Wie heeft er een premium abonnement op de Telegraaf en kan de tekst van het volgende artikel doorsturen?
http://www.telegraaf.nl/reportage/23370 ... el___.html
Fred Horn Telegraaf
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
cab
- Burgemeester
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Fred Horn Telegraaf
Ik heb het artikel op Blendle gelezen (met een Telegraaf wil ik niet dood gevonden worden). Aardig stukje over een verzamelaar annex kenner van spelhistorie.
Jammer dat hij als voorzitter van de Nederlandse Spellenprijs niet in de gelegenheid was om de prijs in het zonnetje te zetten.
Jammer dat hij als voorzitter van de Nederlandse Spellenprijs niet in de gelegenheid was om de prijs in het zonnetje te zetten.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ben ook wel benieuwd naar dit artikel. Ze zijn hier wel lid op de Telegraaf, maar denk niet dat dat gelijk staat aan premium content kunnen bekijken op internet?
Wat betreft de kwaliteit van de Telegraaf (als Erwin daar op doelt): ik heb ook liever een NRC dan een Telegraaf, maar wat mij betreft is een Telegraaf nog altijd beter dan een Volkskrant
.
Wat betreft de kwaliteit van de Telegraaf (als Erwin daar op doelt): ik heb ook liever een NRC dan een Telegraaf, maar wat mij betreft is een Telegraaf nog altijd beter dan een Volkskrant
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik heb al sinds het midden van de jaren 70 een aversie tegen de Telegraaf. Ik ben er blijkbaar nog niet overheen. Valt het op?maxitaxi777 schreef:Wat betreft de kwaliteit van de Telegraaf (als Erwin daar op doelt): ik heb ook liever een NRC dan een Telegraaf, maar wat mij betreft is een Telegraaf nog altijd beter dan een Volkskrant.
Laatst gewijzigd door Erwin op di 03 feb 2015, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
maartend
- Critico
Help me onthouden dat ik je games vergeet.maxitaxi777 schreef:maar wat mij betreft is een Telegraaf nog altijd beter dan een Volkskrant.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Shit, had ik net een dagje later dit comment moeten postenmaartend schreef:Help me onthouden dat ik je games vergeet.maxitaxi777 schreef:maar wat mij betreft is een Telegraaf nog altijd beter dan een Volkskrant.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Een klein beetje maar!Erwin schreef:Valt het op?