dus kijken of ik tijd genoeg heb en hoe het allemaal loopt!De Struikrover schreef:Waar ik echter wel bang voor ben, is dat iedere uitgever straks zegt dat je hun spellen bij andere winkels, spellenclubs e.d. kan spelen, maar dat deze daar niet officieel voor gevraagd worden en we dus straks alleen de "populaire" spellen kunnen spelen. Of is dit een gekke gedachte...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Zal wel loslopen. Een uitgever die de Nederlandse markt serieus neemt en professioneel benadert, zal zijn spellen niet volledig bij winkels en clubs onderbrengen.De Struikrover schreef:Waar ik echter wel bang voor ben, is dat iedere uitgever straks zegt dat je hun spellen bij andere winkels, spellenclubs e.d. kan spelen, maar dat deze daar niet officieel voor gevraagd worden en we dus straks alleen de "populaire" spellen kunnen spelen. Of is dit een gekke gedachte...
-
Boes
- Garnaal
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
cab
- Burgemeester
Heb inmiddels contact gehad met de gasten van Fragor, ze hebben helaas mijn pre order van hameln niet bij zich en moet dus gewoon verzendkosten betalen
Maargoed ze zijn er wel, ook voor demo's van Hameln zeiden ze. Dus staan ze zo nu en dan in de docusim stand of staat dat er buiten
Ze vroegen hoe ik wist dat ze naar de beurs kwamen dus heb gezegd dat ik dat van ene Erwin had gehoord
Krijg al zin in morgen, aan de late kant maargoed beter laat dan nooit
Krijg al zin in morgen, aan de late kant maargoed beter laat dan nooit
-
Boes
- Garnaal
-
cab
- Burgemeester
Een tafeltje met een fles whiskeyBoes schreef:Zou mooi zijn! Maar ze zullen wel een eigen mooi Schots tafeltje hebben. In de ducosim staat wel een mooi exemplaar te wachten om te worden gespeeld!cab schreef:Dus staan ze zo nu en dan in de docusim stand of staat dat er buiten