Spellenspektakel 2008
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
ErwinC
- Matroos
-
Dierik
- Erelid
Voor diegenen die het nog niet was opgevallen, het exposantenoverzicht voor het spellenspektakel is online gezet, dus je kunt gaan bekijken wie er allemaal komen 
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Ik heb ook maar even meegedaan met de prijsvraag (ondanks dat ik al kaarten in huis heb), maar dan kan ik wellicht vrienden van me meekrijgen die het geld er eigenlijk niet voor over hebben
.
Vinden jullie het een leuk idee om misschien elkaar ergens te meeten tijdens het Spellenspektakel? Want ik hoor wel van velen dat jullie er rondlopen en ik zou best wat mensen willen ontmoeten van hier en een spel spelen (daarvoor zijn we er uiteraard, spelen en kopen
). Maar ik heb dus geen idee hoe jullie eruit zien, waar jullie veel te vinden zijn etc.. (het lijkt wel alsof jullie elkaar allemaal kennen )...
Vinden jullie het een leuk idee om misschien elkaar ergens te meeten tijdens het Spellenspektakel? Want ik hoor wel van velen dat jullie er rondlopen en ik zou best wat mensen willen ontmoeten van hier en een spel spelen (daarvoor zijn we er uiteraard, spelen en kopen
-
Dierik
- Erelid
Mij kan je tegenkomen op vrijdag of zaterdag op de QWG-stand als één van de 23 demoërs, dus dat wordt nog even zoekenhumske schreef:Vinden jullie het een leuk idee om misschien elkaar ergens te meeten tijdens het Spellenspektakel? Want ik hoor wel van velen dat jullie er rondlopen en ik zou best wat mensen willen ontmoeten van hier en een spel spelen (daarvoor zijn we er uiteraard, spelen en kopen). Maar ik heb dus geen idee hoe jullie eruit zien, waar jullie veel te vinden zijn etc.. (het lijkt wel alsof jullie elkaar allemaal kennen )...
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Johanna
- Caballero
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Iedereen kent mij al voordat ik hun ken. Ik weet niet waarom. One of those things, I guess. Maak je dus geen zorgen, je weet in ieder geval wie ik benhumske schreef:Maar ik heb dus geen idee hoe jullie eruit zien, waar jullie veel te vinden zijn etc.. (het lijkt wel alsof jullie elkaar allemaal kennen )...
-
Bartjes!
- Uitgever
Je zit zeker op Hyvescymric schreef: Iedereen kent mij al voordat ik hun ken. Ik weet niet waarom.
Ik ken eigenlijk alleen P.T. - onze huisprogrammeur - redelijk goed. Hoewel, redelijk... Hij is mijn broertje
En ja, ik vrees dat ik er de schuld van ben dat de spellenverzameling van hem en zijn vriendin met sprongen gegroeid zijn de laatste tijd.
We gaan ons binnenkort maar eens wagen aan wat QWG spellen die genomineerd zijn voor de Spellenprijs. Ben benieuwd!
-
P.T.
- Gouverneur
-
Dierik
- Erelid
Diegenen die de eerste nieuwsbrief niet hebben ontvangen kunnen hem nalezen op Nieuwsbrief 1 Spellenspektakel 
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
-
P.T.
- Gouverneur
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ach ja, via de wel geplaatste hyperlink kom je in één extra klik hier. De route blijft redelijk kort. Misschien een suggestie voor een volgende nieuwsbrief?P.T. schreef:Jammer dat er geen linkje naar het forum in staat
Opmerkelijk dat het stukje over PS Games dit jaar verschenen kaartspelen noemt..... terwijl de genoemde spellen in 2007 of eerder zijn uitgebracht.
-
Dierik
- Erelid