(soms zelfs zo vol dat je heel hard moest zoeken naar een lege tafel of wachten bij een bezette om te kunnen spelen).
Het spel met de paashaas begon met een 'petje op, petje af' systeem waarbij de grote schifting werd gemaakt. Met mijn 3 deelnemerskaarten kwam ik daar doorheen (er waren nog meer mensen met 3 kaarten overigens die dus de meeste vragen van de paashaas goed hadden gegokt.
Daarna werd er een rondje gedart waarbij de 4 personen met de hoogste score doorgingen naar het finalespel. Helaas kwam ik zelf niet door die ronde met een schamele 25 punten ofzo (ook vrij lastig als je pols vastzit).
En de 4 finalisten namen het tegen elkaar op met een potje stef stuntpiloot! Erg grappig om te zien hoe serieus dat spel gespeeld kan worden
Gefeliciteerd aan de winnaars! Veel plezier met alle spellen die jullie van het prijzengeld konden kopen!
Er waren verder mooie koopjes door de winkeliers, een paar 2e hands verkoopplekken (waaronder een mobiele verkoopplek van Niels). Er werden volop spellen gedemo'd door de uitgevers en er heerste een goede sfeer. Ook de catering was dit jaar erg goed verzorgd (zoals het er uit zag althans, ik heb zelf niks gekocht).
Rond een uur of 12 zijn er nog wat bsm'ers bij elkaar gekomen om William een verassing aan te bieden (geregeld door Moppersmurf Maarten)! Heb je er al een spel van gekocht??
Gespeeld heb ik met aicirtap Heersers van de Nijl en met de dames Elsje07 en een lezer hier op het forum Wakawaka (die speel ik nooit meer!)
Zelf ben ik rond 13.30 naar huis terug gegaan, bij mij was de koek op. Maar ik vond het super om er even bij te zijn!
Dank organisatie!