Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
kosterix schreef:
Hands down rajanata.
Concordia heks komt met afstand op twee.
Realiseer je dat de cover van Concordia (die ik als tekening ook niet te pruimen vind) een tekening van een levende persoon bevat (een relatie van iemand die bij het spel is betrokken). Het lijkt me niet wenselijk haar tot heks te bestempelen. Dat heeft deze discussie niet nodig.
Je haalt objecten en afbeeldingen van objecten een beetje door elkaar. Ik had het achterwege kunnen laten, maar de meeste reacties hier gaven ook een toelichting dus ik volgde hiermee.
Als je echt vindt dat zoiets niet gezegd mag worden, realiseer je dan dat de wereld aan vertrutting ten onder dreigt te gaan ♪
Uiteraard mag je zoiets zeggen.
Ik haal hier niets door elkaar, ik geef je alleen maar de gedachte mee dat jouw punt het niet nodig heeft om de getekende versie van die ongetwijfeld vriendelijke dame tot heks te bestempelen.
kosterix schreef:
Hands down rajanata.
Concordia heks komt met afstand op twee.
Realiseer je dat de cover van Concordia (die ik als tekening ook niet te pruimen vind) een tekening van een levende persoon bevat (een relatie van iemand die bij het spel is betrokken). Het lijkt me niet wenselijk haar tot heks te bestempelen. Dat heeft deze discussie niet nodig.
Je haalt objecten en afbeeldingen van objecten een beetje door elkaar. Ik had het achterwege kunnen laten, maar de meeste reacties hier gaven ook een toelichting dus ik volgde hiermee.
Als je echt vindt dat zoiets niet gezegd mag worden, realiseer je dan dat de wereld aan vertrutting ten onder dreigt te gaan ♪
Uiteraard mag je zoiets zeggen.
Ik haal hier niets door elkaar, ik geef je alleen maar de gedachte mee dat jouw punt het niet nodig heeft om de getekende versie van die ongetwijfeld vriendelijke dame tot heks te bestempelen.
Hoe kunnen wij ruiken dat de tekening gebaseerd is op een echt persoon?
Als je kritiek hebt omdat een personage er lelijk uit ziet of scheef uit zijn ogen kijkt met onnatuurlijke blik kan dat toch door de tekenaar komen.
Caylus de eerste editie had een cover met een saaie cover met een sombere koning.
Dat oogde niet bepaald uitnodigend. Gelukkig was het spel daar in tegen erg goed.
De vernieuwde cover was een verademing.
Volgens mij was dit de tweede versie, Henk. De eerste was merkelijk slechter.
Tja, smaken verschillen, al is dat bij deze twee afbeeldingen eigenlijk de twist niet waard. Want hoe lelijk ik de eerste ook vind, die tweede is bijkans nog amateuristischer - in mijn ogen dan hè.
Edwin84 schreef:
Hoe kunnen wij ruiken dat de tekening gebaseerd is op een echt persoon?
Als je kritiek hebt omdat een personage er lelijk uit ziet of scheef uit zijn ogen kijkt met onnatuurlijke blik kan dat toch door de tekenaar komen.
Mijn berichtje was niet bedoeld als een verwijt. Wilde hier alleen benoemen dat een echte persoon de bron van de tekening is. Zodat zij niet onbedoeld met een heks wordt geassocieerd. Blijkbaar heb ik het niet helder genoeg verwoord.
wat komen er een hoop lelijke spellen voorbij zeg !! Mijn lelijkste spel is toch echt awkward quests. dit spel is komt uit 2016 en ze hebben niet eens de moeite gedaan om kleur aan het spel toe te voegen !!
Burnluve schreef:
wat komen er een hoop lelijke spellen voorbij zeg !! Mijn lelijkste spel is toch echt awkward quests. dit spel is komt uit 2016 en ze hebben niet eens de moeite gedaan om kleur aan het spel toe te voegen !!
Love the game, ik vind het niet echt storend alles in sepia.