Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
@The Iced One
Dice tray's hebben we niet, wel beschikbaar op spel is onderstaande in 2 formaten
@Sunnyfield
Bedankt voor de melding, is bij deze aangepast
MOMENTEEL IS DE WINKEL & WEBWINKEL GESLOTEN I.V.M. SPEL 2018. DE WEBWINKEL & WINKEL ZULLEN TERUG OPEN ZIJN VANAF 28 NOVEMBER 2018. OP 24 & 25 NOVEMBER KAN JE ONS NAAR GOEDE GEWOONTE TERUGVINDEN OP SPEL. MEER INFO OVER SPEL: HTTP://SPEL.FORUMFEDERATIE.BE/
Bezoek onze winkel --> http://adriaensen-speciaalzaak.be 5% korting op bestelde artikels als lid van dit forum
Meer dan 5000 artikels - Veel anderstalige spellen met NL vertaling.
Verzending vanuit Belgie & Nederland aan scherpe Prijzen!!
Adriaensen schreef:
@The Iced One
Dice tray's hebben we niet, wel beschikbaar op spel is onderstaande in 2 formaten
Bedankt voor de reactie! Ik was op zoek naar een stijlvoller en iets minder klassiek model aangezien zo'n dice tray niet verslijt en je die ook niet beu kan gespeeld zijn dus dan mag het net dat ietsje meer zijn
Wat ik ook goed had gevonden, zijn neopreen matjes die je met knoppen tot een tray kan omvormen zoals die van de Geekstore op BGG maar dan groter. Ben ik online al tegengekomen, maar dan staat er vaak een drukken fantasy-achtergrond in en dat hoeft dan ook weer niet.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Wat ik ook goed had gevonden, zijn neopreen matjes die je met knoppen tot een tray kan omvormen zoals die van de Geekstore op BGG maar dan groter. Ben ik online al tegengekomen, maar dan staat er vaak een drukken fantasy-achtergrond in en dat hoeft dan ook weer niet.
Van vilt heeft de IKEA die. In 3 formaten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Van vilt heeft de IKEA die. In 3 formaten.
Waar vind ik die op de site? Geen idee op welke productcategorie ik moet zoeken
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Nadeel: maakt lawaai, dobbelstenen uit bakje vissen, hout is wat ruwer dan een tafel
Voordeel: ziet er leuk uit en is toch wel tof om te doen
Lawaai kan je verminderen door onderin vilt (o.i.d.) te kleven en bakje vissen kan je oplossen door een groter bakje te voorzien.
Nog een bijkomend nadeel van een dicetower is dat soms niet iedereen kan zien hoeveel ogen er gegooid zijn als ze dicht tegen één van de kanten liggen
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Probleem is dat je zo’n dicetower niet ff snel in uw rugzak meeneemt... Als ik op locatie wil spelen, op café of in een park, wil ik niet met zo’n massief groot ding sleuren...
Daarmee dat ik een meer ellegantere oplossing zocht zoals een dicetray uit stof.
Nadeel: maakt lawaai, dobbelstenen uit bakje vissen, hout is wat ruwer dan een tafel
Voordeel: ziet er leuk uit en is toch wel tof om te doen
Lawaai kan je verminderen door onderin vilt (o.i.d.) te kleven en bakje vissen kan je oplossen door een groter bakje te voorzien.
Nog een bijkomend nadeel van een dicetower is dat soms niet iedereen kan zien hoeveel ogen er gegooid zijn als ze dicht tegen één van de kanten liggen
Vilt zat er al na 1 avond in
Je kan deze best handig terug verwerken tot een doosje maar dan moet je het telkens weer uit elkaar halen.
Inderdaad je kan het niet altijd even goed zien maar dat is in een bak ook zo.
Een dicetower is meer een gadget, maar wel heel leuk
Bezoek onze winkel --> http://adriaensen-speciaalzaak.be 5% korting op bestelde artikels als lid van dit forum