Het leven naast de spelletjes...

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

gertieter
Rooster Booster

Re: Het leven naast de spelletjes...

Bericht door gertieter »

Als ik geen bordspellen aan het spelen ben, ben ik ofwel bezig met:
- Mijn job; videomonteur van allerlei filmpjes en reclamespots
- Mijn vrouwtje en onze twee kinderen (Roos (3) en Warre (1))
- Film: een voorkeur naar horror en cult. Verder de films van de grote der aarde zoals de Coens, Scorsese, Tarantino, Tim Burton …
- Muziek: voorkeur voor Metal en Hardcore (Machine Head, Earth Crisis, Trivium …) maar ook de mainstream pop-rock kan me bekoren (Pearl Jam, Jamie Cullum …)
- Zelf neem ik ook eens graag mijn gitaar ter hand en tokkel er op los ;-)
- Werken in ons huis (we hebben het grootste deel zelf gedaan, en de afwerking is een meerjarenplan)
- Reizen doe ik ook ontzettend graag, maar hier heb je tijd voor nodig…
One who doesn't throw the dice can never expect to score a six.
Navjot Singh Sidhu
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Zet ik mijn muzieksmaak ook maar neer ;

Tekno, industrial noise, oude cold-wave.
Afbeelding
wallofshame
Regenmaker

Bericht door wallofshame »

Sinds begin vorig jaar, ben ik best wel bezeten bezig met bordspellen. Naast het spelen ervan, hou ik de clubwebsite up to date, organiseer ik kleine clubevents en schrijf ik reviews voor de Belgische gamingsite 9lives.
In mijn ondertussen schamele vrije tijd kijk ik graag naar een leuke tv serie of een goeie film. Ons appartement moet nog verder afgewerkt worden en ik zou doodgraag mijn tekenhobby opnieuw oppikken, maar dat lijkt maar niet te lukken.
Oh ja, ik rust dan maar uit tijdens mijn werk als magazijnverantwoordelijke op een verpakkingsbedrijf :shh: .
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door pleunie.william »

wallofshame schreef:Sinds begin vorig jaar, ben ik best wel bezeten bezig met bordspellen. Naast het spelen ervan, hou ik de clubwebsite up to date, organiseer ik kleine clubevents en schrijf ik reviews voor de Belgische gamingsite 9lives.
In mijn ondertussen schamele vrije tijd kijk ik graag naar een leuke tv serie of een goeie film. Ons appartement moet nog verder afgewerkt worden en ik zou doodgraag mijn tekenhobby opnieuw oppikken, maar dat lijkt maar niet te lukken.
Oh ja, ik rust dan maar uit tijdens mijn werk als magazijnverantwoordelijke op een verpakkingsbedrijf :shh: .
Een echte die-hard die op z'n verjaardag berichten op bsm post. Nog gefeliciteerd Johan, het kan nog net...
Afbeelding
wallofshame
Regenmaker

Bericht door wallofshame »

pleunie.william schreef:
wallofshame schreef:Sinds begin vorig jaar, ben ik best wel bezeten bezig met bordspellen. Naast het spelen ervan, hou ik de clubwebsite up to date, organiseer ik kleine clubevents en schrijf ik reviews voor de Belgische gamingsite 9lives.
Een echte die-hard die op z'n verjaardag berichten op bsm post. Nog gefeliciteerd Johan, het kan nog net...
Dank je wel. By the way, strips lezen en verzamelen is ook wel een kleine passie.