Films
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
thexkid
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Films
Gisteren scream 4 gezien. Leuk hoe ze het horror genre persifleren maar het toch spannend houden.
Laatst heb ik de tree of life gezien. Misschien was het mijn goede bui (ik was op vakantie) maar wat heb ik genoten van dit audiovisueel spektakel zeg! Ik was ook al fan van the new world van deze zelfde regisseur, binnenkort the thin red line eens gaan zien, die ook van de hand van Terrence Malick afkomstig is...
Laatst heb ik de tree of life gezien. Misschien was het mijn goede bui (ik was op vakantie) maar wat heb ik genoten van dit audiovisueel spektakel zeg! Ik was ook al fan van the new world van deze zelfde regisseur, binnenkort the thin red line eens gaan zien, die ook van de hand van Terrence Malick afkomstig is...

-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Met alle respect thexkid: bij alle posts die jij schrijft moet ik telkens weer aan Agricola denken en jouw moeite met slachten van een houten koethexkid schreef:Gisteren scream 4 gezien. Leuk hoe ze het horror genre persifleren maar het toch spannend houden.
Als mede-Malick aanhanger kan ik je the Thin Red Line zeker aanraden, maar Tree of Life is denk ik wel zijn magnum opus wat niet te overtreffen valt...
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
Moet tree of life nog zien ben heel erg benieuwd! Wacht wel tot een 720p versie
-
thexkid
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Stay classy!
Haha. Tja...Drekster2001 schreef: Met alle respect thexkid: bij alle posts die jij schrijft moet ik telkens weer aan Agricola denken en jouw moeite met slachten van een houten koe![]()
Maar bedoel je dat ivm het feit dat ik scream 4 wel leuk vind? Mijn probleem met agricola is dat het voor mij de realiteit wat te veel door laat schemeren; dat een dier een bron van inkomsten is en niet meer dan dat...
Scream 4 is gewoon lekker over-the-top, en ook wel met een flink knipoog. Films als eden lake of hostel vind ik bijvoorbeeld weer helemaal niets omdat daar de humor in ontbreekt.
Laatst gewijzigd door thexkid op za 27 aug 2011, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Wel meer dan dat hoor; ze zijn ook punten waard!thexkid schreef:Mijn probleem met agricola is dat het voor mij de waarheid wat te veel door laat schemeren; dat een dier een bron van inkomsten is en niet meer dan dat...

-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
Op zich bedoel ik er niks mee, maar ik denk dat ik er nu aan moest denken aan de blood-and-guts-factorthexkid schreef:Haha. Tja...Drekster2001 schreef: Met alle respect thexkid: bij alle posts die jij schrijft moet ik telkens weer aan Agricola denken en jouw moeite met slachten van een houten koe![]()
![]()
Maar bedoel je dat ivm het feit dat ik scream 4 wel leuk vind? Mijn probleem met agricola is dat het voor mij de waarheid wat te veel door laat schemeren; dat een dier een bron van inkomsten is en niet meer dan dat...
Scream 4 is gewoon lekker over-the-top, en ook wel met een flink knipoog. Films als eden lake of hostel vind ik bijvoorbeeld weer helemaal niets omdat daar de humor in ontbreekt.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
kristofbe
- Grote Dienaar
Ik kijk nu voornamelijk uit naar The Dark Knight Rises. Christian Bale (schitterende acteur) doet dat fantastisch. Ook een dikke pluim voor Heath Ledger in de vorige film (R.I.P.)!!!!!
Mijn top films:
The Dark Kinght - The Shawshank Redemption - Shutter Island - V for Vendetta - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Goodfellas - Léon - Tropa de Elite - Trainspotting - Inglourious Basterds - Eastern Promises - Thank You for Smoking - Training Day.......En zo kan ik nog een tijdje door gaan
Films die ik recent gezien heb en die een stevige indruk nalieten:
The Descendants - Young Adult - Puncture - Warrior en natuurlijk Rundskop
Films waar ik spijt van had achteraf:
Twilight - The Lord of the Rings - Pirates of the Caribbean (vanaf nummer 2)....
Mijn top films:
The Dark Kinght - The Shawshank Redemption - Shutter Island - V for Vendetta - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Goodfellas - Léon - Tropa de Elite - Trainspotting - Inglourious Basterds - Eastern Promises - Thank You for Smoking - Training Day.......En zo kan ik nog een tijdje door gaan
Films die ik recent gezien heb en die een stevige indruk nalieten:
The Descendants - Young Adult - Puncture - Warrior en natuurlijk Rundskop
Films waar ik spijt van had achteraf:
Twilight - The Lord of the Rings - Pirates of the Caribbean (vanaf nummer 2)....
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Hmm The big lebowski is toch even een tandje beter!? 
Ik heb afgelopen donderdag Prometheus gezien in de bios!!? WAUWSERS!! wat een film!? een must voor mensen die van de Alien films houden. Het is een zeer spannende film die het darwinisme een beetje op de schop neemt. ik vind het de beste film van dit jaar tot nu toe.
Ik heb afgelopen donderdag Prometheus gezien in de bios!!? WAUWSERS!! wat een film!? een must voor mensen die van de Alien films houden. Het is een zeer spannende film die het darwinisme een beetje op de schop neemt. ik vind het de beste film van dit jaar tot nu toe.
-
16 Feet Pauly
- Critico
Flash schreef:Ik ben recent nog naar The Avengers geweest. Vond ik ook een erg leuke film.
Die heb ik ook gezien was ook errug gaaf!?
-
kristofbe
- Grote Dienaar
Op IMDB staat ook horror tussen de omschrijving over deze film. Is de film een thriller of leunt het dichter aan bij horror?? Want iedere film met die laatste omschrijving sla ik over. Ik ben niet echt een horror-man.... I'm a pussy16 Feet Pauly schreef:Ik heb afgelopen donderdag Prometheus gezien in de bios!!? WAUWSERS!! wat een film!? een must voor mensen die van de Alien films houden. Het is een zeer spannende film die het darwinisme een beetje op de schop neemt. ik vind het de beste film van dit jaar tot nu toe.
-
Kaelan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio
Onlangs nog eens naar 'Plunkett and Macleane' gekeken, te zalige film imo.
Prometheus staat hier ook op de to do-list, en dit niet wegens Pattinson
Prometheus staat hier ook op de to do-list, en dit niet wegens Pattinson

-
16 Feet Pauly
- Critico
Ik heb een bloedhekel aan het horror genre dus ga er maar gerust naar toe, ik vond er niks horror aan, tenminste bij horror denk ik voornamelijk aan overdreven gedoe om 1 bad guy en alles ligt er dik bovenop bah. Ik hou er niet van. Saw 1 is dan voor mij de uitzondering op de regelkristofbe schreef:Op IMDB staat ook horror tussen de omschrijving over deze film. Is de film een thriller of leunt het dichter aan bij horror?? Want iedere film met die laatste omschrijving sla ik over. Ik ben niet echt een horror-man.... I'm a pussy16 Feet Pauly schreef:Ik heb afgelopen donderdag Prometheus gezien in de bios!!? WAUWSERS!! wat een film!? een must voor mensen die van de Alien films houden. Het is een zeer spannende film die het darwinisme een beetje op de schop neemt. ik vind het de beste film van dit jaar tot nu toe.
Succes ermee, bedenk wel dat als je je af laat schrikken door een genretoekenning op imdb dat je dan veel films niet gaat kijken terwijl ze wel de moeite waard zijn. Niet teveel waarde aan hechten die site, dat is allemaal user generated comments....
Joew hai!?