Een groep met Hongarije, Oostenrijk en IJsland? Wat is dit voor EK?
EK Pool 2016
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Re: EK Pool 2016
Potverdrie, moet ik zelf nog de eindstand per groep bedenken ook.

-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Een EK waar de UEFA nog meer dan voorheen haar corrupte zakken mee denkt te gaan vullen.BaSL schreef:Een groep met Hongarije, Oostenrijk en IJsland? Wat is dit voor EK?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Robertopellizini
- Genius
Vergeet niet dat er ook veilingen zijn (games 4 geekgold), waarmee je mee kan doen. Veel mensen doen free shipping. Hoe meer geekgold je hebt, hoe meer kans je maakt op een item.BaSL schreef:GeekGold is de virtuele valuta van BoardGameGeek. Je kan er je profiel mee pimpen (avatar, badges) of AdBlock kopen. Hoe kom je er aan: content leveren. Links, foto's recensies, etc. Het is een leuk dingetje als je veel op BGG zit. Nodig is het niet.Joel22 schreef:Ik heb geen geekgold. Trouwens ik snap ook helemaal het nut daarvan niet. Iemand? Je kan er microbatches ofzo mee kopen? En hoe kom je eraan?
-
Robertopellizini
- Genius
Een groep waarvan het Nederlands elftal zou denken: Poeh, een zware kluif!BaSL schreef:Potverdrie, moet ik zelf nog de eindstand per groep bedenken ook.![]()
-
Joel22
- Stamhoofd
Ondertussen alles ingevuld. Klopt het dat als het EK eenmaal begonnen is er geen moment meer is om te wijzigen? (Bijv. bij de start van de knockoutfase.) Ik ben benieuwd, vooral nummers 3 van een poule aanwijzen is nou niet echt makkelijk. 
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Jammer dat zo weinig Nederlanders hier voor Belgie supporteren. Gunnen jullie het ons niet?
Belgie heeft veel individuele kwaliteit maar hun laatste 3 oefenmatchen waren niet top. Het spel is te traag en de verdediging is een pijnpunt. Hopelijk schakelen we tijdens het EK een paar versnellingen hoger. Dat zal zeker nodig zijn. Met Hazard, Courtois en De Bruyne hebben we drie spelers die bij de beste van de wereld horen maar ze moeten natuurlijk in topvorm zijn. Ik geloof erin maar het zal niet makkelijk zijn. We starten in een moeilijke groep met Italie, Zweden en Ierland. Als we doorstoten, kunnen we meteen Portugal of Spanje treffen.
In Belgie geloven er weinig mensen dat Belgie het EK kan winnen maar toch hopen we er stiekem op
Belgie heeft veel individuele kwaliteit maar hun laatste 3 oefenmatchen waren niet top. Het spel is te traag en de verdediging is een pijnpunt. Hopelijk schakelen we tijdens het EK een paar versnellingen hoger. Dat zal zeker nodig zijn. Met Hazard, Courtois en De Bruyne hebben we drie spelers die bij de beste van de wereld horen maar ze moeten natuurlijk in topvorm zijn. Ik geloof erin maar het zal niet makkelijk zijn. We starten in een moeilijke groep met Italie, Zweden en Ierland. Als we doorstoten, kunnen we meteen Portugal of Spanje treffen.
In Belgie geloven er weinig mensen dat Belgie het EK kan winnen maar toch hopen we er stiekem op
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Inderdaad.ditterio schreef:Jammer dat zo weinig Nederlanders hier voor Belgie supporteren. Gunnen jullie het ons niet?![]()
-
Robertopellizini
- Genius
Ik haal uit de spelregels op dat je alles van tevoren moet hebben ingevuld. Wat niet ingevuld is, telt dan dus niet mee.Joel22 schreef:Ondertussen alles ingevuld. Klopt het dat als het EK eenmaal begonnen is er geen moment meer is om te wijzigen? (Bijv. bij de start van de knockoutfase.) Ik ben benieuwd, vooral nummers 3 van een poule aanwijzen is nou niet echt makkelijk.
Nummers 3 aanwijzen was echt een crime ja. Heb me zitten inlezen in hoe bepaald wordt welke nummer 3 naar welke knockout-plek gaat, maar dat vind ik nog steeds redelijk verwarrend...
-
Robertopellizini
- Genius
Nog 4 dagen te gaan totdat de inschrijving sluit (vanaf 10 juni om 21:00 kun je je niet meer inschrijven) ! Meld je nu nog aan voor de competitie!
-
DeKerstman
- El Capitan
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Goozbabs
- Professor Pimpel
Ik doe ook mee met het pooltje 
Over de beste nummer 3. Als goed is, gaat het er gewoon om de 4 beste nummer 3s. Hiervan wordt eerst gekeken naar het aantal punten, daarna naar doelsaldo. Als dit nog gelijk is, wordt er gekeken naar doelpunten voor. Corrigeer me als ik het verkeerd heb.
Over de beste nummer 3. Als goed is, gaat het er gewoon om de 4 beste nummer 3s. Hiervan wordt eerst gekeken naar het aantal punten, daarna naar doelsaldo. Als dit nog gelijk is, wordt er gekeken naar doelpunten voor. Corrigeer me als ik het verkeerd heb.
Laatst gewijzigd door Goozbabs op zo 19 jun 2016, 10:38, 2 keer totaal gewijzigd.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Ook even ingevuld. Ik had gehoopt op een finale tussen Duitsland en België, maar gezien mijn schema gaat Duitsland er eerder uitgeschopt worden door de Belgen.
-
Robertopellizini
- Genius
14 aanmeldingen, het begint erop te lijken.
Hopelijk krijgen we morgen nog een paar last-minute aanmeldingen!
Hopelijk krijgen we morgen nog een paar last-minute aanmeldingen!