Movie geek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Xildur
- Munchkin
Movie geek
Vandaag weer eens een filmpje gekeken uit mijn grotere collectie dan mijn spellencollectie. Toen vroeg ik me af of er een film variant van bgg is. Weten jullie of die bestaat?
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Re: Movie geek
Inderdaad. Af en toe hoor je wel eens dat BGG ook verder wil met Geeksites voor strips, films, boeken, etc., maar dat is verre toekomstmuziek, ben ik bang.Seabie schreef:Ik weet niet beter dan dat IMDB die rol deels vervult.

-
Xildur
- Munchkin
Als database wel ja, maar kun je daar ook bijhouden welke films je hebt, welke je gekeken hebt, een marktplaats enz?Seabie schreef:Ik weet niet beter dan dat IMDB die rol deels vervult.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Laatst gewijzigd door Bridget op ma 31 dec 2012, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Everybody has the right to play...
-
Elenitza
- Regenmaker
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Ik weet niet of dat bij IMDB ook kan. Ik weet wel dat je als 'lid' meer mogelijkheden hebt op die site, maar welke dat zijn weet ik niet. Maar het zal zeker niet helemaal te vergelijken zijn met BGG, helaas.Xildur schreef:Als database wel ja, maar kun je daar ook bijhouden welke films je hebt, welke je gekeken hebt, een marktplaats enz?Seabie schreef:Ik weet niet beter dan dat IMDB die rol deels vervult.

-
WTULTC
- Elfenkoning
Ik gebruik een beetje moviemeter, maar meer om de meningen van andere te lezen over een film en de rating te bekijken. Zelf mijn collectie bijhouden daar doe ik niet echt. Wel heb ik een top 10 ingevuld. Met op nummer 1 de Big Lebowski alias The Dude. Blijft een meesterlijke film.
-
Drekster2001
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: El Duderino
"...or El Duderino if you're not into the whole brevity thing"WTULTC schreef:Ik gebruik een beetje moviemeter, maar meer om de meningen van andere te lezen over een film en de rating te bekijken. Zelf mijn collectie bijhouden daar doe ik niet echt. Wel heb ik een top 10 ingevuld. Met op nummer 1 de Big Lebowski alias The Dude. Blijft een meesterlijke film.
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
-
Xildur
- Munchkin
Bijhouden doe ik nu in Excel. Top 10 doe ik niet aan, wel een top 1: The boondock Saints!
-
Xildur
- Munchkin
Gevonden: My movies. Schittende app incl. uitleendatabase en barcodescanner.
Iemand enig idee of je voor spellen ook een barcodescanner hebt die je aan bijv. BGG kan koppelen?
Iemand enig idee of je voor spellen ook een barcodescanner hebt die je aan bijv. BGG kan koppelen?
-
Maarten&Gaatske
- Stamhoofd
Qua forum, heb je DVD.nl
Dan kun je over de meeste onderwerpen op het gebied van film/afspeelapparaten meelullen, zoals je hier kunt over spellen.
Dan kun je over de meeste onderwerpen op het gebied van film/afspeelapparaten meelullen, zoals je hier kunt over spellen.
Ik haat spellen.
-
shifter
- Professor Pimpel
Heb een tijd de app shelves hiervoor gebruikt, voor mijn videogames, bordspellen en videos. Ik heb zelfs de app aangeschaft. Werk ook met de barcode scanner
-
Xildur
- Munchkin
Heb je een link naar de app store? Er zijn er duizenden met deze naam...shifter schreef:Heb een tijd de app shelves hiervoor gebruikt, voor mijn videogames, bordspellen en videos. Ik heb zelfs de app aangeschaft. Werk ook met de barcode scanner
Waarom gebruik je deze niet meer?
-
rober
- Standaard moderator
All is fair in love, war and Carcassonne