Spellenspektakel 2007

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

cab
Burgemeester

Re: SpSp

Bericht door cab »

Imhotep schreef: Wij van QWG zijn iedere dag heel druk bezig met de nieuwe releases. Ook voor het Spellenspektakel 2007 hebben we een (exclusieve) release gepland van een schitterend bordspel ! Dit spel zal niet eerder en wellicht niet anders verkrijgbaar zijn als op het Spellenspektakel.

Jonny de Vries
QWG Games
Kijk mooi initiatief van QWG als er meer uitgevers met exclusieve releases komen en dit van tevoren weer in een mooi spellenspektakel magazine komt te staan belooft het een mooi evenement te worden :P
P8r
Meeple

Re: SpSp

Bericht door P8r »

Imhotep schreef:... Ook voor het Spellenspektakel 2007 hebben we een (exclusieve) release gepland van een schitterend bordspel ! Dit spel zal niet eerder en wellicht niet anders verkrijgbaar zijn als op het Spellenspektakel.
Dat spel ga ik dan missen. Wellicht wel jammer :(

Peter
snowfalcon
Jakkiebak!

Bericht door snowfalcon »

Helaas had ik me al voorgenomen niet meer te gaan in 2007. Deze verhuizing heeft dit alleen nog maar bevestigd. Essen is nu definitief nummer 1 voor mij qua reistijd, diversiteit en kosten.

Overigens had ik ergens rond Utrecht realistischer gevonden als er toch verhuisd moest worden.

Succes in Zwolle.
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing
Karin
Jakkiebak!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenspektakel 2007

Bericht door Karin »

Aangezien ik uit Eindhoven kom is deze verhuizing natuurlijk jammer voor mij. Vooral omdat mijn zoon (8) nu in de leeftijd komt dat hij het leuk vindt om mee te gaan. Vorig jaar was mijn eerste bezoek aan Essen, dit vind ik nog wat veel voor hem, maar Eindhoven was zo lekker makkelijk en laagdrempelig.
Wie weet zijn er in Zwolle nu gezinnen die blij zijn omdat ze hun kinderen nu eindelijk eens mee kunnen nemen. Ik wens ze veel plezier!
Boes
Garnaal

Bericht door Boes »

Dag Karin, neem dan eens een kijkje bij de ducosim beurs in Utrecht. Kleinschalig, vele spellen, goede uitleg en genoeg mensen om mee te spelen. Ook kinderen zijn welkom! (zie: www.ducosim.nl)
Karin
Jakkiebak!

spellenspektakel 2007

Bericht door Karin »

Dat had ik graag willen doen (al een paar keer trouwens), stond ook al op de kalender genoteerd. Maar ja, wat wil je: carnaval in het zuiden (schoonfamilie komt uit zuid-limburg), kinderoptocht...... Daar kan ik met een spellenuitstapje niet mee aankomen bij de schoonfamilie :(
Maar volgende keer ga ik heel hard mijn best doen om er bij te zijn. Tot dan!
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Toevallig was ik van het weekend met iemand mee geweest naar de vogeltjes markt in de ijsselhallen in Zwolle. Moet zeggen mooi complex lijkt me een prima locatie voor het spellenspektakel. Ook merkte ik om me heen dat er veel duitsers en Belgen waren. Dus waarom geen duitsers en Belgen op het spellenspektakel.

Kortom ik ben positief gestemd over de nieuwe locatie!
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

cab schreef:Toevallig was ik van het weekend met iemand mee geweest naar de vogeltjes markt in de ijsselhallen in Zwolle. Moet zeggen mooi complex lijkt me een prima locatie voor het spellenspektakel. Ook merkte ik om me heen dat er veel duitsers en Belgen waren. Dus waarom geen duitsers en Belgen op het spellenspektakel.

Kortom ik ben positief gestemd over de nieuwe locatie!
Ik ben inmiddels ook van de spreekwoordelijke "shock" bekomen en bekijk het positief. Na de beurs zal ik een oordeel vellen. Ik ben zeker van plan om 1 dag te gaan.

Zelf hoor ik wel dat speelgoedwinkels de datum zeer lastig vinden omdat ze het te druk hebben met Sint en Kerst, dus als ze dan ook nog eens heel heel weekend op een spellenbeurs staan ...
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Wat ik wel jammer vind is dat Spel in Broechem in het zelfde weekend valt als het spellenspektakel. Maargoed één of twee dagen spellenspektakel afsluiten met een dagje spelletjes spelen in België is ook best leuk :D
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik was gisteren toevallig in de IJsselhallen voor het concert van Dolly Parton (geweldig doordat het zo clich amerikaans was). De centrale hal is volgens mij veel groter dan de centrale hal van de zaal in Eindhoven. En daarnaast hebben ze nog een aantal middelgrote zalen. Er kan dus eindelijk weer eens een spellenspektakel komen met ruimte om te lopen en hopelijk met heel veel tafels om te spelen. Ik heb er zin in.
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

De site heeft een make-over gekregen en de prijzen zijn bekend:
http://www.spellenspektakel.nl/
Viva
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: la Vida

Bericht door Viva »

Heb er nu al zin in!
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Op www.spellenspektakel.nl zijn nu de concept plattegrond van de hallen en de brochure te downloaden. Beide maken op mij een professionele indruk. Ga zo door zou ik zeggen!

Brochure spellenspektakel 2007

Plattegrond beurshallen
Marianne
PIONier

Bericht door Marianne »

Het ziet er inderdaad erg professioneel uit!
Handig ook dat er verschillende pleinen komen met spelcategorien.
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in! :D
kim1983
Jakkiebak!

Bericht door kim1983 »

Ik vind het wel jammer dat het voor ons nu een heel pak verder is.
Maar ik kijk er toch naar uit , er zijn tal van nieuwigheden te ontdekken .
naar grote waarschijnlijkheid ga je me er wel vinden .
http://www.spellenhut.be