Hoi hoi,
Ik woon in Helmond en ik ben opzoek naar een groep in Helmond/Eindhoven/Mierlo/Nuenen/Laarbeek. Mochten er vragen zijn voor mij, stel ze gerust!
over mij:
Ik ben 25 jaar oud. Ik heb applied science gestudeerd in Eindhoven. Mijn hobbies zijn koken, programmeren, gamen, gitaar/piano spelen. Ik heb niet veel D&D ervaring, ik denk en 6-tal bijeenkomsten heb bijgewoond. De keren dat ik gespeeld heb, was met vrienden die er ook allemaal geen ervaring hadden met D&D. Het was erg leuk en gezellig, maar het is lastig om datums te prikken met de groep, en daarom zoek ik een nieuwe groep. Qua speler zie ik mezelf als iemand die er zit voor het verhaal en ik vind het leuk om zelf creatief te zijn met mijn karakter.
D&D groep gezocht in regio Helmond/Eindhoven
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tea
- Uno
-
dannaut
- Joker
Re: D&D groep gezocht in regio Helmond/Eindhoven
Ik woon ook in deze regio en ben ook nog steeds op zoek naar extra groep.
We kunnen samen blijven zoeken naar andere uit de regio die ook een groep willen maken.
Een dungeon master is altijd lastig te vinden maar we kunnen in ieder geval uit gaan van alvast 2 mensen! Ik zit ook op dezelfde golflengte als jij qua ervaring.
Groetjes Dannaut
We kunnen samen blijven zoeken naar andere uit de regio die ook een groep willen maken.
Een dungeon master is altijd lastig te vinden maar we kunnen in ieder geval uit gaan van alvast 2 mensen! Ik zit ook op dezelfde golflengte als jij qua ervaring.
Groetjes Dannaut
-
FantasySpellenAvond
- Matroos
Ik heb ook interesse!
Ik woon in Eindhoven
Gr
Ik woon in Eindhoven
Gr
-
hunkadunka
- Joker
- Persoonlijke Ondertitel: ingenieur
Hallo,
Omdat ik binnenkort naar Helmond verhuis en ik geen uur erover wil doen om met mijn oude groep D&D in Eindhoven te spelen wil ik graag met een groep in Helmond spelen. Zelf heb ik ervaring met D&D 5e en DM'en. Het liefst speel ik in Helmond en omstreken.
Als je opzoek bent naar een DM en als je in Helmond gaat spelen dan ben ik je man.
Groetjes,
Omdat ik binnenkort naar Helmond verhuis en ik geen uur erover wil doen om met mijn oude groep D&D in Eindhoven te spelen wil ik graag met een groep in Helmond spelen. Zelf heb ik ervaring met D&D 5e en DM'en. Het liefst speel ik in Helmond en omstreken.
Als je opzoek bent naar een DM en als je in Helmond gaat spelen dan ben ik je man.
Groetjes,
Laatst gewijzigd door hunkadunka op zo 06 mar 2022, 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
FantasySpellenAvond
- Matroos
Hey
Helaas spelen we op dit moment in Eindhoven.
Morgen hebben we een begin van een campaign gepland.
Mocht je echt willen DM'en dan kunnen we kijken of we naar Helmond kunnen komen en dan gooi ik het in de groep.
Stuur me een email/PB
Gr David
Helaas spelen we op dit moment in Eindhoven.
Morgen hebben we een begin van een campaign gepland.
Mocht je echt willen DM'en dan kunnen we kijken of we naar Helmond kunnen komen en dan gooi ik het in de groep.
Stuur me een email/PB
Gr David