Outlive

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Outlive

Bericht door maxitaxi777 »

Ik zit op de wip voor de Survivor pledge; wie overtuigt me :P, nu Rahdo geen filmpje heeft?

Labels:
warlockbylandt
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Koldun Kommander

Bericht door warlockbylandt »

Had deze ook al vanaf het begin in het oog en gepledged maar twijfelde toch nog en nog even afgewacht tot er een review kwam in de hoop dat deze van Undead Viking of één van de mannen van Dicetower ging zijn. Na de review van UV was ik volledig overtuigd.

Ik vind vooral het feit dat je als je met een hogere waarde van meeple in een vak komt waar meeples van een lagere waarde staan, je die MOET afpersen (geen keuze en netjes zoals het hoort in een post-apocalyptische setting) is iets wat veel mensen van onze Gentse club heel leuk gaan vinden (freaking peace-loving hippies)! Er zijn al teveel spellen waar je zelf mag beslissen of je iemand zoiets lapt of niet, geen keuze en no more laws lijkt me dan ook maar normaal in zo'n game! Dat en het feit dat spelers niet kunnen samenwerken om alle benodigdheden te verzamelen om een event te cancellen (every one for him/herself) maar dat events die niet gecancelled worden blijven gelden en zelfs stacken met volgende events, spreekt me zwaar aan en verhoogd enkel maar de thema-waarde van dit spel voor mij (en waarschijnlijk voor veel anderen in mijn omgeving). High hopes for this game qua atmosfeer!!! :D
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"

I support the gaming community by buying at my FLGS!
Kaelan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio

Bericht door Kaelan »

En de games zitten op de container! Komen op 27/4 aan in Le Havre. Iedereen in zijn nopjes? :D
Afbeelding